Марінушкіна, О.
    Психологічні особливості учнів п’ятого класу [Текст] / О. Марінушкіна, Ю. Замазій // Психолог. - 2005. - N43 (листопад). - С. 13-19
ДРНТІ
ББК 88.834
Рубрики: Психологія підлітка
Кл.слова (ненормовані):
вікові особливості дітей


Дод.точки доступу:
Замазій, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Смирнова, Е.
    Методика диагностики структуры родительского отношения и его динамики в онтогенезе ребенка [Текст] / Е. Смирнова, М. Соколова // Психологическая наука и образование. - 2005. - N4. - С. 83 - 91
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: методика
Кл.слова (ненормовані):
батьківська установка -- батьківське ставлення -- ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ


Дод.точки доступу:
Соколова, М.

Немає відомостей про примірники

88.834
Д 75


    Дроздова, П. В.
    Особенности принятия решения детьми разного возраста в зависимости от эмоционального состояния / П. В. Дроздова // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 55-61. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.834
Рубрики: психологія емоцій
   Дитяча психологія

   Кафедра психології

   Росія--освіта--виховання
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- вікові особливості дітей -- психологічна характеристика -- емоційний стан дітей -- основні вікові групи -- індивідуально-психологічні особливості
Анотація: Розглядається характеристика вікових особливостей дітей (індивідуально-типологічні особливості).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.83
С 45


    Скрипкина, Т. П.
    Система доверительных отношений как условие развития субъектности в онтогенезе / Т. П. Скрипкина // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 2. - С. 39-49. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.83 + 88.834
Рубрики: Психологія--дитяча психологія--проблеми дитячої психології
   Вікові особливості дітей--процес соціалізації

Кл.слова (ненормовані):
дитячая психологія -- проблеми дитячої психології -- вікові особливості дітей -- процес соціалізації
Анотація: Дослідження підліткового, юнацького віку у процесі становлення суб'єктності, індивідуальності особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)