Шифр: ПШ-2/2003/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2003р. N 5
Зміст:
Калмикова, Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати / Л. Калмикова, Н. Харченко. - С.5-7
Кл.слова: міркування, умовиводи, мовленнєво-мислительна діяльність
Тименко, В. Сенсомоторна цілісність як ознака дитячої природності / В. Тименко. - С.17-19
Обухівська, А. Формування елементарних математичних уявлень у дітей під час підготовки до школи / Обухівська А., Стадненко Н., Ілляшенко Т. - С.28-31
Шмаргун, В. Рухова активність і психологічний розвиток дитини / В. Шмаргун. - С.38-40
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Калмикова, Л.
    Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати [Текст] / Л. Калмикова, Н. Харченко // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N5. - С. 5-7 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 88.834
Рубрики: дитяча психологія
   психологія молодшого школяра

   психологія навчання

   мовлення

Кл.слова (ненормовані):
міркування -- умовиводи -- мовленнєво-мислительна діяльність
Анотація: Мета статті - показати зв'язок між мислительніми процесами й мовними засобами оформлення, своєрідність функціонування речень та граматичних категорій, які проявляються в міркуванні - мовленнєвій одиниці надфразового рівня; запропонувати дидактичний мовний матеріал і методику роботи з ним у процесі навчання дітей міркування


Дод.точки доступу:
Харченко, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)