Москаленко, О. В. Взаимосвязь профессиональной самореализации молодежи с процессами ее самоактуализации, самоопределения и самоэффективности / О. В. Москаленко, Г. В. Миронова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 193-200. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Праця--психологія Самоактуалізація--психологія особистості Самовизначення--психологія особистості Самоефективність--психологія особистості Кл.слова (ненормовані): професійна самореалізація -- самовдосконалення -- особистісно-професійний розвиток -- самоствердження -- ідентифікація -- професійна самосвідомість Дод.точки доступу: Миронова, Г. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 94 Буякас, Т. М. Становление стойкого интереса к профессиональной деятельности [Текст] / Т. М. Буякас> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2010. - N 2. - С. 75-82. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: Психологія особистості Кафедра психології Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 65 Сорокина, А. И. Международная научно-практическая конференция "Формирование мотивации к успеху как фактор развития профессионального самосознания" / А. И. Сорокина, Т. В. Есикова, Н. Н. Ярушкин> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 3. - С. 155-157 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія праці Самосвідомість особистості Кл.слова (ненормовані): психологія праці -- мотивація успіху -- професійна самосвідомість -- конференції з психології Дод.точки доступу: Есикова, Т. В.; Ярушкин, Н. Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 30 Семенова, Е. М. Развитие профессионального самосознания педагога (тренинговые упражнения) [Текст] / Е. М. Семенова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 7-12 Рубрики: тренінги психологічні--професійна компетентність вчителя Кл.слова (ненормовані): професійна самосвідомість -- самореалізація особистості -- самосприйняття -- тренінгова програма -- Я-концепція вчителя Анотація: Развитие осознанной потребности в самоанализе, саморазвитии и самосовершенствовании личности является одним из условий формирования эмоциональной устойчивости будущего педагога. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |