74.2
П 19


    Пастовенський, Олександр.
    Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 5-9. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Освітня політика
   Управління освітою

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
громадські чинники -- діапазони впливу -- системи управління -- системи управління освіти -- моделі управління освітою -- моделі місцевого самоврядування -- моніторинги -- тендеції розвитку -- тенденції розвитку освіти -- освітня політика -- розвиток освіти -- планування розвитку освіти
Анотація: У статті визначено діапазони впливу громадських чинників на складові управлінського циклу. Запропоновано методику моніторингу тенденцій розвитку системи управління загальною середньою освітою - від державної до державно-громадської, громадсько-державної і громадської моделей. Виявлено взаємозв'язок між моделями управління загальною середньою освітою і моделями місцевого самоврядування - англосаксонською, континентальною та змішаною.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



74.04(4Пол)
С 13


    Савина, А. К.
    Оптимизация управления образованием в Польше / А. К. Савина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 105-115. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.04(4Пол)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--організація освіти--управління
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Польща--освіта
Кл.слова (ненормовані):
організація освіти у Польщі -- системи управління -- децентралізація системи управління -- моделі управління -- органи територіального самоуправління -- куратори -- кураторії -- директора шкіл -- менеджери в освіті -- педагогічний нагляд -- евалюація -- систематичні дослідження подій
Анотація: У статті аналізується нова концепція педагогічного нагляду як фактора підвищення якості роботи польської школи. У зв'язку з модифікацією дій, пов'язаних з педагогічним наглядом, важливе місце зайняло поняття "евалюації". Евалюація - процес дослідження якості роботи школи з метою корекції її дій, а також вивчення структурних і програмних рішень, що приймаються в системі освіти.
В статье анализируется новая концепция педагогического надзора как фактора повышения качества работы польской школы. В связи с модификацией действий, связанных с педагогическим надзором, прочное место заняло понятие "эвалюация". Эвалюация - процесс исследования качества работы школы с целью коррекции её действий, а также изучение структурных и программных решений, принимаемых в системе образования.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)