Митник, Олександр. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): творчий навчально-виховний процес -- ситуація розмірковування -- інтерактивний метод навчання -- поняттєве мислення -- психолого-педагогічні умови -- метод образного бачення -- метод емпатії -- метод інциденту -- метод синектики Анотація: У статті розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урогк і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 66 Митник, О. Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання [Текст] / О. Я. Митник> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 12-17. Рубрики: Мислення--види Кл.слова (ненормовані): поняттєве мислення -- професійне самовизначення -- метод інверсії -- умовивід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Митник, Олександр. Цілісність навчального процесу як визначальна умова формування соціальної успішності молодшого школяра [Текст] / О. Митник> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 3-7. Рубрики: Початкова школа--навчання--соціальна успішність Кл.слова (ненормовані): соціальна успішність школяра -- молодші школярі -- інтерактивні методи навчання -- складне судження -- дивергентне мислення -- творче мислення -- поняттєве мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |