Т48 Ткаченко, Олена Львівна. Дидактичні умови організації навчального діалогу в процесі вивчення суспільно-гуманітарних предметів у старшій школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / О. Л. Ткаченко ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2007. - 20 с. -
Рубрики: навчання методи і засоби навчання автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): навчальний діалог -- рівні якості Дод.точки доступу: Інститут педагогіки АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С 13 Савчин, М. Навчальний діалог як форма і метод навчання [Текст] / М. Савчин> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - N 2. - С. 12-15 Рубрики: Викладання біології в школі Методи навчання біології Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): навчальний діалог Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 15 Галаєвська, Л. Функції діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках і в позаурочний час [Текст] / Людмила Галаєвська> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 36-39. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--культура мовлення Кл.слова (ненормовані): діалог -- діалогічне спілкування -- взаємодія -- навчальний діалог -- функції діалогу Анотація: Автор статті розглядає функціональне поле діалогу в навчальному середовищі й суспільстві, аналізує різні підходи сучасних дослідників до класифікації функцій діалогічного мовлення, визначає ті функції, реалізація яких можлива для конкретної вікової категорії учнів на уроках української мови і в позаурочний час. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |