Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Доротюк, Валентина Іванівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
88
Д69


    Доротюк, Валентина Іванівна.
    Діагностика індивідуальних відмінностей учнів загальноосвітньої школи при комплектуванні профільних класів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна і вікова психологія / В. І. Доротюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 21 с. -
УДК
РУБ 88
Рубрики: Учні
   профільне навчання

   діагностика--учнів

   автореферати дисертацій--психологія



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
371.01
Ф 79


   
    Формування освітнього середовища профільної школи [Текст] : Монографія / [М. О. Ассанов, М. В. Васьківський, В. І. Доротюк та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 200 с. : табл. - Бібліогр. : с. 191-199. - ISBN 978-966-644-333-8 : 75.60 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Доротюк, Валентина Іванівна. Понятійно-термінологічний аналіз категорії "освітнє середовище" / В. І. Доротюк. - С .8-15
Левченко, Надія Григорівна. Формування у старшокласників базових понять, як одного із елементів освітнього середовища профільної школи / Н. Г. Левченко. - С .16-32
Доротюк, Валентина Іванівна. Існуючі педагогічні моделі та форми організації профільних шкіл / В. І. Доротюк. - С .33-35
Доротюк, Валентина Іванівна. Історичний аспект появи та розвиткуипрофесійної орієнтації / В. І. Доротюк. - С .35-38
Кохан, Олександр Валерійович. Побудова інформаційної інфраструктури профільної школи / О. В. Кохан. - С .38-41
Ассанов, Михайло Олександрович. Сучасна концепція і перспективи особистісно-орієнтованого освітнього процесу / М. О. Ассанов. - С .42-46
Піддячий, Микола Іванович. Тенденції розвитку суспільства і їх впливи на соціально-професійну орієнтацію учнів / М. І. Піддячий. - С .46-53
Доротюк, Валентина Іванівна. Зарубіжний досвід організації профільного навчання / В. І. Доротюк. - С .68-69
Піддячий, Микола Іванович. Порівняльний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду соціально-професійної орієнтації учнів / М. І. Піддячий. - С .69-80
ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Туташинський, Василь Іванович. Організація професійної орієнтації в Україні та країнах з розвинутою ринковою економікою / В. І. Туташинський. - С .87-106
Васьківський, Микола Васильович. Соціально-педагогічні аспекти трудового виховання і професійної орієнтації учнів в умовах профільної школи / М. В. Васьківський. - С .107-115
Рогоза, Валентин Володимирович. Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення учнів старшої школи / В. В. Рогоза. - С .120-126
Рогоза, Валентин Володимирович. Завдання шкільної психодіагностики / В. В. Рогоза. - С .128-136
Доротюк, Валентина Іванівна. Профорієнтація на сучасному етапі / В. І. Доротюк. - С .148-152
Коляновська, Марія Сергіївна. Формування ппрофесійних намірів старшокласників в умовах профільної школи / М. С. Коляновська. - С .161-190
ББК 74.202.2 + 74.200.52.6
РУБ 371.01
Рубрики: Профільні школи--Формування освітнього середовища
   Профільне навчання

   Професійна орієнтація в школі

   Професійне самовизначення

   Освітнє середовище

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
соціально-професійна орієнтація
Анотація: Монографія допоможе майбутнім фахівцям зрозуміти суспільну значущість праці і її розподіл в суспільстві, специфіку діяльності, відчути себе суб'єктом цієї діяльності, опанувати механізм використання особистісного і колективного потенціалу для розв'язання поставлених завдань. Автори впевнені в тому, що їх інтерпретація важливих питань підготовки старшокласників до життя та трудової діяльності в умовах профільного освітнього середовища, зацікавить не лише педагогів системи загальної середньої освіти та студентів вищих навчальних закладів, а й суспільні інституції та «наставників», які мають великий життєвий та професійний досвід. Монографія написана на суміжжі різних наук, зокрема філософії, психології, педагогіки, соціології, економіки.


Дод.точки доступу:
Ассанов, Михайло Олександрович; Васьківський, Микола Васильович; Доротюк, Валентина Іванівна; Коляновська, Марія Сергіївна; Кохан, Олександр Валерійович; Левченко, Надія Григорівна; Піддячий, Микола Іванович; Рогоза, Валентин Володимирович; Туташинський, Василь Іванович; Чудакова, Віра Петрівна; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ)
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

3.
371.01
О-64


   
    Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи [Текст] : Методичний посібник / [М. О. Ассанов, В. І. Доротюк, М. С. Коляновська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 142 с. - Бібліогр. : с. 136-141. - ISBN 978-966-644-335-2 : 88.00 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Піддячий, Микола Іванович. Соціально-професійно орієнтоване освітнє середовище профільної школи / М. І. Піддячий. - С .6-14
Піддячий, Микола Іванович. Формування соціально-трудової орієнтації учнів / М. І. Піддячий. - С .15-22
Ассанов, Михайло Олександрович. Диференційований підхід у навчанні. Його місце у гуманізації освіти / М. О. Ассанов. - С .23-32
Рогоза, Валентин Володимирович. Принципи розроблення та впровадження психолого-педагогічного інструментарію профорієнтаційного спрямування / В. В. Рогоза. - С .33-46
Кохан, Олександр Валерійович. Електронний підручник - альтернативний інструментарій у шкільній освіті / О. В. Кохан. - С .47-52
Кохан, Олександр Валерійович. Розвивальне освітнє середовище профільної школи на основі інформаційних і телекомунікаційних технологій як фактор саморозвитку особистості / О. В. Кохан. - С .53-57
Кохан, Олександр Валерійович. Підготовка педагогічних кадрів компетентних у використанні інформаційних і комунікативних технологій / О. В. Кохан. - С .58-61
Левченко, Надія Григорівна. Методичні аспекти формування базових понять у старшокласників з технологічного профілю навчання / Н. Г. Левченко. - С .62-75
МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Доротюк, Валентина Іванівна. Методологія профорієнтаційної роботи в школі / В. І. Доротюк. - С .95-97
Доротюк, Валентина Іванівна. Навчально-методичний кабінет профорієнтаційної роботи у школі / В. І. Доротюк. - С .99-100
Доротюк, Валентина Іванівна. Форми та методи профорієнтаційної роботи зі школярами / В. І. Доротюк. - С .100-103
ББК 74.202.2 + 74.200.52.6
РУБ 371.01
Рубрики: Профільні школи--Формування інформаційного простору
   Профільне навчання

   Диференційоване навчання

   Електронні підручники

   підготовка педагога--система

   Професійна орієнтація в школі

   Освітнє середовище

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Анотація: Методичний посібник підготовлено з урахуванням тенденцій сучасного розвитку педагогічної теорії і практики. Авторами викладено сукупність взаємопов'язаних способів і прийомів доцільного застосування експериментально перевірених організаційно-педагогічних засад в інформаційному просторі профільної школи. Це насамперед методика підготовки особистості до життя та активної трудової діяльності в умовах профільного освітнього середовища, зорієнтованого на потреби особистості, суспільства, регіону та держави; актуалізація потреби у професійному самопізнанні, самовихованні, саморозвитку, самоорганізації; вироблення гуманістичної життєвої та професійної позиції тощо. Методичний посібник допоможе майбутнім фахівцям зрозуміти суспільну значущість праці і її поділ у суспільстві, специфіку діяльності, відчути себе суб'єктом цієї діяльності, опанувати механізм використання особистісного й колективного потенціалу для розв'язання поставлених завдань.


Дод.точки доступу:
Ассанов, Михайло Олександрович; Доротюк, Валентина Іванівна; Коляновська, Марія Сергіївна; Кохан, Олександр Валерійович; Левченко, Надія Григорівна; Піддячий, Микола Іванович; Рогоза, Валентин Володимирович; Туташинський, Василь Іванович; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ)
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 43007
Кількість відвідувачів 882
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя