28
М 35


    Матяш, Н.
    Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології [Текст] / Н. Матяш // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 33-36
ББК 28
Рубрики: Викладання біології в школі
   Кафедра біології

Кл.слова (ненормовані):
навчання біології -- кореляційний підхід -- методична система


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


28.0р10
Z99


    Іванова, О. Я.
    Диференціація й індивідуалізація навчання на уроках біології [Текст] / О. Я. Іванова // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 25/26. - С. 10-16.
ББК 28.0р10
Рубрики: викладання біології в школі
   Навчання--методи--форми--засоби

Кл.слова (ненормовані):
уроки біології -- навчання біології


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
Р 83


    Рудишин, Сергій.
    Систематика живих організмів як наукова і педагогічна проблема [Текст] / С. Рудишин, В. Самілик // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 9-14.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--систематика живих організмів
Кл.слова (ненормовані):
навчання біології -- шкільна біологічна освіта -- філогенія -- філогенетичні дерева -- кладистичні методи


Дод.точки доступу:
Самілик, Валентина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
К 63


    Комарова, Олена.
    Формалізм і формалізація знань учнів старшої школи під час вивчення закону рівноваги генних концентрацій [Текст] / О. Комарова // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 15-19.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--розв’язування задач
   Викладання біології в школі--вивчення закону Харді-Вайнберга

Кл.слова (ненормовані):
формалізм знань -- закон рівноваги генних концентрацій -- умови достовірності закону -- задачі з генетики популяцій -- закон Харді-Вайнберга -- біологічні закони -- навчання біології
Анотація: Метою даної статті є постановка питання про стан засвоєння учнями старшої школи одного із біологічних законів шкільного курсу біології - закону Харді-Вайнберга.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
В 23


    Ващенко, Лідія.
    Самостійна навчальна діяльність учнів - складова умінні вчитись [Текст] / Л. Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 19-22.
ББК 28.0р10 + 74.202.245
Рубрики: Викладання біології в школі--самостійна навчальна робота
   навчання--домашне завдання

Кл.слова (ненормовані):
домашня навчальна робота -- домашні завдання -- шкільна біологічна освіта -- навчання біології


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
Г 24


    Гах, Ірина.
    З досвіду професійно спрямованого навчання біології [Текст] / І. Гах // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 26-30.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--професійно спрямоване навчання
   Уроки хімії в 10 кл.--уроки за темами

Кл.слова (ненормовані):
уроки біології -- уроки медицини -- професійно спрямоване навчання -- навчання біології


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
К 14


    Казарян, Ірина.
    Перевірте екологічну грамотність дев’ятикласників [Текст] / І. Казарян, Н. Титаренко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 39-41.
ББК 28.0р10
Рубрики: Уроки біології в 9 кл.--перевірка і оцінювання знань
Кл.слова (ненормовані):
навчання біології -- екологічна грамотність -- тестові завдання


Дод.точки доступу:
Титаренко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
М 87


    Мошура, Оксана.
    Пошуково-дослідницькі методи навчання біології [Текст] / О. Мошура // Біологія. Шкільний світ : газета для вчителів біології та природознавства. - 2016. - N 13. - С. 4-9.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--методи, форми викладання
   Викладання біології в школі--дослідницькі завдання--методика вирішення

Кл.слова (ненормовані):
пошуково-дослідницькі методи -- навчання біології -- пізнавальна діяльність учнів -- творчі завдання -- кров
Анотація: В кінці статті подається розробка творчих завдань під час вивчення теми “Кров і кругообіг”.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
Ю 20


    Юзба, Наталія.
    Розвивальне навчання [Текст] : нетрадиційні форми і методи навчання в процесі формування творчої особистості / Н. Юзба // Біологія. Шкільний світ : газета для вчителів біології та природознавства. - 2016. - N 13. - С. 10-19.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--методи, форми викладання
   Навчання--розвивальне навчання

   Навчання--методи--форми--засоби

Кл.слова (ненормовані):
навчання біології -- нетрадиційні форми і методи навчання -- дослідницькі технології -- формування творчої особистості -- нестандартні уроки -- інтелектуальні ігри -- лабораторні роботи з біології
Анотація: В кінці статті пропонується конспект уроку із загальної біології (11-й клас) із використанням технологій розвитку розумових та творчих здібностей учнів. Тема уроку “Онтогенез. Періоди онтогенезу. Ембріональний розвиток. Лабораторна робота № 2 “Ембріогенез хордових”.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
К 63


    Комарова, Олена Володимирівна.
    Моделювання біологічних процесів у старшій школі засобами комп’ютерних технологій [Текст] / О. В. Комарова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--комп’ютерні засоби навчання
   Кафедра біології

Кл.слова (ненормовані):
навчання біології -- комп’ютерне моделювання -- ідеальна популяція -- статистичні методи -- веб-сторінка -- закон Харді-Вайнберга -- закон великих чисел
Анотація: У статті розглядвється питання використання комп’ютерних засобів навчання під час моделювання біологічних процесів у старшій школі. Автором розроблено веб-сторінки для онлайн обробки результатів моделювання генетичної структури ідеальної популяції. Стверджується, що використання ком’ютерних технологій як засобу моделювання, призводить до економії ресурсів навчального часу, сприяє формуванню уявлень про можливості застосування елементарних статистичних методів у біологічних дослідженнях, розумінню сутності статистичних законів, зокрема, закону великих чисел.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)