Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Скиртач, Віолета@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: ВОУ1/2013/2
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Доповідь з нагоди презентації Проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)" / Віктор Андрущенко. - С.5-7
Кремень, Василь. Що робить державу успішною в пору глобалізації? : промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні, 11 берез. 2013 р. / Василь Кремень. - С.8-10
Обговорюємо проекти Закону України "Про вищу освіту" / Леонід Губерський, Євген Суліма, Лілія Гриневич, Володимир Луговий, Віктор Андрущенко, Ростислав Рижков, Єлизавета Шепетильнікова, Володимир Литвин, Віль Бакіров, Петро Таланчук, Михайло Згуровський. - С.11-12
Коцан, Ігор. Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири / Ігор Коцан. - С.13-19. - Бібліогр.: 4 назви.
Василюк, Алла. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / Алла Василюк. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв. : рис.
Семенюк, Наталія. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк. - С.26-32. - Бібліогр.: 11 назв.
Куліненко, Лілія. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості / Лілія Куліненко. - С.33-39. - Бібліогр.: 14 назв.
Скиртач, Віолета. Проблема суб’єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади : (роздуми, навіяні М. Фуко) / Віолета Скиртач, Олександр Періг. - С.40-47. - Бібліогр.: 9 назв.
Шугалій, Наталія. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Наталія Шугалій. - С.48-53. - Бібліогр.: 11 назв.
Морозов, Володимир. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / Володимир Морозов. - С.54-58. - Бібліогр.: 12 назв.
Олексенко, Роман. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти / Роман Олексенко. - С.59-67. - Бібліогр.: 14 назв.
Петько, Людмила. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Людмила Петько. - С.68-74. - Бібліогр.: 18 назв. : табл.
Лук’янченко, Ольга. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії / О. Лук’янченко ; Ольга Лук’янченко. - С.75-78. - Бібліогр.: 6 назв.
Кузьмінський, Євген. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України / Євген Кузьмінський, Катерина Щурська. - С.79-84. - Бібліогр.: 9 назв. : рис., табл.
Шаповал, Володимир. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення / Володимир Шаповал. - С.85-88
Поляк, Ольга. Вища освіта ХХІ століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг / Ольга Поляк. - С.89-94. - Бібліогр.: 11 назв.
Калашнікова, Світлана. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / Світлана Калашнікова. - С.95-101. - Бібліогр.: 15 назв.
Гаращук, Олена. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль. - С.102-108. - Бібліогр.: 6 назв. : рис., табл.
Майборода, Василь. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 рр.) / Василь Майборода, Ганна Лесик. - С.109-113. - Бібліогр.: 5 назв.
Кравчук, Віра. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ / Віра Кравчук. - С.114-119. - Бібліогр.: 10 назв.
Волинка, Григорій. "Велич духовності" : рецензія на наукове видання "Філософія: Історія. Людина. Освіта" академіка НАН України Л. Губерського, академіка НАПН України В. Кременя та доктора філософських наук, професора В. Ільїна / Григорій Волинка. - С.120-121
Бойченко, Михайло. Рецензія на монографію В. Андрущенка "Світанок Європи : проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття". - К. : Знання України, 2011. - 1099 с. / Михайло Бойченко. - С.121-122
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Скиртач, Віолета.
    Проблема суб’єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади : (роздуми, навіяні М. Фуко) / Віолета Скиртач, Олександр Періг // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 40-47. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти--історія філософії освіти
   Франція--історія філософії освіти
Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт -- суб’єктивація -- влада -- дисципліна
Анотація: На основі аналізу філософської спадщини М. Фуко показано, що становлення суб’єкта освіти зумовлене, насамперед, його соціальною практикою та відповідним смисловим горизонтом. Доведено, що мета освіти в індустріальну епоху полягала у посиленні соціально-економічної корисності й політичної керованості індивіда. Саме тому в західному суспільстві університет, поряд зі школою, в'язницею і казармою, стає найважливішим дисциплінарним механізмом, через який влада-знання здійснює контроль. Описано "мікрофізику влади", що виявляється у системі освіти через закони оптики та механіки, дисциплінарне управління простором і часом. Запропоновано розгляд аудиторно-лекційної системи з відповідними механічними та оптичними ефектами як втілення мікрофізики влади. Виявлено, що, незважаючи на загальну залученість до репресивних механізмів зовнішньої суб’єктивації, суб’єкт освіти може існувати і сподіватися на процес звільнення, завдяки революції або філософії.


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр; Фуко, Мішель Поль (французький філософ, теоретик культури та історик ; 1926-1984) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВОУ1/2014/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2014р. N 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Університетська автономія: нові виклики / В. Андрущенко. - С.5-14.
Луговий, Володимир. Автономія та лідерство в європейському просторі вищої освіти / В. Луговий [и др.]. - С.14-21.
Інші автори: Калашнікова С., Слюсаренко О., Таланова Жаннета
Панченко, Леся. Значення демократії в університетській освіті / Л. Панченко. - С.21-28.
Бабій, С. Основні напрями модернізації освіти: тенденції та перспективи / С. Бабій. - С.28-34.
Скиртач, Віолета. Концепція суб’єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі / В. Скиртач, О. Періг. - С.34-40.
Корсак, Костянтин. Футорологічні вимоги до освіти і науки у новому столітті / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.40-47.
Коваленко, Оксана. Нанотехнологічні відкриття та розробки в науково-дослідних установах України / О. Коваленко. - С.47-54.
Похресник, Анатолій. Синергетично-форсайтні підходи до змін національної вищої освіти / А. Похресник. - С.54-60.
Лесик, Ганна. Сучасний стан соціально-гуманітарної підготовки у вищій школі України в умовах інтеграційних процесів / Г. Лесик. - С.66-72.
Шелюк, Людмила. Якість освіти як пріоритет її розвитку в Україні / Л. Шелюк. - С.72-79.
Тарутіна, Зінаїа. Значення природознавчої основи психолого-педагогічної складової сучасної вищої освіти / З. Тарутіна. - С.79-85.
Сбруєва, Аліна. Наднаціональний вимір управління Болонським процесом: суб’єкти, функції, механізми / А. Сбруєва. - С.91-98.
Мурована, Нонна. Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освти: наукові засади / Н. Мурована. - С.98-106.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
88.37
С 42


    Скиртач, Віолета.
    Концепція суб’єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі [Текст] / В. Скиртач, О. Періг // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 34-40.
ББК 88.37
Рубрики: психіатрія
Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт в антипсихіатрії -- філософський освітній простір -- освітній простір -- екзмстенція -- феноменологія -- свідомість -- божевілля


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 24295
Кількість відвідувачів 1208
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя