Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пузіков, Дмитро@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: РШ/2014/10
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 10
Зміст:
Костіна, Лариса. Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна. - С.3-8. - Бібліогр.: 8 назв.
Мінчев, Красімір. Красімір Мінчев: "Для мене такими близькими є біль та страждання українського народу, і я намагаюсь допомогти йому своєю діяльністю" : інтерв’ю з Надзвичайним і Повноважним Послом Республіки Болгарія в Україні Красиміром Мінчевим / К. Мінчев. - С.9-11.
Гриценко, Наталія. Освітня філософія ліцею / Н. Гриценко. - С.12-15.
Постолюк, Тамара. Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у закладах освіти : на прикладі Деснянського району м. Києва / Т. Постолюк. - С.16-18.
Кириленко, Світлана. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко. - С.19-24. - Бібліогр.: 7 назв.
Діденко, Тетяна. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко. - С.25-31. - Бібліогр.: 4 назви.
Пузіков, Дмитро. Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д. Пузіков. - С.32-36. - Бібліогр.: 9 назв.
Хринюк, Надія. Комп’ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження / Н. Хринюк. - С.37-39. - Бібліогр.: 3 назви.
Сєдих, Юрій. Київський Ліцей № 293 на шляху вдосконалення / Ю. Сєдих. - С.40-41.
Косінько, Діана. Традиції співпраці: Україна - Болгарія / Д. Косінько. - С.42-43.
Таровик, Тетяна. Апробація навчального посібника "Разом на одній землі. Історія України багатокультурна" / Т. Таровик. - С.44-51.
Пасльон, Ірина. Реалізація громадянського виховання учнів початкової школи у змісті науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Пасльон. - С.52-55. - Бібліогр.: 4 назви.
Смірнова, Ірина. Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / І. Смірнова. - С.56-59. - Бібліогр.: 3 назви.
Топузова, Алла. Роль Українського географічного товариства у розвитку шкільної освіти / А. Топузова. - С.60-63. - Бібліогр.: 9 назв.
Ковалишина, Світлана. Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина. - С.64-68. - Бібліогр.: 3 назви.
Березнюк, Людмила. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк. - С.69-72. - Бібліогр.: 11 назв.
Рекуненко, Євгеній. Спогади одинадцятикласника / Є. Рекуненко. - С.73.
Топилко, О. В. Ліцей - осередок духовності і творчості / О. В. Топилко, Н. Є. Топилко. - С.74.
Дубчак, Валентина. Аспекти ділової гри в екологічному вихованні учнів / В. Дубчак. - С.75-79. - Бібліогр.: 10 назв.
Скалка, Володимир. У ліцеї допомагають пізнати світ / В. Скалка. - С.80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.2
П 88


    Пузіков, Дмитро.
    Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д. Пузіков // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 32-36. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Освіта--інновації
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітній навчальний заклад -- інноваційний розвиток -- оцінювання -- принципи оцінювання -- філософські принципи -- загальнонаукові принципи -- загальнопедагогічні принципи -- специфічні принципи -- правові принципи
Анотація: У статті розглянуто важливий компонент теоретико-методичного забезпечення оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу - принципи цієї діяльності. Визнчено поняття "принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу", обгрунтовано основу та класифікацію цих принципів. Конкретизовано та описано основні принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 70950
Кількість відвідувачів 1846
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя