> Шифр: ПШ-2/2003/5 Журнал 2003р. N 5 Калмикова, Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати / Л. Калмикова, Н. Харченко. - С.5-7 Кл.слова: міркування, умовиводи, мовленнєво-мислительна діяльність Тименко, В. Сенсомоторна цілісність як ознака дитячої природності / В. Тименко. - С.17-19 Обухівська, А. Формування елементарних математичних уявлень у дітей під час підготовки до школи / Обухівська А., Стадненко Н., Ілляшенко Т. - С.28-31 Шмаргун, В. Рухова активність і психологічний розвиток дитини / В. Шмаргун. - С.38-40 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Калмикова, Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати [Текст] / Л. Калмикова, Н. Харченко> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N5. - С. 5-7 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: дитяча психологія психологія молодшого школяра психологія навчання мовлення Кл.слова (ненормовані): міркування -- умовиводи -- мовленнєво-мислительна діяльність Анотація: Мета статті - показати зв'язок між мислительніми процесами й мовними засобами оформлення, своєрідність функціонування речень та граматичних категорій, які проявляються в міркуванні - мовленнєвій одиниці надфразового рівня; запропонувати дидактичний мовний матеріал і методику роботи з ним у процесі навчання дітей міркування Дод.точки доступу: Харченко, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |