Кузь, В. Г.
    Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта--інновації
   нові педагогічні технології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- суспільство знань -- інформаційне суспільство -- випускники шкіл ХХІ ст. -- інноваційна діяльність -- інновації в освіті
Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)