Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кричковська, Т. Д.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
15
П 78


   
    Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України [Текст] : научное издание. Т. III, Ч. 9 / За ред. акад. С. Д. Максименка ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 206 с. - 5.60 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Наукова психологія і психологічна практика / С. Д. Максименко. - С .3-13
Чепелєва, Н. В. Професійна компетентність практичного психолога / Н. В. Чепелєва. - С .13-20
Швалб, Ю М. Експертне дослідження в практичній психології / Ю М. Швалб. - С .20-30
Куценко, Л. М. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості / Л. М. Куценко. - С .30-40
Яковець, Н. І. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності / Н. І. Яковець. - С .40-46
Папуча, М. В. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології / М. В. Папуча. - С .46-58
Литовченко, Н. Ф. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога / Н. Ф. Литовченко. - С .58-68
Андрєєва, Я. Ф. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога / Я. Ф. Андрєєва. - С .68-74
Кричковська, Т. Д. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів / Т. Д. Кричковська. - С .74-81
Бойправ, М. Д. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899 / М. Д. Бойправ. - С .81-89
Шатирко, А. О. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці / А. О. Шатирко. - С .89-106
Пророк, Н. В. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика / Н. В. Пророк. - С .106-118
Никоненко, О. П. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій / О. П. Никоненко. - С .118-126
Тимофєєва, Н. М. Художній текст як "задача на смисл" / Н. М. Тимофєєва. - С .126-136
Пісоцький, В. П. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду / В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. - С .136-145
Конончук, А. І. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога / А. І. Конончук. - С .146-149
Шилова, Г. П. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога / Г. П. Шилова. - С .149-154
Король, В. С. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології / В. С. Король. - С .154-160
Кошова, І. В. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми / І. В. Кошова. - С .160-168
Ярослав, Н. С. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання / Н. С. Ярослав. - С .168-174
Щотка, О. П. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації / О. П. Щотка. - С .174-181
Гурська, О. Ф. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками / О. Ф. Гурська. - С .181-190
Шевченко, Н. Ф. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога / Н. Ф. Шевченко. - С .190-197
Болотнікова, І. В. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології) / І. В. Болотнікова. - С .197-206
ДРНТІ
ББК 88я43
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. (академік); Інститут психології ім. Г. С. КостюкаНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 55
аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1)
Свободны: аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
жіноча сільськогосподарська освіта


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 214 с. - Літ. в кінці статей. - 9.10 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА
Яковець, В. П. Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи / В. П. Яковець. - С .5-7
Яковець, Н. І. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів / Н. І. Яковець. - С .8-15
Коваленко, Є. І. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності / Є. І. Коваленко. - С .16-22
Золотар, О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край" / О. М. Золотар. - С .23-27
Адамів, Г. С. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .28-30
Костенко, Л. В. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Костенко. - С .31-33
Кивлюк, О. П. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів / О. П. Кивлюк. - С .34-37
Харабет, В. В. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування / В. В. Харабет. - С .38-42
Конончук, А. І. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї / А. І. Конончук, Д. Гутник. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Грисюк, О. М. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .51-54
Лукашова, Н. І. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. - С .55-60
Крицький, В. М. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі / В. М. Крицький. - С .61-63
Щербініна, О. М. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .64-67
Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення) / В. А. Кушнір. - С .68-73
Станіславська, К. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів / К. Станіславська. - С .74-76
Гусейнова, Л. В. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .77-80
Шилова, Г. П. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми) / Г. П. Шилова. - С .81-87
Останіна, Н. С. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді / Н. С. Останіна. - С .88-91
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів / Н. П. Пихтіна. - С .92-95
Губченко, Т. В. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів / Т. В. Губченко. - С .96-99
Стрельнікова, Н. М. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл / Н. М. Стрельнікова. - С .100-105
Шевчук, М. О. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району / М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. - С .106-109
Василюк, А. В. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки / А. В. Василюк. - С .110-114
Барило, О. А. Розвиток логічного мислення школярів / О. А. Барило. - С .115-120
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Резан, Л. І. Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект) / Л. І. Резан. - С .121-124
Ростовський, О. Я. Музична педагогіка за доби просвітництва / О. Я. Ростовський. - С .125-133
Чувакова, Т. Г. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США / Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. - С .134-137
Кузьмич, Л. В. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст. / Л. В. Кузьмич. - С .138-143
Володченко, Ж. М. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.) / Ж. М. Володченко. - С .143-149
Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі / О. А. Кавунник. - С .150-154
Вишнева, В. М. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення / В. М. Вишнева. - С .155-159
Семиклят, Н. І. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя / Н. І. Семиклят. - С .160-163
Бєлкіна, Н. І. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху / Н. І. Бєлкіна. - С .164-166
Баленко, Н. М. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка / Н. М. Баленко. - С .167-170
Мартиненко, Л. О. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .171-174
Сурмачевська, О. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи / О. Сурмачевська. - С .175-179
Таран, О. М. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи / О. М. Таран. - С .180-183
Супруненко, М. І. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі / М. І. Супруненко. - С .184-187
ПСИХОЛОГІЯ
Папуча, М. В. Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості / М. В. Папуча. - С .188-191
Любчук, О. К. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю / О. К. Любчук. - С .192-196
Андрєєва, Я. Ф. Психологічні особливості читання / Я. Ф. Андрєєва. - С .197-200
Щотка, О. П. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування / О. П. Щотка. - С .201-206
Кричковська, Т. Д. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів / Т. Д. Кричковська. - С .207-210
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Нові інформаційні технології навчання
   Національне виховання--Ніжин

   Читання--психологія

   Студенти--самостійна робота



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Верховинець, В. М. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Даденков, М. Ф. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\
Примірників всього: 25
Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9
Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11
Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15
Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18
Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20
Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23
Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25
Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29
Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31
Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34
Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37
Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40
Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44
Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48
Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52
Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61
Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64
Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67
Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70
Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72
Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76
Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80
Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83
Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86
Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89
Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96
Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99
Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106
Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112
Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116
Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120
Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123
Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127
Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130
Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133
Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136
Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138
Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141
Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144
Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148
Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151
Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154
Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158
Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162
Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167
Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171
Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176
Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179
Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183
Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187
Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191
Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

5.
Шифр: ПГ/2004/24 (грудень)
   Газета

Психологічна газета [Текст] : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - К. : СПДФО Главник О. П., 2004 - . - Виходить двічі на місяць
2004р. N 24 (грудень)
Зміст:
Стежинами психічного вдосконалення. - С.3-4
Маценко, В. Ф. Самосвідомість: Психологічні етапи та основні напрямки її розвитку / Ж. М. Маценко; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.4-6
Маценко, Ж. М. Психічне вдосконалення людини: Психологічна сутність та умови здійснення / Ж. М. Маценко; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.7-9
Маценко, Ж. М. Потреба у прекрасному: Перша сходинка до психічного вдосконалення / Ж. М. Маценко ; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.9-10
Конончук, А. І. На шляху станолення нової спеціальності / А. І. Конончук ; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.12-14
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Робота з дітьми з девіантною поведінкою: Підготовка педагогічних кадрів / Н. П. Пихтіна ; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.15-19
Кричковська, Т. Д. Особливості адаптації студентів / Т. Д. Кричковська ; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.20-23
Андрєєва, Я. Ф. Ф.Достоєвський і читач: шляхи можливого діалогу / Я. Ф. Андрєєва ; Н. Ф. Литовченко ; Н. Ф. Литовченко. - С.24-26
Литовченко, Н. Ф. Розвиток здатності до самопізнання як компонент особистісної підготовки майбутніх практикуючих психологів / Н. Ф. Литовченко. - С.28-31
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Кричковська, Т. Д.
    Особливості адаптації студентів [Текст] / Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N24 (грудень). - С. 20-23
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія вищої школи
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

   Адаптація студентів до ВНЗ



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 44865
Кількість відвідувачів 1493
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя