158.9
К 64


    Кононко, Елена Леонтьевна.
    Чтобы личность состоялась [Текст] : учеб.-метод. пособ. / Е. Л. Кононко. - К. : Радянська школа, 1991. - 224 с. - (Библиотека для родителей). - Библиогр.: с. 221. - ISBN 5-330-01353-4 : 1.50 руб.
ДРНТІ
ББК 88.834
РУБ 158.9
Рубрики: Дитинство--психологія
   Особистість--психологія

   Успіх--становлення дитини

   Сімейний кодекс--психологія


Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (1), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1), ав (1)

158.9(075.3)
П 69


   
    Практическая психология образования [Текст] : Учебник для студентов высших и средних специальных заведений / Под ред. И. В. Дубровиной. - М. : Сфера, 1997, 2000. - 528 с. - ISBN 5-89144-019-9 (в пер.) : 10.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Психологія освіти--підручники та посібники для ВНЗ
   Дитяча психологія

   Психологічна служба системи освіти

   Практичний психолог освіти

   Дитинство--психологія

   Дошкільний вік--психологія

   Готовність до школи

   Молодші школярі--психологія

   Отроцтво--психологія

   Підлітковий вік--психологія

   Юнацтво--психологія

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Важкі діти--психологічна допомога



Дод.точки доступу:
Дубровина, И. В. \ред.\
Примірників всього: 6
фб (1), Ч.З.№2 (4), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), ав (1)

88.8
Д 53


    Дмитрішена, Н.
    Дитяче щастя [Текст] / Н. Дмитрішена // Психолог. - 2010. - N 14 (квітень). - С. 31-32
ББК 88.8
Рубрики: Дитина--щастя
   Дитинство--психологія

Кл.слова (ненормовані):
щастя дитини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
К 75


    Кочубей, Наталія Василівна.
    Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота / Наталія Кочубей // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 88.8
Рубрики: Дитинство--психологія
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
дитина -- дитинство -- складність -- постнекласичні практики -- методологія
Анотація: У статті дитинство розглядається як супернадскладний феномен, що потребує відповідної методології дослідження. Аналізуються основні ілюзії та хибні судження щодо дитини. Пропонується послугуватися принципами постнекласичних практик та інактивованого пізнання у взаємодії з дитиною.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)