А 66 Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 5-11. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісні засади Вища освіта в Україні--євроінтеграція вища освіта в зарубіжних країнах Європа--вища освіта Кл.слова (ненормовані): системи освіти -- загальносвітові тенденції -- освітні реформи -- управління освітою -- децентралізація -- національні особливості -- інновації в освіті -- навчання протягом життя -- рамки кваліфікацій -- європейська освіта -- громадянське виховання -- толерантність -- доступність освіти -- нова парадигма освіти -- розвиток освіти -- стратегічна програма розвитку -- аксіологія Анотація: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 31 Веремюк, Людмила Леонідівна. Педагогічні засади "школи дії" В. А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця ХІХ-початку ХХ століття [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. Л. Веремюк ; Міністерство освіти і науки України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Умань : УДПУ імені Павла Тичини, 2014. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки Європа--Освіта Кл.слова (ненормовані): школа дії -- європейська освіта -- педагогіка дії -- реформаторська педагогіка Дод.точки доступу: Лай, Вільгельм Август (німецький педагог ; 1862-1926) \о нем\; Міністерство освіти і науки УкраїниУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Гуменна, Олена. Реалізація програм спільних/подвійних ступенів: європейський вимір [Текст] / О. Гуменна> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 8. - С. 90-96. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--інтернаціоналізація вищої освіти Кл.слова (ненормовані): програми спільних/подвійних ступенів -- інтернаціоналізація -- визнання ступенів та дипломів -- європейська освіта -- інтернаціоналізація вищої освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |