74
Т48


    Ткаченко, Олена Львівна.
    Дидактичні умови організації навчального діалогу в процесі вивчення суспільно-гуманітарних предметів у старшій школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / О. Л. Ткаченко ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74
Рубрики: навчання
   методи і засоби навчання

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
навчальний діалог -- рівні якості


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

28.0р10
С 13


    Савчин, М.
    Навчальний діалог як форма і метод навчання [Текст] / М. Савчин // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - N 2. - С. 12-15
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі
   Методи навчання біології

   Кафедра біології

Кл.слова (ненормовані):
навчальний діалог


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.411.1-90
Г 15


    Галаєвська, Л.
    Функції діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках і в позаурочний час [Текст] / Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 36-39. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--культура мовлення
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- діалогічне спілкування -- взаємодія -- навчальний діалог -- функції діалогу
Анотація: Автор статті розглядає функціональне поле діалогу в навчальному середовищі й суспільстві, аналізує різні підходи сучасних дослідників до класифікації функцій діалогічного мовлення, визначає ті функції, реалізація яких можлива для конкретної вікової категорії учнів на уроках української мови і в позаурочний час.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)