Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=системи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
378.147: [371.31+378.1]
П30


    Петренко, Вікторія Віталіївна.
    Наступність форм навчання в загальноосвітній школі і вищому закладі освіти як засіб дидактичної адаптації студентів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / В. В. Петренко ; Волинський державний університет імені Лесі Українки (Луцьк). - Луцьк : ВДУ ім. Лесі Українки, 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: навчання студентів
   адаптація дидактична

   форми навчання

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
наступність -- системи навчання


Дод.точки доступу:
Волинський державний університет імені Лесі Українки (Луцьк)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
74.58
П 77


    Приходченко, К. І.
    Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 63-70. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Болонський процес

   Якість освіти

   Навчання студентів

Кл.слова (ненормовані):
системи навчання -- європейський освітній простір -- інтеграція -- інтеграційні процеси -- соціальні перетворення -- партнерство -- інноваційно-технологічний розвиток -- культурний розвиток -- реформування вищої освіти
Анотація: Розглянуто Болонську систему навчання, яка відкриває студентові великі можливості для розширення обміну інформацією та взаємодії в гуманітарній сфері, в духовному збагаченні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.58
З-13


    Завідонова, Наталія.
    Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання (на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана) / Н. Завідонова, Л. Червінська // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 52-54. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: оцінювання студентів
   навчання кредитно-модульне

   оцінювання,тестування у педагогіці

Кл.слова (ненормовані):
кредитно-модельна система -- оцінювання знань -- вища освіта -- економічні університети -- системи навчання -- кредитно-модульна система навчання
Анотація: У статті розглянуто досвід роботи викладацького складу кафедри іноземних мов КНЕУ імені Вадима Гетьмана з удосконалення критеріїв оцінювання знань студентів. Проаналізовано переваги та недоліки системи оцінювання, яка використовується в університеті.


Дод.точки доступу:
Червінська, Лариса; \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
373.2.016: 811.161.2](477)
Т 63


    Тоцька, Т.
    Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 51–57. - Зміст: Принципи вивчення рідної мови ; Слово – джерело патріотичних почуттів ; Виразність мови ; Педагог – взірець і мудрий наставник ; Додаток : Василь Сухомлинський : поради для педагогів.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- рідна мова -- українська мова -- системи навчання -- поради -- педагогічна спадщина -- художні твори -- принципи -- патріотичні почуття -- виразність мовлення
Анотація: У статті йдеться про роль педагогічної та літературної спадщини В. О Сухомлинського в процесі навчання дошкільників української мови.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
37.013
Г 20


    Гарєєва, Ф.
    Системи навчання видатних педагогів [Текст] / Ф. Гарєєва // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 4. - С. 101-104 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Педагогіка--педагогічні системи
Кл.слова (ненормовані):
системи навчання -- вимоги до лектора -- індивідуальний підхід -- психологічні паузи -- педагогічні системи
Анотація: Стаття присвячена дослідженню педагогічних систем навчання таких відомих педагогів, як А. Макаренко, К. Станіславський та А. Мінаков. Розглядаються характерні особливості кожної із систем навчання, рекомендації щодо проведення лекцій, ставлення до студентів і роботи педагога над собою для досягнення максимально успішного освітнього результату.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\; Станіславський, Костянтин Сергійович ( видатний російський режисер, актор, педагог, народний артист СРСР (1936). Засновник Московського художнього театру (МХАТ). Реформатор театру, виробив творчий метод, що здобув назву «система Станіславського» ; 1863-1938) \о нем\; Мінаков, Андрій Петрович (радянський вчений в галузі механіки, педагог ; 1893-1954) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 10766
Кількість відвідувачів 948
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя