88
А 28


    Адамьянц, Т. З.
    Понимание и взаимопонимание как определяющий фактор построения конструктивного взаимодействия / Т. З. Адамьянц // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 214-222. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Розуміння
   взаєморозуміння (психол.)

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
семіосоціопсихологія -- інтенціональність -- мотиваціно-цільова структура -- соціоментальні групи -- смисл -- розуміння -- комунікативні навички


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Адамьянц, Т. З.
    Социоментальная личность (Опыт изучения "картины мира" современных подростков) / Т. З. Адамьянц // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 163-173. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.374
Рубрики: Особистість--соціоментальна сфера
   Підлітки--особистість--соціальні уявлення

Кл.слова (ненормовані):
семисоціопсихологія -- соціоментальні групи -- рівень розвитку -- комунікативні навички -- соціоментальний рівень -- адекватне сприйняття -- неадикватне сприйняття -- картини світу -- соціальні уявлення
Анотація: В статье исследуется взаимосвязь между уровнем развития коммуникативных навыков, характеризующим качество понимания коммуникационных процессов, и уровнем социоментальным, определяющем качество социальной и гуманитарной направленности "картин мира" (социальных представлений) личности. Для доказательства приводятся эмпирические данные комплексного изучения современных подростков.
У статті досліджується взаємозв'язок між рівнем розвитку комунікативних навичок, що характеризує якість розуміння комунікаційних процесів, і рівнем соціоментальним, що визначає якість соціальної і гуманітарної спрямованості "картин світу" (соціальних уявлень) особистості. Для доказу наводяться емпіричні дані комплексного вивчення сучасних підлітків.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)