Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підготовка майбутніх вчителів -- зарубіжний досвід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Онищенко, Наталія.
    Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір / Н. Онищенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 63-67. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід
Кл.слова (ненормовані):
університетські комплекси -- навчально-педагогічні комплекси -- школи професійного розвитку -- університетські центри -- університетська система освіти -- інтеграційні процеси -- професійна підготовка вчителів
Анотація: У статті проаналізовано зарубіжний досвід створення та функціонування університетських регіональних комплексів, висвітлено організаійно-методичні засади здійснення професійної підготовки майбутніх учителів в умовах університетського комплексу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 219 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 63.08 грн.
    Зміст:
Бойко, Вікторія Олександрівна. Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження / В. О. Бойко. - С .7-10
Гевчук, Наталія Сергіївна. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища / Н. С. Гевчук. - С .11-14
Гуріч, Володимир Олексійович. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я / В. О. Гуріч. - С .15-18
Завацька, Людмила Миколаївна. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах / Л. М. Завацька. - С .19-22
Кальченко, Лариса Володимирівна. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід / Л. В. Кальченко. - С .23-26
Коваленко, Євгенія Іванівна. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога / Є. І. Коваленко. - С .27-34
Ліфарєва, Наталія Вікторівна. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку" / Н. В. Ліфарєва. - С .35-39
Павлюк, Лариса Миколаївна. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків / Л. М. Павлюк. - С .40-43
Плахотнік, Ольга Василівна. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи / О. В. Плахотнік. - С .44-47
Поліщук, Віра Аркадіївна. Інтеграція як провідна тенденція міжнародного розвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст / В. А. Поліщук. - С .48-54
Поліщук, Катерина Миколаївна. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників / К. М. Поліщук. - С .55-58
Руденька, Тетяна Миколаївна. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики / Т. М. Руденька. - С .59-63
Сьомкіна, Інна Сергіївна. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями / І. С. Сьомкіна. - С .64-71
Гужва, Тетяна Михайлівна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників / Т. М. Гужва. - С .72-76
Загородня, Людмила Петрівна. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу / Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. - С .77-82
Калаур, Світлана миколаївна. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця / С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. - С .83-86
Кетеван, Кахіані. Декілька порад щодо спілкування з дітьми / К. Кетеван. - С .87-89
Кручек, Вікторія Аркадіївна. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях / В. А. Кручек. - С .90-93
Лизун, Ірина Федорівна. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів / І. Ф. Лизун. - С .94-97
Пасічник, Олена Олексіївна. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів / О. О. Пасічник. - С .98-102
Ткаченко, Наталія Миколаївна. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності / Н. М. Ткаченко. - С .103-108
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку / А. М. Аніщук. - С .109-113
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти / Г. В. Бєлєнька. - С .114-119
Залібовська-Ільніцька, Зоя Володимирівна. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку / З. В. Залібовська-Ільніцька. - С .120-124
Кобилянська, Лілія Іванівна. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки / Л. І. Кобилянська. - С .125-131
Копилова, Світлана Вікторівна. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи / С. В. Копилова. - С .132-138
Лисакова, Ірина Василівна. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності / І. В. Лисакова. - С .139-142
Міщик, Людмила Іванівна. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності / Л. І. Міщик. - С .143-148
Петришин, Людмила Йосипівна. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки / Л. Й. Петришин. - С .149-154
Петрюк, Ірина Михайлівна. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами / І. М. Петрюк. - С .155-160
Яблочніков, Сергій Леонтійович. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики / С. Л. Яблочніков. - С .161-165
Житомирська, Тетяна Михайлівна. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів / Т. М. Житомирська. - С .166-170
Дужа-Задорожна, Мирослава Петрівна. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .171-177
Кисла, Наталія Юріївна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном / Н. Ю. Кисла. - С .178-183
Коваленко, Володимир Опанасович. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .184-188
Коваль, Вадим Вадимович. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст. / В. В. Коваль. - С .189-193
Крапивний, Ярослав Миколайович. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст. / Я. М. Крапивний. - С .194-197
Лакуста, Тетяна Дмитрівна. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Т. Д. Лакуста. - С .198-203
Попов, Олександр Анатолійович. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині / О. А. Попов. - С .204-209
Поприткіна, Дурсунгозель Шамирадівна. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева / Д. Ш. Поприткіна. - С .210-213
Трубавіна, Ірина Миколаївна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .214-217
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціально-педагогічна робота--Сім’я

   Соціальна робота--люди похилого віку

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів--початкові класи

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Педагогіка дозвілля

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   Чернігівщина--освіта--історія
    Німеччина--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Дьюї, Джон (1859 - 1952) \о нем\; Батишев, Сергій Якович (академік, педагог ; 1915-2000) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 229 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 65.17 грн.
    Зміст:
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська) / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-13
Балахадзе, Лариса Анатоліївна. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема / Л. А. Балахадзе. - С .14-18
Барило, Олена Андріївна. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ) / О. А. Барило. - С .19-25
Беспарточна, Олена Іванівна. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації / О. І. Беспарточна. - С .26-29
Васьківська, Галина Олексіївна. Роль і значення методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи / Г. О. Васьківська. - С .30-35
Жижко, Олена Анатоліївна. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих / О. А. Жижко. - С .36-40
Коляденко, Світлана Миколаївна. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій / С. М. Коляденко. - С .41-45
Конончук, Антоніна Іванівна. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків / А. І. Конончук. - С .46-51
Ордановська, Олександра Ігорівна. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи / О. І. Ордановська. - С .52-55
Панченко, Світлана Петрівна. Проблема організації соціально-виховного середовища школи / С. П. Панченко. - С .56-60
Пархоменко, Олександр Миколайович. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога / О. М. Пархоменко. - С .61-65
Пащенко, Ольга Василівна. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці / О. В. Пащенко. - С .66-69
Петрунько, Ольга Володимирівна. Рефлексивне управління освітніми інноваціями / О. В. Петрунько. - С .70-75
Суятинова, Катерина Євгеніївна. Організаційні форми передшкільної освіти / К. Є. Суятинова. - С .76-79
Федоренко, Світлана Вікторівна. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура" / С. В. Федоренко. - С .80-83
Чередніченко, Світлана Володимирівна. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку / С. В. Чередніченко. - С .84-87
Гриценок, Інна Антонівна. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти / І. А. Гриценок. - С .88-92
Грищенко, Світлана Владиславівна. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів / С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. - С .93-97
Дубровська, Лариса Олександрівна. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .98-101
Зимівець, Наталія Володимирівна. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності / Н. В. Зимівець. - С .102-106
Канішевська, Любов Вікторівна. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності / Л. В. Канішевська. - С .107-112
Ковнер, Віра Володимирівна. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників / В. В. Ковнер. - С .113-116
Науменко, Тетяна Сергіївна. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання / Т. С. Науменко. - С .117-121
Олефіренко, Надія Василівна. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів / Н. В. Олефіренко. - С .122-128
Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності / Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. - С .129-133
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку / Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. - С .134-140
Сорока, Ольга Вікторівна. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами / О. В. Сорока. - С .141-146
Тарасенко, Андрій Васильович. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом / А. В. Тарасенко. - С .147-150
Хоменко, Дмитро Олександрович. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців / Д. О. Хоменко. - С .151-154
Біденко, Лариса Валентинівна. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови / Л. В. Біденко. - С .155-158
Бондаренко, Зоя Петрівна. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення / З. П. Бондаренко. - С .159-163
Голубенко, Тетяна Олександрівна. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку / Т. О. Голубенко. - С .164-168
Зінченко, Тетяна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах / Т. В. Зінченко. - С .169-172
Карпова, Світлана Миколаївна. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів / С. М. Карпова. - С .173-176
Котикова, Олена Михайлівна. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів / О. М. Котикова. - С .177-183
Кочубей, Наталія Василівна. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст / Н. В. Кочубей. - С .184-187
Маркова, Наталія Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників / Н. В. Маркова. - С .188-191
Мартинова, Наталя Степанівна. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму / Н. С. Мартинова. - С .192-197
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .198-201
Демченко, Наталія Михайлівна. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917) / Н. М. Демченко. - С .202-205
Коваль, Тамара Іванівна. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання / Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. - С .206-212
Олійник, Марія Іванівна. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ / М. І. Олійник. - С .213-219
Сливка, Валентина Петрівна. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .220-222
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .223-227
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціальна робота

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   позаурочна діяльність

   Екологічне виховання--дошкільники

   Музикотерапія

   Військово-патріотичне виховання--студенти

   Сербія--освіта
    Румунія--освіта

    США--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Єльницький, Костянтин Васильович (педагог ; 1846-1917) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 244 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 74.33 грн.
    Зміст:
Багрій, Вікторія Неофидівна. Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки / В. Н. Багрій. - С .7-10
Бейгер, Галина. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення / Г. З. Бейгер. - С .11-22
Біла, Олена Олександрівна. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування / О. О. Біла. - С .23-29
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .30-34
Заболотна, Оксана Адольфівна. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти / О. А. Заболотна. - С .35-38
Ковальчук, Василь Іванович. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ / В. І. Ковальчук. - С .39-44
Леонова, Інна Михайлівна. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей / І. М. Леонова. - С .45-49
Парфанович І. І., Іванна Іванівна. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки / Іванна Іванівна Парфанович І. І. - С .50-55
Скиба, Марина Миколаївна. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів / М. М. Скиба. - С .56-60
Спіліоті, Олена Володимирівна. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження / О. В. Спіліоті. - С .61-68
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї / Н. М. Стрельнікова. - С .69-72
Хоменко, Олександр Вікторович. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України / О. В. Хоменко. - С .73-79
Благінін, Валерій Михайлович. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру / В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. - С .80-83
Бобро, Артур Анатолійович. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів / А. А. Бобро. - С .84-88
Бондарчук, Алла Ярославівна. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів / А. Я. Бондарчук. - С .89-93
Качалова, Тетяна Василівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства" / Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. - С .94-98
Мацегора, Анастасія Віталіївна. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. - С .99-103
Москалець, Олена Олександрівна. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування / О. О. Москалець. - С .104-107
Нагач, Марина Володимирівна. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства / М. В. Нагач. - С .108-112
Новак, Тетяна Анатоліївна. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості / Т. А. Новак. - С .113-116
Онищенко, Ірина Володимирівна. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко. - С .117-122
Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .123-126
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання / Н. П. Пихтіна. - С .127-132
Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .133-139
Половіна, Олена Анатоліївна. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей / О. А. Половіна. - С .140-144
Равлюк, Тетяна Анатоліївна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / Т. А. Равлюк. - С .145-148
Стадник, Денис Олександрович. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища / Д. О. Стадник. - С .149-153
Шрагіна, Лариса Ісааківна. Методи і прийоми управління творчою уявою / Л. І. Шрагіна. - С .154-157
Борисюк, Світлана Олексіївна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі / С. О. Борисюк. - С .158-161
Василевська, Людмила Семенівна. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів / Л. С. Василевська. - С .162-168
Кабриль, Катерина Володимирівна. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / К. В. Кабриль. - С .169-173
Клос, Лілія Євгенівна. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір / Л. Є. Клос. - С .174-179
Кобилянський, Олександр Володимирович. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / О. В. Кобилянський. - С .180-185
Ларіна, Тетяна Валеріївна. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування / Т. В. Ларіна. - С .186-190
Остапчук, Олена Леонідівна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів / О. Л. Остапчук. - С .191-195
Островська, Наталія Олександрівна. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді / Н. О. Островська. - С .196-199
Підлипська, Світлана Дмитрівна. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ / С. Д. Підлипська. - С .200-203
Тукач, Ірина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками / І. І. Тукач. - С .204-208
Чусова, Ольга Миколаївна. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки / О. М. Чусова. - С .209-212
Захарчук, Мар’яна Євгенівна. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи / М. Є. Захарчук. - С .213-220
Конончук, Іван Миколайович. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / І. М. Конончук. - С .221-226
Лещенко, Марина Євгенівна. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст. / М. Є. Лещенко. - С .227-229
Романенкова, Людмила Олексіївна. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні / Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. - С .230-233
Трофименко, Марина Юріївна. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції / М. Ю. Трофименко. - С .234-237
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.) / О. А. Устименко-Косоріч. - С .238-242
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціальна робота

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів--початкові класи

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Сучасні освітні технології

   Здоровий спосіб життя--підлітки

   Тренінг

   Профорієнтація

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   дозвіллєва діяльність

   Педагогічна майстерність

   Сербія--освіта
    франція--освіта

    США--освіта

    Ніжинщина--освіта

    Україна--Освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

5.
378
Ф 53


    Филимонова, Ирина Юрьевна.
    Метакогнитивный подход к организации самостоятельный учебной работы будущего учителя в высшей школе Франции, Швейцарии и Республики Беларусь [Текст] : Монография / И. Ю. Филимонова ; Министерство образования Республики Беларусь, Учреждение образования "Могилевский государственный университет им. А. А. Кулешова". - Могилев : МГУ им. А. А. Кулешова, 2009. - 180 с. - ISBN 978-985-480-590-0 : 9.00 грн.
ББК 74.584(4)
РУБ 378
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Навчання студентів--самостійна робота

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Франція--вища освіта--підготовка вчителів
    Швейцарія--вища освіта

    Білорусь--освіта--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
метакогніція


Дод.точки доступу:
Министерство образования Республики Беларусь; Учреждение образования "Могилевский государственный университет им. А. А. Кулешова"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
74
К 60


    Колесниченко, Наталія.
    Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини / Наталія Колесниченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 101-108. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід
Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- бакалаври романо-германської філології -- освітньо-професійна програма -- кредитно-модульна технологія
Анотація: Стаття присвячена висвітленню змісту й особливостей організації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі сучасної університетської освіти Німеччини під дією чинників євроінтеграції. Особливу увагу приділено аналізу змісту й способів організації навчально-пізнавальної та самостійно-дослідницької діяльності бакалаврів романо-германської філології в Університеті імені Отто Фрідріха (м. Бамберг) та Берлінському університеті імені Вільгельма Гумбольдта. На конкретних прикладах продемонстровано вимоги освітньо-професійних програм до навчання бакалаврів за спеціальностями "Германістика" та "Німецька мова як іноземна" / "Німецька як друга мова" у контексті впровадження кредитно-модульної освітньої технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 5. Ч. 1 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 70 с. - 20.00 грн.
    Зміст:
Приблуда, Л. Використання лексики сільського господарства в українській мові XIX століття / Л. Приблуда. - С .3-5
Федченко, Н. Засоби експресивного синтаксису в малій прозі Володимира Винниченка / Н. Федченко. - С .5-8
Откидач, І. Маніпуляції у спілкуванні та шляхи захисту від маніпулювання / І. Откидач. - С .8-11
Желєзко, Р. Ніжинський козацький полк часів гетьмана Івана Мазепи / Р. Желєзко. - С .11-15
Золотарьова, О. О. Навчання реплікування під час формування навичок діалогічного мовлення / О. О. Золотарьова. - С .15-17
Науменко, В. Індивідуально-авторські використання фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала / В. Науменко. - С .17-19
Холодьон, О. Лексика Менсько-Щорського регіону Чернігівщини на тлі суміжних діалектних систем / О. Холодьон. - С .19-22
Ковальська, М. Дидактичні можливості експериментальних задач на першому ступені навчання фізики / М. Ковальська. - С .22-24
Шатун, М. Дидактичні принципи застосування НМК з іноземної мови у навчальному процесі / М. Шатун. - С .24-27
Нещерет, Н. В. Ефективність упровадження цифрових освітніх ресурсів у навчання іноземних мов / Н. В. Нещерет. - С .27-28
Олійник, С. A. Дидактичні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку / С. A. Олійник. - С .28-30
Борисенко, С. Г. Особливості формування лексичних навичок читання / С. Г. Борисенко. - С .30-32
Момот, Н. А. Організація дискусії на уроках англійської мови у середній школі / Н. А. Момот. - С .32-34
Чекаль, Г. С. Методика навчання англійської пунктуації на ІІ курсі факультету іноземних мов / Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. - С .34-37
Чекаль, Г. С. Використання авторських програм для вдосконалення навичок уживання англійського артикля на факультеті іноземних мов / Г. С. Чекаль, Л. І. Коваленко. - С .37-39
Вареник, Г. І. Використання рольових ігор у підручниках Project / Г. І. Вареник. - С .39-41
Якобсон, Ю. В. Писемне мовлення як засіб спілкування іноземною мовою / Ю. В. Якобсон. - С .41-43
Селезненко, І. В. Пісні як навчальний матеріал у курсі “Практика усного та писемного мовлення” / І. В. Селезненко. - С .43-45
Пулінець, О. Б. Підготовка майбутніх учителів в університетах: доcвід Канади / О. Б. Пулінець. - С .45-48
Губерт, М. Фізико-хімічні властивості оптично-анізотропних монокристалів ВеО / М. Губерт. - С .48-50
Чайдак, С. Сонячні елементи та їх використання в альтернативній енергетиці / С. Чайдак. - С .50-53
Вакулко, С. В. Навчання техніки читання в початковій школі / С. В. Вакулко. - С .53-56
Дудка, І. Особливості дидактичного забезпечення під час вивчення фізики в основній школі / І. Дудка. - С .56-58
Квач, Є. М. Енергозберігаючі технології: тепловий насос / Є. М. Квач. - С .58-61
Кандиба, Ю. Ю. Філософія жінки / Ю. Ю. Кандиба. - С .61-64
Кононенко, М. С. Мистецтво красно говорити / М. С. Кононенко. - С .64-67
Трофимчук, Л. В. Узгодження імпедансів антен короткохвильового діапазону та ліній передач / Л. В. Трофимчук. - С .67-69
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Українська мова--лексика

   Українська мова--мова художніх творів

   Українська мова--діалектологія--діалекти окремих регіонів

   Спілкування

   Методика навчання фізики

   Викладання іноземної мови

   Рольові ігри

   Підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Читання--початкова школа

   Мистецтво мовлення

   Кафедра педагогіки

   Ніжинщина--історія--козацтво
Кл.слова (ненормовані):
філософія жінки -- красномовство


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Знайти схожі

8.


    Онищенко, Наталія.
    Підготовка вчителя в умовах реформування освіти Китайської Народної Республіки [Текст] / Н. Онищенко // Рідна школа. - 2020. - N 1. - С. 55-61.
Рубрики: підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Китай--вища освіта--підготовка вчителя
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна компаративістика -- майбутні вчителі -- педагогічна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Розсоха, Антоніна.
    Досвід педагогічної підготовки вчителя у Великій Британії в контексті освітньої реформи України [Текст] / А. Розсоха, О. Бігун // Рідна школа. - 2020. - N 1. - С. 70-75.
Рубрики: підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Великобританія--вища освіта--підготовка вчителів
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- педагогічна підготовка -- професійна компетентність -- тьюторство -- освітні програми


Дод.точки доступу:
Бігун, Олександр

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 62572
Кількість відвідувачів 1772
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя