Л 48 Лепська, Наталія. Рекламна комунікація як символічний ресурс формування політичної компетентності [Текст] / Н. Лепська> // Політичний менеджмент. Український науковий журнал. - 2012. - N 1/2. - С. 143-153. Рубрики: Політика--політична комунікація Політична культура Кл.слова (ненормовані): рекламна комунікація -- політична реклама -- символічний ресурс Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
І-99 Іванова, Ірина. Шевченкове слово в українській рекламній творчості) [Текст] / І. Іванова> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 10. - С. 43-47. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська мова--мова засобів масової інформації Рекламна діяльність Кл.слова (ненормовані): рекламна мова в Україні -- україномовний рекламний текст -- історія мови української реклами -- цитування -- тестимоніум -- рекламний текст -- рекламна комунікація -- мова реклами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
В 67 Волинець, Олександр Олександрович. Комунікативна прагматика реклами як естетичний феномен масової культури [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філософ.наук. Спец.09.00.08-естетика / О. О. Волинець ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2015. - 21 с. -
РУБ 87.8 Рубрики: Реклама автореферати дисертацій--естетика Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): рекламна комунікація Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |