Гущина, Л. М. Проблема саморегуляции учебной деятельности [Текст] / Л. М. Гущина> // Педагогические науки. - 2005. - N6. - С. 19-24 . - ISSN 1728-8894 Рубрики: Саморегуляція діяльності Кл.слова (ненормовані): суб’єкт навчання Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Богосвятська, А. Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури / А. Богосвятська. - С.2-9 Кл.слова: технологія, проектна технологія, педагогічна майстерня Богосвятська, А. Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури / А. Богосвятська. - С.10-13 Кл.слова: педагогіка зустрічних зусиль, суб’єкт навчання, основні характеристики уроку Богосвятська, А. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку / А. Богосвятська. - С.14-19. - Бібліогр.: 15 назв. Кл.слова: акме, акмеїчна особистість, професіограма Богосвятська, А. Проектно-діяльнісна технологія навчання / А. Богосвятська. - С.20-27 : табл. Кл.слова: проект, технологія навчання, форми самооцінки Богосвятська, А. Сучасні типи уроків світової літератури: пошук, натхнення, фантазія / А. Богосвятська. - С.28-32 Кл.слова: новаторські типи уроків, традиційні класифікації, нетрадиційний урок Богосвятська, А. Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова / А. Богосвятська. - С.33-38 Кл.слова: інтегративне мислення, синергетика, види інтеграції Богосвятська, А. Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури / А. Богосвятська. - С.39-40 Кл.слова: правила спілкування, учнівські групи, групова форма роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 74 Богосвятська, А. Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури [Текст] / А. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Уроки світової літератури--педагогічні технології Уроки--педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): педагогіка зустрічних зусиль -- суб’єкт навчання -- основні характеристики уроку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Д 76 Дружененко, Раїса. Перспективи актуалізації комунікативно-прагматичної основи навчання української мови / Р. Дружененко> // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 1. - С. 15-18. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): українська мова -- мовна освіта -- комунікативно-прагматична основа -- суб’єкт навчання -- комунікативні стратегії Анотація: У статті розглядається проблема перспектив реалізації комунікативно-прагматичної основи навчання української мови, окреслено умови формування комунікативно-прагматичних умінь і навичок суб'єкта навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |