Г 74 Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліогр.: 1 назв. Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Виховання--естетичне виховання педагоги зарубіжних країн Німеччина--освіта Кл.слова (ненормовані): моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- персоналії Анотація: Для подолання у вітчизняній педагогічній науці негативного образу одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта, запропоновано переклад його педагогічних публікаці - листів-звітів про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого переюування у Швейцарії мав надсилати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розкривають головну особливість гербатівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. У цьому номері подано перший такий лист, датований листопадом 1797 р. Дод.точки доступу: Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 74 Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 83-87 Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Німеччина--освіта--історія Кл.слова (ненормовані): мораль -- моральність -- виховуюче навчання -- розум -- багатосторонність -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. На підставі аналізу листів-звітів Й. Ф. Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу. Дод.точки доступу: Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |