Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=опитувальник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.


    Мілютіна, К.
    Батькам дошкільника [Текст] / К. Мілютіна // Психолог.Бібліотека. - 2002. - N6. - С. 4-11
ДРНТІ
ББК 88.834
Рубрики: психологія дошкільника
   психологічні ігри

   психологія виховання

   тести

   опитувальник



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Сисун, М.
    Конфлікти між учителями й підлітками: Методи їх подолання [Текст] / М. Сисун // Психолог. - 2003. - N6 (лютий). - /вкладка/
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: конфліктологія
   педагогічна психологія

   Психологія підлітка

   Спілкування вчителя і учня

   соціальна психологія

   опитувальник

   психодіагностика

   міжособистісні стосунки



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Цимбалюк, І.
    Педагогічне спілкування: цілі та цінності [Текст] / І. Цимбалюк // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2003. - N7 (квітень). - С. 8-9, 12
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: тести
   анкети

   опитувальник

Анотація: Вивчення психологічних особливостей педагогічного спілкування є одним із центральних завдань педагогіки і психології. Якщо раніше вважалося, що педагогічна теорія і практика розглядає ряд питань, які стосуються пояснювального процесу, передачі знань . навичок старшого (учителя, викладача) молодшому (учневі, студенту), то останнім часом її все більше цікавлять особистісні аспекти педагогічного спілкування. При цьому особистість розглядається не лише як носій знань, етичної норми, традицій, а й як самобутній представник динамічних індивідуальних якостей, що змінюються в педагогічному процесі. Педагогчне спілкування в психології визначається як взаємодія суб'єктів педагогічного процесу, яка здійснюється знаковими методами і спрямована на значущі зміни властивостей, стану, поведінки й особистісно-смислових цінностей партнерів.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1)

Знайти схожі

4.


    Веденеева, Г.
    "Мой интернат - мой дом" (опросник для воспитанников интерната) [Текст] / Г. Веденеева // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2003. - N4. - С. 47 . - ISSN 0130-0776
ДРНТІ
ББК 88р
Рубрики: емоційне благополуччя
   опитувальник

   Шкільний психолог



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Хаирова, С. И.
    К созданию адаптированного варианта методики WOCQ (WAYS OF COPING QUESTIONNAIRE) [Текст] / С.И. Хаирова // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N1. - С. 9-16
ДРНТІ
ББК 88.32
Рубрики: Володіння собою
   поведінка адаптивна

   Опитувальник

Кл.слова (ненормовані):
Cовладание


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Маценко, В.
    Девіантна поведінка особистості [Текст] / В. Маценко // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N5 (Психічне здоров'я дитини). - С. 56-73
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: поведінка девіантна
   психологія особистості дитини

   дезадаптація

   Психологія підлітка

   психодіагностика

   опитувальник



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Моросанова, В. И.
    Диагностика индивидуальных особенностей саморегуляции у подростков : Психология личности [Текст] / В.И. Моросанова, Т.Ю. Смирнова // Журнал прикладной психологии. - 2003. - N3. - С. 58-63.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: Психологія підлітка
   саморегуляція

   психологія особистості

   опитувальник

Кл.слова (ненормовані):
опросник


Дод.точки доступу:
Смирнова, Т.Ю.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

8.


    Моргун, В. Ф.
    Опитувальник реального, бажаного та фантастичного бюджетів часу людини [Текст] / В.Ф. Моргун // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N8. - С. 45-50
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: опитувальник
   психологія особистості



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

9.


    Дубовицкая, Т. Д.
    Опросник значимости учебных предметов для профессиональной подготовки будущего специалиста [Текст] / Т.Д. Дубовицкая // Психологический журнал. - 2003. - Том24, N5. - С. 103-109. . - ISSN 0205-9592
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: опитувальник
   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
контекстное обучение -- профессиональная мотивация -- личностный смысл


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

10.


    Панок, В. Г.
    Методики дослідження випадків кривдження [Текст] / В.Г. Панок // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2004. - N5/6 (березень). - С. 27-32
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: практична психологія
   психодіагностика

   опитувальник

   анкети

   інтерв’ю

   Травма психологічна

Анотація: Для точного і глибокого вивчення наслідків зловживань щодо дітей застосовуються спеціальні методики, якими має володіти шкільний психолог. Автор статті пропонує опитувальник для дослідження психотравмуючої події, соціологічну анкету, що призначена для визначення ставлення дорослих людей до проблеми насильства над дітьми та футурологічне опитування (стандартизоване інтерв"ю).


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (1), Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1), Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
Статистика
за 05.05.2024
Кількість запитів 316
Кількість відвідувачів 223
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя