К 79 Кремень, Василь Григорович. Освіта і наука України: шляхи модернізації. Факти, роздуми, перспективи [Текст] / В. Г. Кремень. - К. : Грамота, 2003. - 216 с. - Бібліогр.: с. 202-213. - ISBN 966-8066-12-X : 6.00 грн., 15.00 грн. Зміст: Філософія освіти ХХІ століття Національна освіта як соціокультурне явище Перспективи розвитку освіти Сучасна вітчизняна совіта в процесі реформування Формування особистості в процесі розвитку української державності Зміст освіти й дидактична стратегія Особистісно-розвивальне навчання як науковий пріоритет Домінанти вчительського фаху Педагогічна наука - час методологічної рефлексії Освіта як провідний пріоритет Профтехосвіта - сьогодні й завтра Вища освіта і наука. Пролеми вищої школи Державна політика у сфері науки та науково-технічної діяльності (факти і цифри) Інтелектуальна власність в Україні як особлива сфера діяльності Міністерства освіти і науки Національна доктрина розвитку освіти . - С .178-202
РУБ 37(4Укр) Рубрики: Інтелектуальна власність Управління освітою Економіка освіти Інформаційні технології в освіті Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1) |
Б18 Байдак, Л. С. Дванадцята п’ятирічка: цифри, факти, коментарі [Текст] / Л. С. Байдак. - К. : Політвидав України, 1986. - 195 с. - 0.50 руб. РУБ 33С3 Примірників всього: 1 ав (1) Свободны: ав (1) |
> Шифр: ДС1/2013/7/8 Журнал 2013р. N 7/8 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 2013-2014 навчальному році. - С.2-13. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 2013-2014 навчальному році. - С.13-20. Телішевська, Л. Фанфіки: форми і методи роботи / Л. Телішевська. - С.26-28. Павлів, І. Новий вид учнівської творчості / І. Павлів. - С.28-30. Криворотенко, О. Створюємо фанфік за оповіданням Євгена Гуцала "Сім’я дикої качки" (урок розвитку мовлення у 7 класі) / О. Криворотенко. - С.30-32. Шваєвська, О. Повість Івана Франка "Захар Беркут" і сучасна Україна (урок у 7 класі) / О. Шваєвська. - С.32-39. Грицина, В. Функціювання інфраструктурних одиниць у різних стилях української мови / В. Грицина. - С.39-44. Задорожний, В. Веремія навколо євро / В. Задорожний. - С.44-49. Герасимчук, В. Від літери до цифри: світові нумерації в українських числівниках / В. Герасимчук. - С.49-55. Білоус, П. Про естетичне сприймання давніх творів / П. Білоус. - С.55-61. Буряк, О. Художньо-стильові особливості драм Марка Кропивницького / О. Буряк. - С.61-66. Федунь, М. Постать Степана Смаль-Стоцького на тлі українського життя першої половини XX століття / М. Федунь. - С.66-71. Голомб, Л. Микола Філянський - "краси земної пілігрим" / Л. Голомб. - С.71-76. Філянський, М. Поезії / М. Філянський. - С.76-78. Федюк, Тарас. Поезії з майбутньої збірки "Халва" / Т. Федюк. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 37 Герасимчук, В. Від літери до цифри: світові нумерації в українських числівниках [Текст] / В. Герасимчук> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 7/8. - С. 49-55. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська мова--морфологія--числівники Кл.слова (ненормовані): числівник -- система числення -- нумерація -- кирилична система числення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Д199251/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Світу потрібні діяльні світлоносці. - С.2 Дичківська, Ілона. Інклюзивна освіта: шляхи впровадження / Ілона Дичківська. - С.3-6 Машовець, Марина. Ми запрошуємо дитину у світ і за неї відповідаємо. Усвідомлене батьківство з перинатального періоду / Марина Машовець. - С.7-9 Зайцева, Лариса. Дошкільнятам про числа і цифри / Лариса Зайцева. - С.10-13 Журавель, Валентина. Ігри з м’ячем для сенсомоторного розвитку / Валентина Журавель. - С.14-16 Дьомкіна, Валентина. Кроки до самостійності / Валентина Дьомкіна. - С.17-19 Волошина, Надія. Гра дарує радість пізнання : дидактичні посібники для сенсорного розвитку / Надія Волошина. - С.20-22 Лук’яненко, Ірина. На зимовому узліссі : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей сердньої групи / Ірина Лук’яненко Усенко, Людмила. Портрет Сніговичка для друзів : заняття для молодших дошкільнят / Людмила Усенко. - С.26-27 Майданюк, Аніта. Загадковий іній : спостереження у природі для старших дошкільнят / Аніта Майданюк . - С.28-29 Шахрай, Наталя. Зимоленд : малі олімпійські ігри для старших дошкільнят / Наталя Шахрай, Інна Котовська. - С.30-32 Тематичний покажчик публікацій "Дошкільне виховання" у 2013 році . - С.33-39 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Зайцева, Лариса Дошкільнятам про числа і цифри [Текст] / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): написання цифр Анотація: В статті йдеться про важливу складову формування математичних уявлень дошкільнят - ознайомлення з числами та їх записами. Подано прийоми ознайомлення з написаними цифрами. Пропонується розробка заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати розуміння того, що число позначається відповідною цифрою; ознайомлювати з цифрою "1"; удосконалювати вміння використовувати набуті знання у життєвих ситуаціях; розвивати увагу, мислення; виховувати інтерес до математики та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 85 Жук, Ірина. Обчислення значень тригонометричних функцій з наближеними значеннями аргументу [Текст] / І. Жук> // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 13-18. Рубрики: Викладання математики в школі--тригонометричні функції Кл.слова (ненормовані): наближені значення аргументу -- правильні та сумнівні цифри -- правила-орієнтири -- вимірювання в градусах і радіанах Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Єфіменко, Людмила. Математичні зимові пригоди : підсумкове заняття для молодших дошкільнят / Л. Єфіменко> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 28-29 : фотогр. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): математика -- заняття з математики -- математичні уявлення -- ігри -- навички лічби -- цифри -- геометричні фігури -- порівняння предметів -- прийом прикладання -- дошкільна освіта -- молодші дошкільники Анотація: Подано розробку заняття з математики для молодших дошкільнят, що має на меті формувати вміння лічити предмети в межах 4, упізнавати відповідні цмфри, визначати кількість предметів і співвідносити її з числом, закріплювати знання геометричних фігур, порівнювати кількість груп предметів за допомогою прийому прикладання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
О-47 Ознайомлення з цифрами та складом числа за допомогою мультимедійних засобів навчання і прийомів мнемотехніки / Н. Горобчук, Т. Патик [та ін.]> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 54-60 : іл. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- комп’ютерні навчальні програми -- мультимедійні засоби -- ейдотехніка -- мнемотехніка -- цифри -- числа -- дошкільна освіта Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку математичних здібностей дошкільників за допомогою мультимедійних засобів навчання і прийомів мнемотехніки. Висвітлено переваги комп'ютерних навчальних програм у роботі з дітьми, проаналізовано прийоми мнемотехніки та ейдотехніки для ознайомлення дошкільнят з цифрами. Дод.точки доступу: Горобчук, Наталія; Патик, Тетяна; Буняк, Світлана; Павловська Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Z99 Іванова, Алла. Я і ти : німецька мова, 5 клас (перший рік навчання) / А. Іванова> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 58-60. Рубрики: Уроки німецької мови в 5 класі Кл.слова (ненормовані): уроки -- німецька мова -- середня школа -- алфавіт -- числівники -- автентичні тексти -- аудіювання -- цифри Анотація: Міститься розробка уроку німецької мови для 5 класу, який призначений закріпити знання алфавіту, числівників до 12-ти; удосконалити навички вживання дієслова «sein» та мовних зразків до теми. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
У 45 Україна: час вибору [Текст]. ЄС і Митний Союз: цифри і факти. ЄС і Митний Союз у питаннях і відповідях. ЄС і Митний Союз: думки та уявлення громадян України / Проект здійснено за підтримки Міжнародного Фонду "Відродження". - К. : [Центр Разумкова], 2014. - 44 с. : іл., граф., табл. - (Європейська інтеграція України: внутрішні фактори і зовнішні впливи). - Терміни і скор.: с. 44. - Бібліогр. в підрядковій прим. Брошура підготовлена експертами Центру Разумкова в рамках проекту "Європейська інтеграція України: внутрішні фактори і зовнішні впливи" РУБ 32(4Укр) Рубрики: Внутрішня політика--Європейський Союз--Україна--Популярні видання Зовнішня політика--Україна Україна--Європейський Союз Україна--Економіка Україна--зовнішня політика Кл.слова (ненормовані): ЄС і митний Союз -- європейська інтеграція -- угода про асоціацію Анотація: Ця брошура для тих, хто хоче отримати найпростіші дані про два можливих напрями інтеграції України та надає довідкову інформацію і відповіді на деякі питання, які виникають у дискусіях громадян. Дод.точки доступу: Міжнародний Фонд "Відродження"; Центр Разумкова; \о нем\; \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4–10. Молчанюк, К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером / Кароліна Молчанюк. - С.11–17. Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова. - С.18–24. Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька. - С.25–33. Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Лана Чернишова. - С.[34–35]. Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк. - С.36–42. Як поліпшити апетит дитини. - С.43. Якщо дитина відмовляється від їжі. - С.44. Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно. - С.45–47. Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула. - С.48–53. Всесвітній день перелітніх птахів. - С.54–55. Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня перелі. птахів / Галина Джемула. - С.56–60. Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.61–68. Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.69–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 40 Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 48–53. - Зміст: Ознайомлюємо з цифрами ; Закріплюємо порядок чисел ; Перетворюємо навчання на гру ; Ознайомлюємо зі складом числа ; Навчаємо писати цифри ; Проводимо асоціації ; Додаток : Вчимося рахувати : вірші для ознайомлення дітей з цифрами Галини Джеджули.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання дошкільників Анотація: У статті подано поради щодо вивчення з дошкільниками цифр і чисел. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. С. Ониськів, О. С. Білінська. - С.2–4. Кл.слова: інтерактивне навчання, корпоративне навчання, колективне навчання Канарська, М. В. Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано рекомендації щодо проведення логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами] / М. В. Канарська. - С.5–6. Кл.слова: мовленнєві порушення, мовленнєві розлади, корекція звуковимови Хорьякова, І. Й. Дидактична гра як засіб розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами : [подано приклади дидактичних ігор та вправ для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребам з метою розвитку їхнього логічного мислення] / І. Й. Хорьякова. - С.7–9. - Бібліогр.: 8 назв. : мал. Кл.слова: дидактичні матеріали, дидактичні вправи, логіка Дриганець, В. К. Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування : [інтегрований урок з математики та основ здоров’я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.10–13. : мал. Кл.слова: таблиця віднімання, числа, цифри Гевці, Л. П. Україна : [урок літературного читання у 3-му класі для учнів з порушенням зору] / Л. П. Гевці. - С.14–16. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр. Кл.слова: інтерактивні уроки, інтерактивні вправи, патріотичне виховання Грибенко, Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 2 назв. : фотогр. Кл.слова: корекційна робота, декоративно-прикладне мистецтво, артикуляційні вправи Кравченко, О. М. Овочі : [конспект заняття з малювання для дітей 6-го року життя з порушеннями слуху] / О. М. Кравченко. - С.21–24. : мал. Кл.слова: малювання, фонетична ритміка, артикуляційна робота Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] : [логопедичне заняття] / Л. Г. Гайтина. - С.25–27. : фотогр. Кл.слова: вимова звуків, артикуляційна робота, артикуляція Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко. - С.28–31. : мал. Кл.слова: розуміння тексту, сприймання тексту, українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дриганець, В. К. Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування [Текст] : [інтегрований урок з математики та основ здоров’я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 10–13. : мал. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки математики Кл.слова (ненормовані): таблиця віднімання -- числа -- цифри -- інтегровані уроки (математика, основи здоров’я) -- 3 клас -- діти з легкою розумовою відсталістю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталія Гавриш, Олена Хартман. - С.4–12. Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва. - С.13–16. Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева. - С.17–24. Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька. - С.25–32. Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич. - С.33–35. Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш. - С.36–44. Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко. - С.45–49. Савінова, Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова. - С.50–54. Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи : [пам’ятка для батьків]. - С.[55–61]. Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан. - С.62–65. Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки. - С.66–67. Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула. - С.68–71. Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків]. - С.[58–59]. Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]. - С.[60–61]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 87 Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 13–16. - Зміст: На засадах інтеграції та чуттєвого досвіду ; Традиції та новації ; Практичні поради ; Додаток : Ознайомлення дітей з цифрами та числами: ігрові вправи.
Кл.слова (ненормовані): методика навчання в ДНЗ -- математика -- цифри -- числа -- Впевнений старт, освітня програма -- інтеграція -- чуттєвий досвід -- ігрові вправи -- практичні поради Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2020/9 Журнал 2020р. N 9 Імбер, Вікторія. Маленькі геометрики : ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування / Вікторія Імбер. - С.3-7 Скрипник, Віра. Пригоди непосидючих одиничок : формування базових уявлень про числа і цифри в дітей дошкільного віку / Віра Скрипник. - С.8-10 Магочкіна, Оксана. Математика у віршах / Оксана Магочкіна. - С.11 Кац, Євгенія. Ігрові практики для майбутніх математиків : завдання та ігри для дітей старшої групи / Євгенія Кац. - С.12-13 Підлісна, Юлія. Павучок-молодець, математики знавець : заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи / Юлія Підлісна, Лариса Мельник. - С.14-16 Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації (Додаток до листа МОН України № 1/9-411 від 30.07.2020. - С.1-6 (Дод.) Перелік навчальної літератури, програм, рекомендованих МОН України для використання у закладах дошкільної освіти (Додаток до листа МОН України № 1/9-394 від 22.07.2020). - С.7-8 (Дод.) Косенчук, Ольга. Організація діяльності закладів дошкільної освіти в період пандемії / Ольга Косенчук, Ірина Новик. - С.17-21 Кузьменко, Юлія. Із цеглинками грали й колобка рятували : інтегроване заняття для дітей молодшої групи / Юлія Кузьменко. - С.22-24 Савченко, Катерина. Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у жовтні для дітей старшої групи / Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко. - С.25-29 Мазник, Тетяна. Осінь щедра на дарунки : розвага для дітей молодшої групи / Тетяна Мазник. - С.30-32 Настінні інтерактивні модулі : конкурс "Стіни, стеля і підлога, які говорять" / Лариса Боднар, Юлія Боднар, Тетяна Гораш, Ірина Пирогівська. - С.3 обкладинки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Скрипник, Віра Пригоди непосидючих одиничок : формування базових уявлень про числа і цифри в дітей дошкільного віку [Текст] / Віра Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 8-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): ознайомлення з цифрами -- ознайомлення з числами -- пізнавальний розвиток -- математичний розвиток Анотація: Ознайомлювати дітей із цифрами і числами починають з молодшого дошкільного віку. Найважливіше, про що вони дізнаються: що числа виражають кількість предметів (відповідають на питання скільки?), а також що на письмі їх позначають спеціальними знаками - цифрами. Аби діти засвоїли цю інформацію, варто наочно продемонструвати їм відмінність між поняттями "число" і цифра" та зв'язок між ними. Авторка пропонує формувати ці базові математичні уявлення засобами унаочненої казки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |