378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

9(4Укр)
У 71


   
    Уроки з народознавства [Текст] : навчально-методичний посібник / за ред. канд. філол. наук М. К. Дмитренко; упоряд.: Г. К. Дмитренко, М. К. Дмитренко . - К. : Народознавство, 1995. - 224 с. - (Бібліотека часопису "Народознавство"). - ISBN 5-7707-7175-5 : 2.40 крб.
    Зміст:
Іваннікова, Л. В. Роде наш красний! / Л. В. Іваннікова. - С .5-11
Гавриленко, Л. А. Рід, родина, рідня. Підсумковий урок у 4 класі / Л. А. Гавриленко. - С .12-16
Дмитренко, М. К. Наш родовід: хто кому ким доводиться? / М. К, Дмитренко, Е. М. Джигурда-Литвинець. - С .17-26
Дмитренко, Г. К. "Батьки мої і прадіди мої Ніколи не цуралися свого роду": Свято української мови / Г. К. Дмитренко. - С .27-31
Дмитровська Н. М,. Ми матір називаємо святою..."Журюсь до Ваших золотих імен..." Літературна гра. / Н. М, Дмитровська Н. М, З. О. Сергійчук. - С .32-25
Дмитровська Н. М,. Козацька берегиня. Літературний вечір / Н. М, Дмитровська Н. М, З. О. Сергійчук. - С .36-44
Дмитренко, Г. К. Голодний рік, голодний вік... Історико-літературний вечір пам’яті / Г. К. Дмитренко. - С .90-95
Дмитренко, Г. К. "Україно моя, Україно, Я для тебе на світі живу!" Літературно-мистецький вечір / Г. К. Дмитренко. - С .109-117
Іваннікова, Л. В. Зустріч весни / Л. В. Іваннікова. - С .117-127
Іваннікова, Л. В. Зелені свята / Л. В. Іваннікова. - С .128-134
Ященко, Л. І. Ой на Івана, ой на Купала / Л. І. Ященко. - С .135-143
Іваннікова, Л. І. Зажинки, жнива, обжинки / Л. І. Іваннікова. - С .144-146
Дмитренко, Г. К. Сонцесяйна Калита: Сценарій українських вечорниць / Г. К. Дмитренко. - С .147-156
Біда, Н. А. Весілля: Даризна / Н. А. Біда. - С .157-165
Іваннікова, Л. В. Похоронні обряди / Л. В. Іваннікова. - С .165-174
Дмитренко, Г. К. "Люблю пісні мойого краю" : Підсумковий урок-концерт у 7-8 класах на тему: "Мій улюблений жанр фольклору". / Г. К. Дмитренко. - С .176-179
Дмитренко, Г. К. "Як намистини, диво калинове-Частини мови!" Урок цікавої граматики 8 клас / Г. К. Дмитренко. - С .180-190
Павленко, Л. І. Біологія, легенди, повір’я 7-8 класи / Л. І. Павленко. - С .191
Дмитренко, Г. К. Фольклорна веселка: Антологія творів малих жанрів фольклору / Г. К. Дмитренко, М. К. Дмитренко. - С .196
ББК 63.3(4Укр)0-7
РУБ 9(4Укр)
Рубрики: Викладання народознавства
   Уроки з народознавства

   Сценарії свят



Дод.точки доступу:
Дмитренко, М. К. \ред.\; Дмитренко, Г. К. \сост.\; Дмитренко, М. К. \.\
Примірників всього: 5
фб (2), Ч.З.№2 (3)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (3)

63.5(4Укр)р10
Ш 37


    Шевчук, Валентина.
    "Котилася писанка" : урок-практикум із народознавства у 5 класі [Текст] / В. Шевчук // Українська мова та література : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2010. - N 8(лютий). - С. 8-9
ББК 63.5(4Укр)р10
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   викладання народознавства



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


63.5(4Укр)
З-86


    Зоріна, О. Б.
    Обрядове значення української хустки. Народознавче дослідження [Текст] / О. Б. Зоріна // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 33-39.
ББК 63.5(4Укр)
Рубрики: викладання народознавства


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4Укр)р
Д 33


    Денисенко, М. В.
    Учнівські компетентності під час вивчення української мови, літератури та народознавства [Текст] / М. В. Денисенко // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 30. - С. 2-7.
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Компетентність учнів
   викладання народознавства

   викладання української мови в школі

   Викладання української літератури в школі

Кл.слова (ненормовані):
учнівські компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


82.3(4Укр)
О-53


    Олефір, О. А.
    Гончарство і фольклор в українській культурі [Текст] / О. А. Олефір // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 33. - С. 35-38
ББК 82.3(4Укр) + 71
Рубрики: викладання народознавства
   Фольклор український

   Культура України

Кл.слова (ненормовані):
прислів’я -- приказки -- пісні -- загадки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)