Т 35 Терещенко, О. Л. Інтегровані уроки як засіб формування цілісного наукового світогляду учнів під час навчання правознавства [Текст] / О. Л. Терещенко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 2-6. Рубрики: Інтегровані уроки--історія та правознавство Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- міжпредметне співробітництво -- міжпредметні уроки Анотація: У статті йдеться мова про те, що інтегровані уроки відіграють важливу роль у формуванні єдиної системи знань школярів. Інтегровані уроки готують разом вчителі двох і більше навчальних предметів. При цьому педагоги демонструють різний рівень учительського досвіду, різні підходи, концепції. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |