Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Семеног, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12
Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16
Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19
Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23
Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26
Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30
Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33
Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37
Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42
Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46
Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50
Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54
Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57
Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61
Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65
Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67
Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75
Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79
Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82
Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85
Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90
Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94
Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98
Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101
Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110
Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113
Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118
Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124
Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128
Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133
Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136
Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140
Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143
Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147
Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151
Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155
Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159
Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163
Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166
Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170
Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175
Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179
Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186
Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188
Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193
Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196
Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199
Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203
Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206
ПСИХОЛОГІЯ
Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211
Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215
Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218
Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220
Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223
Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227
Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231
Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235
Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238
Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241
Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245
Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   викладання основ безпеки життєдіяльності

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

2.
8У(070.3)
М 54


   
    Методика викладання української літератури у вищих навчальних закладах [Текст] : програма курсу для освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр педагогічної освіти. Викладач української мови та літератури" / Уклад. О. Семеног. - К. ; Глухів : РВВ ГДПУ, 2004. - 40 с. - Бібліогр.: с. 33-39. - ISBN 966-7763-48-Х : б/к
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)р30
РУБ 8У(070.3)


Дод.точки доступу:
Семеног, О. \уклад.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн.
    Зміст:
Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10
Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14
Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19
Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22
Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25
Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28
Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32
Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39
Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42
Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46
Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49
Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52
Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56
Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61
Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64
Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69
Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73
Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76
Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80
Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82
Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89
Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93
Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98
Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101
Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105
Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108
Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111
Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115
Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119
Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124
Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129
Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132
Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137
Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140
Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143
Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146
Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150
Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155
Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157
Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160
Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164
Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169
Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173
Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   Кредитно-модульна система

   Викладання іноземної мови в школі

   викладання психології

   Викладання зарубіжної літератури в школі

   Викладання біології в школі

   Профорієнтація

   Екологічна освіта

   Мотивація творчості

   Підручникотворення

   Професійна підготовка

   Майбутні вчителі літератури

   Інноваційна діяльність

   економічна культура

   Підготовка викладачів



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

4.
37(05)
П 24


   
    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27
Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32
Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47
Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67
Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75
Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88
Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108
Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137
Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183
Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197
Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239
Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261
Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268
П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286
Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294
Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310
Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316
Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334
Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338
Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360
Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418
Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431
Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439
Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Технології навчання
   Проблеми виховання

   Проблеми управління

   Професійна освіта--історія

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
40
М74


    Мова і культура [Текст] : наукове видання: У 5-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002 - . - (Філологія).
   Вип. 4. Т. V. Ч. 2 : Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до методики викладання мови і літератури. - 2002. - 172 с. - ISBN 966-7825-44-2. - ISBN 966-7825-49-3 : 3.00 грн.
    Зміст:
Антонюк, Р. І. Гуманістичні пріоритети сучасної полікультурної освіти в Україні / Р. І. Антонюк. - С .5-10
Онучак, Л. В. Форми самостійної позааудиторної роботи зі студентами економічних спеціальностей / Л. В. Онучак. - С .23-30
Пасинкова, І. В. Культурне усвідомлення та мовний компонент університетської освіти в Україні та США / І. В. Пасинкова. - С .30-33
Плотницька, С. В. Когнітивна стратегія навчання студентів-журналістів / С. В. Плотницька. - С .42-47
Прокопенко, В. І. Рідна мова і національна культура в контексті підготовки дітей до навчання в школі з шести років / В. І. Прокопенко. - С .47-51
Рябова, О. Б. Викладання іноземних мов в Україні / О. Б. Рябова. - С .54-60
Садова, А. Ю. Изучение пословиц и поговорок в 5 классе: смысловая игра и игровые формы учебной деятельности учащихся / А. Ю. Садова. - С .60-61
Семеног, О. М. Етнологічний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників / О. М. Семеног. - С .61-65
Солодкая, А. К. Лингвистический аспект лингвострановедения / А. К. Солодкая, Т. А. Василюк. - С .65-70
Стехина, А. К. Феномен молодежного жаргона в практике преподавания современного русского языка / А. К. Стехина. - С .70-74
Сухина, В. Ф. Диалог как форма организации учебного процесса / В. Ф. Сухина, Т. Ю. Васильева. - С .74-79
Фещенко, И. Роль психолого-педагогічних дисциплін в становленні цінносної сфери майбутнього управлінця / И. Фещенко. - С .79-88
Фещенко, В. В. Навчальний комплекс з української мови для іноземних студентів вузів України / В. В. Фещенко, Л. І. Трифонова. - С .88-89
Чорненький, Я. Я. Сучасна українська літературна мова: Спецкурс: "Лінгвістичний аналіз тексту" (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації) / Я. Я. Чорненький. - С .103-118
Чорненький, Я. Я. "Лінгвістичний аналіз тексту": спецкурс з сучасної української літературної мови: (навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації) / Я. Я. Чорненький. - С .103-118
Чорненький, Я. Я. Ретроспективний погляд на авторський посібник з курсу "українська і зарубіжна культура" та його перспектива / Я. Я. Чорненький; С. Л. Шафар. - С .118-120
Шафар, С. Л. Видатні музиканти-піаністи київської школи та їх внесок в теорію і практику музичного виховання (матеріали до створення комплексної методики формування творчої особистості) / С. Л. Шафар; А. М. Якімова. - С .120-127
Якімова, А. М. Гуманістичний потенціал сучасних методів навчання іноземних мов у середній загальноосвітній школі / А. М. Якімова; П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. - С .127-129
Таланчук, П. М. Актуальні проблеми навчання студентів з особливими потребами / П. М. Таланчук, Г. В. Онкович, К. В. Луцько. - С .166-169
ДРНТІ
ББК 81я43 + 83я43
РУБ 40
Рубрики: Викладання англійської мови
   Викладання іноземної мови

   викладання російської мови

   Навчання студентів--самостійна робота

   Особи з особливими потребами

   Підготовка вчителів

   Дошкільники--підготовка до школи

Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота студентів


Дод.точки доступу:
Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет"; Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
378(4Укр)
Д 44


   
    Діагностика і розвиток педагогічної майстерності у професійних навчальних закладах [Текст] : колективна монографія / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. : Педагогічна думка, 2007. - 262 с. - ISBN 978-966-644-064-1 : 7.00 грн.
    Зміст:
Зязюн, І. А. Концептуально-методологічні та дидактичні підходи до наукового дослідження педагогічної освітньо-виховної проблематики / І. А. Зязюн. - С .3-77
Помиткін, Е. О. Діагностика, розвиток і реалізація педагогічної майстерності викладача як психологічна проблема / Е. О. Помиткін. - С .77-88
Іванова, Т. В. Діагностика культурологічної підготовленості майбутнього вчителя / Т. В. Іванова. - С .88-107
Семеног, О. М. Мовна культура - невід’ємна складова педагогічної майстерності / О. М. Семеног. - С .107-133
Кузьмінський, А. І. Педагогічні засади оптимізації спілкування / А. І. Кузьмінський. - С .133-158
Пилипчук, В. В. Розвиток педагогічної майстерності в різних формах навчання / В. В. Пилипчук. - С .158-177
Лещенко, М. П. Майстерність вчителя в контексті віртуальних характеристик педагогічної реальності / М. П. Лещенко. - С .177-193
Солдатенков, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність як засіб розвитку педагогічної майстерності у закладах професійної освіти / М. М. Солдатенков. - С .193-211
Падалка, О. С. Роль інноваційної технології у фаховій підготовці вчителя / О. С. Падалка. - С .211-228
Грищенко, О. А. Інноваційні педагогічні технології у підготовці майбутнього вчителя / О. А. Грищенко. - С .228-244
Абашкіна, Н. В. Розвиток професіоналізму німецьких учителів в умовах європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .244-260
ДРНТІ
ББК 74.584(4Укр)6 + 74.204.2
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Педагогічна майстерність


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (5)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (5)
Знайти схожі

7.
Шифр: ДС1/2004/1
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2004р. N 1
Зміст:
Слоньовська, О. Анатомія національної української ідеї в "Огненному колі" Івана Багряного. Міфічний аспект внутрішнього і зовнішнього ворога нації / О. Слоньовська. - С.5-13
Шишко, О. "Статус Литовський, Магдебурзьке право...": Матеріали до інтегрованих уроків з української літератури та правових сімейних відносин на основі п’єси І.Котляревського "Наталка Полтавка", повісті Г.Квітки-Основ’яненко "Маруся", драматичної поеми Лесі Українки "Бояриня" / О. Шишко. - С.13-16
Богдан, С. "Магічне свічадо" епістолярію Василя Стуса / С. Богдан. - С.19-23
Дмитренко, Г. Біблійні мотиви і пророцтво майбутнього у творчості Тараса Шевченка / Г. Дмитренко, Ю. Дмитренко. - С.26-29
Бондаренко, Ю. Алегорія тиранії в казці Івана Франка "Фарбований лис": До проблеми формування антитолітарного світогляду школярів / Ю. Бондаренко. - С.29-33
Дроботько, Н. Літературний гурток - школа любові до слова / Н. Дроботько. - С.33-34
Вдовенко, Н. Різдвяні обряди "Водіння кози" і "Меланки" / Н. Вдовенко. - С.39-40
Семеног, О. Курс "Вступ до слов’янської філології" у професійній парадигмі майбутнього вчителя-словесника / О. Семеног. - С.41-46
Михайлюк, В. Українська мова професійного спілкування: Рекомендації щодо планування практичного курсу / В. Михайлюк. - С.46-48
Програми для середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням української літератури у 8-11 класах, для класів з гуманітарним профілем, гімназій, ліцеїв та коледжів. 11 семестр. - С.51-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Семеног, О.
    Курс "Вступ до слов’янської філології" у професійній парадигмі майбутнього вчителя-словесника [Текст] / О. Семеног // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2004. - N1. - С. 41-46


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

9.
Шифр: УЛЗО/2006/11
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 11
Зміст:
Голобородько, Я. Речник апокатастасису: Есе про Григорія Гусейнова - лауреата Національної премії імені Тараса Шевченка 2006 року / Я. Голобородько. - С.3-5
Медведєва, О. Народнопоетична основа художньої мови новели Марка Черемшини "Туга" / О. Медведєва. - С.5-7
Дідківський, В. Ідейно-художні особливості образів-архетипів у творчості Петра Розвозчика / В. Дідківський. - С.7-12
Мацько, Л. "Слово, що ліки...": Мовна особистість Олександра Захаренка: До 70-річчя від дня народження видатного педагога / Л. Мацько, О. Семеног. - С.13-16 : портр
Халін, В. Психолого-педагогічні аспекти сприймання творів художньої літератури / В. Халін. - С.17-19
Бабійчук, Т. Відеофрагмент (міні-екранізація) як результат літературного проекту / Т. Бабійчук. - С.19-20
Жила, С. "Меч - то лиш сила, а пісня - то невмирущість": Вивчення новели О.Гончара "Фантазія місячної ночі". 8 клас / С. Жила. - С.21-24
Головецька, Н. Природа в поезії Михайла Стельмаха: Урок-презентація. 6 клас / Н. Головецька, Т. Солошенко. - С.36-40
Сокур-Фарина, Т. Створення перших шкільних підручників з української літератури (20-30-ті роки ХХ ст.) / Т. Сокур-Фарина. - С.41-44
Кучинська, І. Основні шляхи розвитку громадянського виховання у 1905-1920 рр. / І. Кучинська. - С.45-48
Підгреб'я, Н. "Усі мої думки тобі, народе вільний, і пісня серця, музика душі тобі!": Сценарій літературно-мистецького вечора, присвяченого 143-й річниці від дня народження О.Ю.Кобилянської / Н. Підгреб'я, І. Пішко. - С.49-53
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Мацько, Л.
    "Слово, що ліки...": Мовна особистість Олександра Захаренка: До 70-річчя від дня народження видатного педагога [Текст] / Л. Мацько, О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N11. - С. 13-16 : портр
Рубрики: педагоги України


Дод.точки доступу:
Семеног, О.; Захаренко, Олександр Антонович (1937-2002) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
Статистика
за 22.05.2024
Кількість запитів 49694
Кількість відвідувачів 1180
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя