Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кузьменко, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
8У2
Л 64


   
    Літературний Чернігів [Текст] : щоквартальний мистецький журнал літературної спілки "Чернігів". № 1(21). Січень / Голов. ред. М. Ткач , Ред. кол. Д. Іванов, О. Коваленко, В. Кузьменко та ін. - Чернігів : [б. в.], 2003. - 184 с. : фото. - 3.00 грн.
    Зміст:
Куценко, О. Опівночі до неба притулись: Поезії / О. Куценко. - С .3-8
Маринчик, С. Бабине літо: Оповідання / С. Маринчик. - С .9-14
Зима, Л. (Потапенко) Німа розмова: Поезії / Л. (Потапенко) Зима. - С .15-20
Ткач, М. Розімкнуте коло: Оповідання / М. Ткач. - С .21-27
Лелюк, М. Мова: Поезії / М. Лелюк. - С .28-32
Абузяров, Віктор Харитонович. Скульптор. (Уривок з роману "Орачі праху") / В. Абузяров. - С .33-41
Карпенко, Л. В своїм ріднім краю люблю,радію й печалюсь: Поезії / Л. Карпенко. - С .42-44
Соломко, А. Марево: Оповідання / А. Соломко. - С .45-53
Савенок, В. Ревізія стервозності: Оповідання / В. Савенок. - С .60-64
Кузьменко, В. Енциклопедія літературних персонажів / В. Кузьменко. - С .65-78
Кудряшова, О. Огнецвіт поезій Грицька Чупринки / О. Кудряшова. - С .79-88
Демченко, Т. Державотворча діяльність І. Шрага за доби української революції (1917-1918 рр.) / Т. Демченко, Г. Курас. - С .101-111
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)6
РУБ 8У2


Дод.точки доступу:
Ткач, Михась \ред.\; Іванов, Дмитро Йосипович; Коваленко, Олександр; Кузьменко, Володимир; Мусієнко, Ростислав; Савенок, Владислав; Сапон, Володимир; Струтинський, Василь; Тимошко, Ганна; Шкварчук, Володимир; Чупринка, Григорій (укр. поет ; 1879-1921) \о нем\; Шраг, І. \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
372(075.3)
Х 91


   
    Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки [Текст] : Навч. посібник для студ. пед. навч. закладів / Упоряд. З. Н. Борисова, В. У. Кузьменко. - К. : Вища школа, 2004. - 511 с. : іл. - ISBN 966-642-239-5 (в пер.) : 47.00 грн., 64.00 грн.
    Зміст:
ІСТОРІЯ ЗАХІДНО-ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Короткий нарис з історії західно-європейської дошкільної педагогіки . - С .5-9
Коменський, Я. А. Материнська школа, або Про дбайливе виховання юнацтва у перші шість років / Ж.-Ж. Руссо; Й. Г. Песталоцці. - С .10-24
Локк, Д. Думки про виховання / Й. Г. Песталоцці; Р. Оуен. - С .25-38
Руссо, Ж. -Ж. Еміль, або Про виховання / Й. Г. Песталоцці; Р. Фребель. - С .39-52
Песталоцці, Й. Г. Як Гертруда вчить своїх дітей / Р. Оуен; М. Монтессорі. - С .53-59
Песталоцці, Й. Г. Книга матерів, або Порадник для матерів, як їм навчати своїх своїх дітей спостерігати і говорити / Р. Фребель; П. Кергомар. - С .60-66
Оуен, Р. Уривки з педагогічних творів / М. Монтессорі; О. Декролі. - С .67-73
Фребель, Р. Дитячий садок / П. Кергомар; О. Декролі. - С .74-103
Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "Будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .104-121
Кергомар, П. Дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. Материнські школи / О. Декролі; С. Френе. - С .121-128
Декролі, О. Школа і виховання / О. Декролі. - С .129-130
Декролі, О. Збудження інтелектуальної й рухової активності з допомогою виховуючих ігор / С. Френе; Е. Грюнеліус. - С .131-132
Френе, С. Нова французька школа / С. Френе. - С .133-138
Френе, С. Формування особистості дитини і підлітка / С. Френе. - С .138-143
Штейнер, Р. Методика навчання і передумови виховання / Р. Штейнер. - С .144-147
Грюнеліус, Е. Вальдорфський дитячий садок. Виховання дітей молодшого віку / Г. С. Сковорода; Т. Г. Шевченко. - С .148-151
ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ до 1917 р.
Короткий нарис з історії української дошкільної педагогіки . - С .152-156
Володимир Мономах. Повчання Володимира Мономаха дітям / Володимир Мономах. - С .157-159
Сковорода, Г. С. Вдячний Єродій / Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. - С .160-167
Сковорода, Г. С. Байки харківські / Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. - С .168-174
Шевченко, Т. Г. З епістолярної спадщини / К. Д. Ушинський. - С .175-176
Шевченко, Т. Г. З художньої прози / К. Д. Ушинський; М. І. Пирогов. - С .176-177
Шевченко, Т. Г. З поетичних творів / К. Д. Ушинський; О. В. Духнович. - С .178-180
Шевченко, Т. Г. Буквар південноруський 1861 року / К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов; . Свєтницька. - С .181-184
Ушинський, К. Д. Про народність у громадському вихованні / К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов. - С .183-188
Ушинський, К. Д. Рідне слово / М. І. Пирогов; М. П. Драгоманов. - С .189-195
Ушинський, К. Д. Людина як предмет виховання / О. В. Духнович; Л. Українка. - С .196-200
Ушинський, К. Д. Педагогічна подорож до Швейцарії / М. П. Драгоманов; Л. Українка. - С .201-204
Ушинський, К. Д. Звіт відрядженого для огляду жіночих навчальних закладів колезького радника К. Ушинського / М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. - С .205-208
Пирогов, М. І. Питання життя / М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. - С .209-216
Духнович, О. В. Народна педагогія в пользу училищ й учителей сельських / Л. Українка; І. Я. Франко. - С .217-221
Драгоманов, М. П. Народні школи на Україні серед життя і письменства в Росії / Л. Українка; І. Я. Франко. - С .222-224
Драгоманов, М. П. Антракт з історії українофільства (1863 - 1872) / І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. - С .225-228
Драгоманов, М. П. Педагогическое значение малорусского языка / І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. - С .229-240
Українка, Леся. З творів про дітей / Л. Українка. - С .241-243
Українка, Леся. Волинські образки / Л. Українка. - С .241-243
Франко, І. Я. З листа до Ольги Рошкевич / Б. Д. Грінченко; Н. Д. Лубенець. - С .247-248
Франко, І. Я. З листа до В. Білецького / Б. Д. Грінченко; В. В. Зеньківський. - С .248
Франко, І. Я. Попереднє слово до "книжки приказок про те, як не належить поводитися з дітьми" / С. Ф. Русова; В. В. Зеньківський. - С .248-249
Франко, І. Я. Передмова до другого видання збірки казок "Коли ще звірі говорили" / С. Ф. Русова; В. Ф. Одоєвський. - С .250-251
Грінченко, Б. Д. Дзвоник / Н. Д. Лубенець; В. Ф. Одоєвський. - С .252-258
Грінченко, Б. Д. Українська граматка до науки читання й писання / В. В. Зеньківський; В. Ф. Одоєвський. - С .252-258
Русова, С. Ф. Дошкільне виховання / В. В. Зеньківський; В. Г. Бєлінський. - С .262-275
Русова, С. Ф. У дитячому садку / В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. - С .276-282
Лубенець, Н. Д. Фребель і Монтессорі / В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. - С .283-290
Зеньківський, В. В. Психологія дитинства / В. Ф. Одоєвський; А. С. Симонович. - С .291-300
Зеньківський, В. В. Соціальне виховання, його завдання і шляхи / В. Г. Бєлінський; Є. М. Водовозова. - С .301-304
СТОРІЯ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В РОСІЇ до 1917 р.
Короткий нарис з історії дошкільної педагогіки в Росії . - С .305-308
Одоєвський, В. Ф. Досвід про педагогічні способи при початковій освіті дітей / Л. М. Толстой; М. Х. Свєтницька. - С .309-314
Одоєвський, В. Ф. Наказ особам, які безпосередньо завідують дитячими притулками / Л. М. Толстой; Н. К. Крупська. - С .315-319
Одоєвський, В. Ф. Розмови з дітьми / А. С. Симонович; Н. К. Крупська. - С .320-328
Бєлінський, В. Г. Про дитячі книжки. Дитячі казки діда Іринея. Подарунок на Новий рік / Є. М. Водовозова; Н. К. Крупська. - С .329-333
Добрлюбов, М. О. Про значення авторитету у вихованні / Є. І. Тихєєва; Н. К. Крупська. - С .334-340
Толстой, Л. М. Про вільну школу / Л. К. Шлегер; Н. К. Крупська. - С .341-342
Толстой, Л. М. Кому у кого вчитися писати, селянським дітям у нас чи нам у селянських дітей / М. Х. Свєтницька; Н. К. Крупська. - С .342-344
Толстой, Л. М. Роль прикладу та наслідування у вихованні / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .345-346
Симонович, А. С. Дитячий садок / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .346-364
Водовозова, Є. М. Розумове і моральне виховання дітей від першого вияву свідомості до шкільного віку / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .365-374
Тихєєва, Є. І. Сучасний дитячий садок, його значення й обладнання / Н. К. Крупська; О. П. Усова. - С .375-389
Шлегер, Л. К. Практична робота в дитячому садку / Н. К. Крупська; О. П. Усова. - С .390-395
Свєтницька, М. Х. Наш дитячий садок / Н. К. Крупська; Г. С. Костюк. - С .396-403
ІСТОРІЯ РАДЯНСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ
Короткий нарис з історії дошкільного виховання в Росії та в Україні за радянських часів . - С .404-407
Крупська, Н. К. Про дошкільне виховання дітей / В. О. Сухомлинський; Г. С. Костюк. - С .408-413
Крупська, Н. К. Про особливості дошкільного віку / В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. - С .414
Крупська, Н. К. Роль гри в дитячому садку / В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. - С .415
Крупська, Н. К. Зауваження до матеріалів з дошкільного виховання / О. П. Усова; О. В. Запорожець. - С .416-417
Крупська, Н. К. Зауваження на "Програму дитсадка" / О. П. Усова; В. К. Котирло. - С .418-419
Крупська, Н. К. Про нулівку / Г. С. Костюк; В. К. Котирло. - С .420-422
Макаренко, А. С. Лекції про виховання дітей / Г. С. Костюк. - С .423-440
Макаренко, А. С. Сім’я і виховання дітей / Г. С. Костюк. - С .441-443
Сухомлинський, В. О. Серце віддаю дітям / Г. С. Костюк. - С .444-448
Сухомлинський, В. О. Павлиська середня школа / О. В. Запорожець. - С .449-450
Сухомлинський, В. О. Твори для дітей / О. В. Запорожець. - С .451-452
Усова, О. П. Навчання в дитячому садку / О. В. Запорожець. - С .453-459
Усова, О. П. Роль гри у вихованні дітей / В. К. Котирло. - С .460-464
Костюк, Г. С. Про роль спадковості, середовища в психічному розвитку дитини / В. К. Котирло. - С .465
Костюк, Г. С. Розвиток і виховання / Г. С. Костюк. - С .466
Костюк, Г. С. Про розвиток мислення у дітей / Г. С. Костюк. - С .466
Костюк, Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г. С. Костюк. - С .467
Запорожець, О. В. Основи дошкільної педагогіки / О. В. Запорожець. - С .468
Запорожець, О. В. Психологія / О. В. Запорожець. - С .469-471
Запорожець, О. В. Психологія особистості і діяльності дошкільника / О. В. Запорожець. - С .472
Котирло, В. К. Розвиток вольової поведінки у дошкільників / В. К. Котирло. - С .473-476
Котирло, В. К. Завтра в школу / В. К. Котирло. - С .477-482
Державні документи про громадське дошкільне виховання . - С .483-485
ГРОМАДСЬКЕ ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ ЗА ЧАСІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ
Короткий нарис розвитку громадського дошкільного виховання в Україні (з 1991 р.) . - С .486-488
Державні документи про дитинство та дошкільну освіту . - С .489-504
ДРНТІ
ББК 74.10я73
РУБ 372(075.3)
Рубрики: дошкільна освіта в зарубіжних країнах--історія
   Дошкільна освіта в Україні--історія, 18 ст. ; 19 ст.

   Дошкільне виховання

   Вальдорфська педагогіка

   Дитячий садок

   Дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
Шевченко про педагогіку


Дод.точки доступу:
Борисова, З. Н. \упоряд.\; Кузьменко, В. У. \упоряд.\
Примірників всього: 69
аб (41), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1)
Свободны: аб (41), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 180 с. - 10.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ
Помиткін, Е. О. Психологічний зміст педагогічної майстерності / Е. О. Помиткін. - С .5
Танась, М. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні / М. Танась. - С .9
Зязюн, Л. І. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності / Л. І. Зязюн. - С .14
Орлов, В. Ф. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога / В. Ф. Орлов. - С .21
Грищенко, О. А. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи / О. А. Грищенко. - С .26
Іванова, Т. В. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ / Т. В. Іванова. - С .29
Палій, О. А. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів / О. А. Палій. - С .33
Кобзар, О. Б. Нові технології контролю у вищій школі / О. Б. Кобзар. - С .36
Євтушик, Лариса Петрівна. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога / Л. П. Євтушик. - С .39
Іванова, Д. Г. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи / Д. Г. Іванова. - С .43
Вакуленко, В. М. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності / В. М. Вакуленко. - С .47
Резніченко, З. В. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці / З. В. Резніченко. - С .52
Александрова, О. Ф. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі / О. Ф. Александрова. - С .5
Авксентьєва, О. І. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .58
Жукова, О. А. Сучасний учитель-майстер очима студентів / О. А. Жукова. - С .61
Киричок, І. І. Творчість - основа підготовки вчителя / І. І. Киричок, В. М. Солова. - С .64
Ляшко, О. В. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності / О. В. Ляшко. - С .67
Желіба, О. В. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності / О. В. Желіба. - С .70
Сакун, Л. В. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов / Л. В. Сакун. - С .73
Ростовський, О. Я. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001" / О. Я. Ростовський. - С .77
Отич, О. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа / О. Отич. - С .80
Батюк, Н. О. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема / Н. О. Батюк. - С .85
Смирнова, Т. А. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти / Т. А. Смирнова. - С .89
Семергей, Н. В. Педагог-митець: мрія чи реальність? / Н. В. Семергей. - С .92
Грисюк, О. М. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів / О. М. Грисюк. - С .96
Васильєва, О. В. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність / О. В. Васильєва. - С .98
Ростовська, Ю. О. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .100
Кузьменко, В. Ю. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя / В. Ю. Кузьменко. - С .102
Кахній, В. В. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України / В. В. Кахній. - С .105
Благінін, В. М. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів / В. М. Благінін, І. В. Половко. - С .108
Бельмаз, Я. М. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США / Я. М. Бельмаз. - С .111
Барило, О. А. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання / О. А. Барило. - С .114
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
Буянов, П. Г. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації) / П. Г. Буянов. - С .117
Аніщенко, О. В. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .120
Білоусова, Н. В. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів / Н. В. Білоусова. - С .123
Станіславська, К. І. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі / К. І. Станіславська. - С .126
Лавриненко, О. А. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр. / О. А. Лавриненко. - С .130
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ
Солдатенко, М. М. Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів / М. М. Солдатенко. - С .135
Сидорчук, Н. Г. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота / Н. Г. Сидорчук. - С .138
Кочерга, О. М. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .146
Темерівська, Т. Г. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів / Т. Г. Темерівська. - С .149
Дзундза, А. І. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога / А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. - С .152
Зеленська, Л. Д. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості / Л. Д. Зеленська. - С .155
ПСИХОЛОГІЯ
Шевченко, Н. Ф. Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців / Н. Ф. Шевченко. - С .158
Качан, Т. М. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів / Т. М. Качан. - С .162
Аветісова, І. С. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови / І. С. Аветісова. - С .165
Кошова, І. В. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій / І. В. Кошова. - С .167
Шилова, Г. П. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології / Г. П. Шилова. - С .171
Селюнін, С. М. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі / С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик. - С .175
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Педагогічна практика

   Комютерні технології

   Вчитель--розвиток особистості

   Здібності--педагогічні

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Самостійна робота--студенти

   Педагогічна творчість

   Адаптація студентів до ВНЗ



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сумцов, М. Ф. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА
Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5
Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12
Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16
Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22
Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24
Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27
Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31
Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34
Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37
Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41
Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44
Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47
Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50
Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53
Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56
Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58
Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64
Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68
Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71
Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75
Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82
Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85
Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88
Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94
Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99
Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104
Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112
Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117
Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121
Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124
Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129
Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132
ПСИХОЛОГІЯ
Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136
Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140
Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
   Хімія--методика викладання

   Проблемне навчання

   Педагогіка--вивчення

   Морально-етичне виховання

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Вчитель майбутній --література

   Вчитель майбутній--моральні якості

   педагогіка музична

   Студентська молодь--виховання

   Культура--музично-педагогічна

   Практика--соціально-педагогічна

   Самоосвіта--студент

   Культура мислення

   Виховання--національно-культурне виховання

   Професійна освіта

   Екологічна освіта

   Вчитель--особистість

   Педагогічні кадри--підготовка

   Клуб--виховання

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Педагогіка--США

   Вільне виховання--історія

   Соціальне виховання--історія

   Розвивальне виховання--історія

   Середня освіта--Польша і Україна

   Асоціативний експеримент

   Саморегуляція--психофізичний стан

   Педагог--саморегуляція

   Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія

Кл.слова (ненормовані):
олімпійський рух


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / гол. ред. В. П. Яковець; відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 162 с. - Літ. в кінці статей. - 11.90 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Курок, В. П. Моделювання діяльності вчителя як ефективний метод педагогічного дослідження / В. П. Курок. - С .5-8
Копієвська, О. Р. Культурна політика як теоретична проблема: аналіз сучасних концепцій та міжнародних документів / О. Р. Копієвська. - С .9-13
Растригіна, А. М. Педагогіка свободи як оснащення для життя / А. М. Растригіна. - С .14-16
Локарєва, Ю. В. Аксіологічний аспект художньої та естетичної культури в освіті й вихованні молоді / Ю. В. Локарєва. - С .17-19
Михаськова, М. А. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя / М. А. Михаськова. - С .20-22
Коваль, О. В. Педагогічні основи загально-типологічного та диференційовано-типологічного методів формування музичних здібностей школярів / О. В. Коваль. - С .23-25
Ревенчук, В. В. До суті поняття "педагогічна взаємодія" / В. В. Ревенчук. - С .26-28
Іващенко, С. Г. Теоретичні засади формування у майбутніх учителів готовності до педагогічної творчості / С. Г. Іващенко. - С .29-32
Долматова, М. П. До сутності поняття "естетичний досвід особистості" / М. П. Долматова. - С .33-35
Гусейнова, Л. В. Критерії та рівні сформованості майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .36-38
Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами / Г. М. Тимошко. - С .39-43
Солдатенко, М. М. Деякі особливості навчально-пізнавальної діяльності / М. М. Солдатенко. - С .44-47
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Хлєбік, С. Р. Сучасні підходи у підготовці вчителя музики до роботи в системі особистісно-орієнтованої музичної освіти / С. Р. Хлєбік. - С .48-51
Грисюк, О. М. Адаптаційний період у музичному вихованні першокласників у малокомплектній школі / О. М. Грисюк. - С .52-54
Базар, О. М. Психологічні особливості навчання студентів-заочників педагогічного спілкування англійською мовою з використанням мережі Інтернет / О. М. Базар. - С .55-58
Кузьменко, В. Ю. Педагогічні технології виховання здорового способу життя старших підлітків у позакласній роботі / В. Ю. Кузьменко. - С .59-63
Голуб, Н. В. Специфіка формування поліфонічного мислення майбутніх учителів у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .64-66
Лащенко, В. Ф. Педагогічна практика - важливий чинник формування екологічної культури / В. Ф. Лащенко. - С .70-71
Зякун, Т. Г. До проблеми національного виховання молодших школярів (на прикладі татарської діаспори в Україні) / Т. Г. Зякун. - С .67-69
Квак, О. Роль дидактичної гри у вихованні і розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. Квак. - С .72-74
Турчин, Т. М. Естетико-виховні можливості навчання сольфеджіо на уроках у ДМШ / Т. М. Турчин. - С .75-76
Мішедченко, В. В. До питання організації педагогічної практики майбутнього учителя музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .77-79
Семикліт, В. М. Музичне краєзнавство в естетичному вихованні майбутніх вчителів / В. М. Семикліт. - С .80-82
Благінін, В. М. Громадянське виховання в системі формування громадянської позиції школярів / В. М. Благінін, С. В. Павлюк. - С .83-85
Дарійчук, Л. П. Зміст навчання продуктивних видів мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .86-89
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Проблеми педагогіки творчості у педагогічній спадщині Г. Ващенка / Є. І. Коваленко. - С .90-95
Ростовський, О. Я. Розвиток музичної освіти в Україні в другій половині ХУ - початку ХУІІ століть / О. Я. Ростовський, О. В. Ростовська. - С .96-99
Дідич, Г. С. Український обрядовий фольклор у спадщині творчої інтелігенції кінця ХІХ - початку ХХ століття / Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. - С .100-104
Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний світ Миколи Гоголя як джерело формування духовної культури студентської молоді / О. А. Кавунник. - С .105-107
Ніколаї, Г. Ю. Розвиток музично-педагогічної освіти в Польщі у другій половині ХХ століття в світлі еволюції шкільних програм / Г. Ю. Ніколаї. - С .108-112
Баленко, Н. М. Роль і місце Ніжинського історико-філологічного інституту князя О. А. Безбородька в культурно-освітньому просторі України кінця ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .113-116
Кулик, І. О. Педагогічна історіографія 70-х років ХХ ст. про творчий доробок Г. С. Сковороди / І. О. Кулик. - С .117-121
Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості у концептуальних підходах до реформування освіти / Ю. Г. Новгородська. - С .122-125
Новгородський, Р. Г. Ідеї соціалізації в педагогічному доробку Тимофія Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .126-128
Аніщенко, О. В. Навчально-методична література для закладів жіночої професійної освіти (1865-1916) / О. В. Аніщенко. - С .129-135
Барило, О. А. Проблеми вільного виховання на сторінках часопису "Вільна українська школа" / О. А. Барило. - С .136-139
Останіна, Н. С. Клуб як культурно-освітній осередок громадянського виховання учнівської молоді в Україні в 20-і роки ХХ століття / Н. С. Останіна. - С .140-144
Ростовський, О. Я. Уроки історії музичної педагогіки / О. Я. Ростовський. - С .145-149
Матвієнко, С. І. Дошкільне виховання в науково-педагогічній структурі Ніжинської вищої школи: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .150-153
Коваленко, Н. В. Ідей соціально-психологічної адаптації в зарубіжній психології / Н. В. Коваленко. - С .154-159
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічне дослідження
   Моделювання--діяльність вчителя

   Педагогічна творчість

   Менеджмент--педагогічний

   Виховання--виховання здорового спосібу життя

   Виховання--національне виховання

   Педагогічна практика

   Виховання--естетичне виховання

   Громадянське виховання

   Обрядовий фольклор України, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок;

   Дошкільна освіта в Україні--історія

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--Ніжинський історико-філологічний інститут

   Чернігівщина--дошкільна освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- мовлення -- вільне виховання -- українські педагоги -- жіноча професійна освіта -- Вільна українська школа, часопис


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Сухомлинський, В. \о нем\; Лубенець, Тимофій Григорович (видатний педагог, фахівець з теорії та методики початкового навчання, дошкільного виховання та освіти дорослих, автор 30 підручників та методичних посібників. Послідовник К. Г. Ушинського. Герой Праці (1924) ; 1855-1936) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 10.60 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ростовський, О. Я. Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи / О. Я. Ростовський. - С .5-8
Дряпіка, В. І. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики / В. І. Дряпіка. - С .9-11
Смирнова, Т. А. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи / Т. А. Смирнова. - С .12-16
Михаськова, М. А. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .17-19
Дашківська, Т. Г. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді / Т. Г. Дашківська. - С .20-23
Кречківський, А. Ф. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера) / А. Ф. Кречківський. - С .24-26
Хижна, О. П. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Хижна. - С .27-31
Резан, Л. І. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу / Л. І. Резан. - С .32-34
Арделян, О. М. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва / О. М. Арделян. - С .35-37
Свещинська, Н. В. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці / Н. В. Свещинська. - С .38-40
Бірюкова, Л. А. Диригент хору: комунікативний аспект / Л. А. Бірюкова. - С .41-44
Бузова, О. Д. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі / О. Д. Бузова. - С .45-47
Дорохін, В. Г. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик / В. Г. Дорохін. - С .48-50
Ростовська, В. Г. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії / В. Г. Ростовська. - С .51-53
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Тимошко, Г. М. Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою / Г. М. Тимошко. - С .54-56
Заболотний, І. П. Репертуар як основа діяльності хорового колективу / І. П. Заболотний. - С .57-59
Крицький, В. М. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький. - С .60-62
Абдуліна, Н. В. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів / Н. В. Абдуліна. - С .63-64
Єременко, О. В. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків / О. В. Єременко. - С .65-67
Ростовська, І. О. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики / І. О. Ростовська. - С .68-69
Фалько, М. І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Фалько. - С .70-73
Скрипець, С. В. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .74-76
Баладинська, І. В. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики / І. В. Баладинська. - С .77-79
Станіславська, К. І. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій / К. І. Станіславська. - С .80-82
Зуєва, Л. В. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .83-85
Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів / М. П. Долматова. - С .86-89
Хоменко, З. В. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики / З. В. Хоменко. - С .90-92
Кузьменко, В. Ю. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури / В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .93-95
Маруфенко, О. В. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики / О. В. Маруфенко. - С .96-99
Дарійчук, Л. П. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .100-103
Салан, К. О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи) / К. О. Салан, О. П. Петрикова. - С .104-107
Кондратенко, Г. Г. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки / Г. Г. Кондратенко. - С .108-111
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Юцевич, Ю. Є. Витоки підготовки учителів музики в Україні / Ю. Є. Юцевич. - С .112-114
Дорохина, Л. А. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .115-119
Новікова, В. М. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа / В. М. Новікова. - С .120-123
Баленко, Н. М. Особистість Каменяра у спогадах сучасників / Н. М. Баленко. - С .124-127
Малашевська, І. А. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики / І. А. Малашевська. - С .128-131
Киричок, І. І. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917) / І. І. Киричок. - С .132-136
Коваль, О. В. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая / О. В. Коваль. - С .137-138
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчитель музики--підготовка
   Вчитель початкової школи--підготовка

   Музичне мистецтво

   Фортепіано--навчання гри

   Диригент хору

   Вчитель хореографії

   Управління школою--кадри

   Репертуар хору

   Естетичне виховання--майбутні вчителі

   Музичне сприймання--підлітки

   Здоровий спосіб життя--формування



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Орф, Карл \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Жак-Далькроз, Е. \о нем\; Кодай, З. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1)
Знайти схожі

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 202 с. - Літ. в кінці статей. - 9.20 грн.
    Зміст:
Яковець, Н. І. Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик / Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. - С .5-11
Кедров, Б. Ю. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції / Б. Ю. Кедров. - С .11-18
Крига, Т. І. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок / Т. І. Крига. - С .18-25
Кушнір, В. А. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів / В. А. Кушнір. - С .25-32
Світич, С. І. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови) / С. І. Світич. - С .32-35
Драчук, Л. І. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури / Л. І. Драчук. - С .35-44
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .44-49
Чеботарьова, Л. І. Зміст і форми економічної підготовки школярів / Л. І. Чеботарьова. - С .49-56
Шмалєй, С. В. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості / С. В. Шмалєй. - С .56-66
Желіба, О. В. Графіки на уроках історії: проблема класифікації / О. В. Желіба. - С .66-74
Дарійчук, Л. П. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови / Л. П. Дарійчук. - С .74-78
Останіна, Н. С. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків / Н. С. Останіна. - С .78-84
Адамів, Г. С. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності / Г. С. Адамів. - С .84-92
Кузьменко, В. Ю. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми / В. Ю. Кузьменко. - С .92-100
Гусейнова, Л. В. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження / Л. В. Гусейнова. - С .100-104
Харабет, В. В. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .104-108
Хоменко, З. В. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .108-111
Семикліт, Н. І. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів / Н. І. Семикліт. - С .111-114
Костенко, Л. В. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти / Л. В. Костенко. - С .114-118
Щербініна, О. М. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .118-122
Єльнікова, Г. В. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення / Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. - С .122-132
Заверико, Н. В. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід / Н. В. Заверико. - С .132-140
Чувакова, Т. Г. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США / Т. Г. Чувакова. - С .140-146
Парфанович, І. І. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми / І. І. Парфанович. - С .146-151
Коваленко, Є. І. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості / Є. І. Коваленко. - С .151-158
Ростовський, О. Я. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття / О. Я. Ростовський. - С .158-163
Олійник, Н. А. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття / Н. А. Олійник. - С .163-169
Таран, О. М. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової / О. М. Таран. - С .169-173
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуалізації в історичному контексті / В. М. Єремеєва. - С .173-177
Володченко, Ж. М. Протиріччя особистості С. Петлюри / Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. - С .177-182
Аніщенко, О. В. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .182-189
Новгородська, Ю. Г. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .189-192
Яковець, Н. І. Про сучасне європейське бачення середньої освіти / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .192-198
Бєлкіна, Н. І. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки") / Н. І. Бєлкіна. - С .198-200
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна практика
   Морально-етичне виховання

   Екологічна освіта--школярі

   Шкільні клуби

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Вчитель музики--підготовка

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Атестація керівників

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Вчителі--заочна підготовка



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Сухомлинський, В. О. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Петлюра, С. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 21
Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

8.
33(05)
Н 34


   
    Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : научное издание. Т. 30. Економічні науки / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : КМ Академія, 2004. - 114 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн.
    Зміст:
Кузьменко, В. П. Теорія суспільного вибору: ретроспективний аналіз у контексті транзитивної економіки / В. П. Кузьменко. - С .3-12
Чугунов, І. Я. Становлення бюджетної системи і механізму бюджетного регулювання в Україні / І. Я. Чугунов. - С .12-17
Лук’яненко, І. Г. Методологія виокремлення підсистем із загальної макроеконометричної моделі на прикладі бюджетного сектору України / . - С .17-23
Вишня, М. М. Економіко-математичні методи аналізу податкової заборгованості / . - С .23-31
Михайличенко, С. Ю. Розвиток і застосування методів регулювання грошового та валютного ринків України в 2003 р. / . - С .31-39
Глущенко, С. В. Реформування банківських систем країн Центральної та Східної Європи / . - С .39-47
Шумська, С. С. Готівкові кошти населення в іноземній валюті як фінансовий ресурс економіки / . - С .47-53
Леонтій, Н. Г. Тенденції міграції робочої сили у країнах Європейського Союзу / . - С .77-85
Бойченко, О. В. Заборгованість із заробітної плати в Україні - мікроеконометричний аналіз / . - С .85-91
Ільчина, Н. В. Економічний аналіз бідності в Україні: теоретичний аспекти / . - С .91-97
Семиколєнова, С. В. Проблеми моделювання в стратегічному управлінні / . - С .103-108
Борисенко, З. М. Навчання конкуренції / . - С .108-111
ДРНТІ
ББК 65.01я5
РУБ 33(05)


Дод.точки доступу:
Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

9.
Шифр: ПДД1/2006/2
   Журнал

Підручник для Директора [Текст] : Журнал управлінської компетентності. - К. : Плеяди, 2002 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 2
Зміст:
Моісєєв, А. Конструювання навчального плану школи / А. Моісєєв, О. Моісєєва. - С.4 - 7
Софій, Н. Сто і один метод активного навчання / Н. Софій, В. Кузьменко. - С.27 - 50
Кл.слова: навчання дорослих
Бондар, О. Практика атестаційної експертизи / О. Бондар. - С.51 - 54
Анісімова, В. Моніторингова експертиза сучасного уроку / В. Анісімова. - С.55 - 58. (Далі буде).
Кл.слова: нетрадиційний урок, типологія уроку, експертиза тематична
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Софій, Н.
    Сто і один метод активного навчання [Текст] / Н. Софій, В. Кузьменко // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2006. - N2. - С. 27 - 50
Рубрики: методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчання дорослих


Дод.точки доступу:
Кузьменко, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 21.05.2024
Кількість запитів 58199
Кількість відвідувачів 1620
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя