Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підготовка педагогів дошкільної освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9
Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13
Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22
Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26
Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26
Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30
ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34
Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41
Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46
Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51
Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55
Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59
Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62
Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66
Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71
Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74
Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78
Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82
Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85
Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89
Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93
Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98
Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101
Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105
Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113
Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113
Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116
Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120
Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129
Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133
Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136
Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142
Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146
Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155
Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163
Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163
Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169
Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172
Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176
Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179
Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182
Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191
Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195
Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта

   Заклади дошкільної освіти

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   здоровий спосіб життя--Студенти

   Фізичне виховання дітей

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Знайти схожі

2.
Видання в обробці. Не видається
378
М 74


   
    Модернізація педагогічної освіти в європейському та євроатлантичному освітньому просторі [Текст] : Монографія / авт. кол. Н. М. Авшенюк [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - К. : Педагогічна думка, 2011. - 232 с. - ISBN 978-966-644-201-0 : 26.00 грн.
ББК 74.584
РУБ 378
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вища освіта--модернізація

   Педагогічна освіта в зарубіжних країнах

   Підготовка вчителів в зарубіжних країнах

   Підготовка педагогів дошкільної освіти

   Громадянська освіта

   Педагогічна освіта--модернізація

   Післядипломна освіта--вчителі--Швейцарія



Дод.точки доступу:
Авшенюк, Наталія Миколаївна; Кудін, Вячеслав Олександрович; Огієнко, Олена Іванівна; Постригач, Надія Олегівна; Пуховьска, Людмила Прокопівна; П’ятакова, Тетяна Сергіївна; Сулима, Оксана Вікторівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4), аб (4)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4), аб (4)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 239 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 83.67 грн.
    Зміст:
Балалаєва, Олена Юріївна. Поняття “дидактичний ризик” у контексті проектування електронних посібників / О. Ю. Балалаєва. - С .7-12
Безносюк, Олександр Олексійович. Сучасні теоретичні підходи до управління військовою освітою / О. О. Безносюк. - С .13-23
Закариашвили, Мариам. Инновация образования: от традиционной технологии обучения до мультимедийных технологий / М. Закариашвили, И. Чичашвили. - С .19-23
Краснолуцький, Костянтин Костянтинович. Проблематика розвитку професійної освіти в Україні: сучасні тенденції та перспективи / К. К. Краснолуцький. - С .24-28
Кучерявий, Андрій Олександрович. Складники навчального навантаження викладача як суб’єкта системи управління самостійною роботою студентів / А. О. Кучерявий. - С .29-34
Мосіюк, Олександр Олександрович. Моделі підготовки майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідної діяльності / О. О. Мосіюк. - С .35-40
Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект) / В. М. Оржеховська (та ін.). - С .41-48
Пасько, Наталія Анатоліївна. Сутність та відмінні ознаки реформ вищої освіти / Н. А. Пасько. - С .49-56
Плахотнік, Ольга Василівна. Проблеми сталого розвитку в еколого-економічній освіті вищої школи / О. В. Плахотнік. - С .57-63
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції та рівні національно-культурної ідентичності студентів / Т. В. Потапчук. - С .64-67
Яценко, В. В. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі / В. В. Яценко. - С .68-73
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Особливості контролю навчальної роботи студентів-аграріїв під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .74-76
Ірза, Валерія Ігорівна. Педагогічні умови організації дослідної роботи учнів / В. І. Ірза. - С .77-81
Коломієць, Альона Анатоліївна. Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. А. Коломієць, К. І. Коцюбівська, А. В. Оларь. - С .82-85
Малихіна, Яна Анатоліївна. Особливості навчально-виробничої практики при роботі зі студентами віком до 18 років / Я. А. Малихіна. - С .86-89
Попова, Галина Василівна. Тренінг як засіб підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів ВНЗ / Г. В. Попова. - С .90-94
Притуляк, Людмила Миколаївна. Взаємозв’язок теорії та практики заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .95-98
Слюта, Аліна Миколаївна. Методичні проблеми формування системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики / А. М. Слюта, О. В. Лукаш. - С .99-104
Стаднійчук, Ірина Петрівна. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості фахових компетенцій техніків-механіків / І. П. Стаднійчук. - С .105-109
Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Цифрові технології у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів вищої освіти / Т. В. Тарнавська. - С .110-117
Шевчук, Леся Олексіївна. Використання інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей / Л. О. Шевчук. - С .118-122
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гаврілова, Людмила Гаврилівна. Використання електронного посібника “Українська духовна музика” у формуванні соціокультурної компетентності студентів педагогічних вишів / Л. Г. Гаврілова. - С .123-129
Гуменникова, Тамара Рудольфівна. Підготовка керівників освітньої галузі до управління зовнішнім незалежним оцінюванням у магістратурі вищого навчального закладу / Т. Р. Гуменникова. - С .130-136
Катушенок, Ірина Анатоліївна. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів-філологів у навчальному процесі на основі міжкультурної комунікації / І. А. Катушенок. - С .137-141
Кришталь, Аліна Олександрівна. Сутність і класифікація навчальних проектів у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки / А. О. Кришталь. - С .142-147
Овчаренко, Наталія Анатоліївна. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. А. Овчаренко. - С .148-153
Одерій, Людмила Євгеніївна. Проблема розвитку позитивних взаємин дітей і дорослих у родині – складова професійного становлення фахівців з дошкільної освіти / Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха. - С .154-159
Рудик, Ярослав Михайлович. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету / Я. М. Рудик. - С .160-163
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Георгій Вороний в історії української культури / Є. І. Коваленко. - С .164-169
Куліш, Сергій Миколайович. Традиції та інновації при організації вступу абітурієнтів до Харківського університету (1804–1917 рр.) / С. М. Куліш. - С .170-179
Курило, В. С. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки) / В. С. Курило, О. А. Устименко-Косоріч. - С .180-184
Михайленко, Олена Вікторівна. Методи навчання у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .185-190
Мінкіна, Юлія Володимирівна. Вчитель природничих дисциплін як організатор екологічної освіти школярів (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.) / Ю. В. Мінкіна. - С .191-194
Плахотнік, Ольга Василівна. Зарубіжний досвід роботи спеціалізованих соціальних служб "Телефону Довіри" / О. В. Плахотнік, С. О. Борисюк, М. Г. Криловець. - С .195-201
Пономаренко, Ольга Володимирівна. Лідерський компонент у педагогічній практиці студентів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .202-205
Робак, Володимир Євгенович. Система підготовки соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах / В. Є. Робак. - С .206-210
Рубан, Лариса Миколаївна. Альтернативний погляд американського педагога Джона Холта на педагогічну майстерність / Л. М. Рубан. - С .211-215
Самойленко, Олена Володимирівна. Проблеми виховання в гімназіях України ХІХ – початку ХХ ст. / О. В. Самойленко, М. В. Коваленко. - С .216-221
Сидоренко, Тетяна Вікторівна. Інтеграція дорослих мігрантів як складова педагогічної діяльності у ФРН / Т. В. Сидоренко. - С .222-226
Смелянська, Вікторія Володимирівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи: американський досвід / В. В. Смелянська. - С .227-232
Шарапа, Світлана Володимирівна. Ціннісні засади загальнопедагогічної підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / С. В. Шарапа. - С .233-236
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Електронні підручники

   Технології навчання--мультимедійні

   Самостійна робота--студенти

   Реформування освіти--Україна

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   Підготовка майбутніх вчителів

   підготовка соціальних працівників

   вища освіта--внз

   Педагогіка України--історія освіти

   дослідницька діяльність учнів

   Педагогічна майстерність--вища освіта

   освіта в зарубіжних країнах

   Сербія--освіта
    США--освіта та педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Федорченко, Тетяна Євгенівна; Єжова, Ольга Олександрівна; Вороний, Георгій Феодосійович (укр. математик ; 1868-1908) \о нем\; Холт, Джон (американ. педагог-реформатор ; 1923-1985) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

4.
373.2.091.12:005.963(043.3)
Б 40


    Безсонова, Ольга Костянтинівна.
    Професійний розвиток молодих педагогів в умовах дошкільного навчального закладу [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.08-дошкільна педагогіка / О. К. Безсонова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - К. : НАПН України, 2019. - 21 с. -
УДК
Рубрики: підготовка педагогів дошкільної освіти
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія і методика професійної освіти

   Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
молоді педагоги


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут проблем виховання
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 36447
Кількість відвідувачів 1195
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя