88.4
Я 64


    Яновский, Михаил Иванович.
    Анализ воздействия мультфильма на моральные установки зрителя : на примере мультфильма "Симпсоны" / М. И. Яновский // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 1. - С. 87-97. - Библиогр.: 34 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Психологічний вплив--мультфільми--глядачі
   Експериментальна психологія--групові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
психологічний вплив -- мультфільми -- глядачі -- моральні установки -- формування глядачів -- деформування глядачів -- біхевіористичний підхід -- біхевіоризм -- кіновплив -- персонажі -- психологічні методики -- емпіричні дослідження
Анотація: Розглянуто проблему психологічного впливу мультфільмів на глядача. Проведено аналіз механізмів такого впливу на основі теорії поля К. Левіна. Наведено результати емпіричного дослідження впливу мульт-серіалу «Симпсони» на моральні установки особистості глядача.


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)


Шифр: ВМДЗ/2019/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 10
Зміст:
Скрипка, Ганна. Педрада у формі дебатів: як підготуватися і провести / Г. Скрипка. - С.4-10.
Як бути переконливим. Поради для спікерів дебатів. - С.[11].
Що має знати ведучий педагогічних дебатів. - С.[12-13].
Глядачі педагогічних дебатів: що робити. - С.[14].
Скрипка, Ганна. Організуйте в дитячому садку печу-кучу / Г. Скрипка. - С.15-18.
Плануємо без помилок. - С.19-20.
Чебаненко, Ірина. Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП / І. Чебаненко, Л. Громико. - С.21-23.
Чекер, Яна. Зрозумій мене, або Альтернативні комунікації для особливих дітей / Я. Чекер. - С.24-26.
Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників : документ за 5 хв. - С.[27-31].
Як вести сторінку в соцмережі : поради для педагога. - С.[32-33].
Стаєнна, Олена. Віртуальний методичний кабінет: доступ 24/7 / О. Стаєнна. - С.34-40.
Яремчук, Ірина. Онлайн-конкурс у ЗДО – просто і прозоро / І. Яремчук. - С.41-44.
Кротова, Тетяна. Які заходи з батьками провести в різних вікових групах / Т. Кротова. - С.45-49.
Що не можна забороняти дитині: д’ять акцентів для батьків. - С.[50-51].
Правила для батьків майбутніх вихованців. - С.[52-53].
Радченко, Інна. Налагодити взаємодію з батькам? Легко! / Інна Радченко, С. Данильченко. - С.54-58.
Васильченко, Лідія. Прийоми мнемотехніки: розвиваємо пам’ять і зв’язне мовлення дітей / Л. Васильченко. - С.59-62.
Кисіль, Альбіна. Як пригадати, про що розповідати / А. Кисіль. - С.63-65.
Усім треба гол! До Всесвітнього дня футболу. - С.66-67.
Лебедєва, Наталія. Як козаки вчили у футбол грати : сценарій фізкультурної розваги для старших дошкільників / Н. Лебедєва, О. Бобровська. - С.68-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Глядачі педагогічних дебатів: що робити [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. [14].
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- педагогічні дебати -- пам’ятка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)