Митник, Олександр.
    Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: навчально-виховний процес
Кл.слова (ненормовані):
творчий навчально-виховний процес -- ситуація розмірковування -- інтерактивний метод навчання -- поняттєве мислення -- психолого-педагогічні умови -- метод образного бачення -- метод емпатії -- метод інциденту -- метод синектики
Анотація: У статті розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урогк і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
М 66


    Митник, О. Я.
    Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання [Текст] / О. Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 12-17.
ББК 88
Рубрики: Мислення--види
Кл.слова (ненормовані):
поняттєве мислення -- професійне самовизначення -- метод інверсії -- умовивід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Митник, Олександр.
    Цілісність навчального процесу як визначальна умова формування соціальної успішності молодшого школяра [Текст] / О. Митник // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 3-7.
Рубрики: Початкова школа--навчання--соціальна успішність
Кл.слова (ненормовані):
соціальна успішність школяра -- молодші школярі -- інтерактивні методи навчання -- складне судження -- дивергентне мислення -- творче мислення -- поняттєве мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)