К 64 Кононко, Елена Леонтьевна. Чтобы личность состоялась [Текст] : учеб.-метод. пособ. / Е. Л. Кононко. - К. : Радянська школа, 1991. - 224 с. - (Библиотека для родителей). - Библиогр.: с. 221. - ISBN 5-330-01353-4 : 1.50 руб.
РУБ 158.9 Рубрики: Дитинство--психологія Особистість--психологія Успіх--становлення дитини Сімейний кодекс--психологія Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (1), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1), ав (1) |
П 69 Практическая психология образования [Текст] : Учебник для студентов высших и средних специальных заведений / Под ред. И. В. Дубровиной. - М. : Сфера, 1997, 2000. - 528 с. - ISBN 5-89144-019-9 (в пер.) : 10.00 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Психологія освіти--підручники та посібники для ВНЗ Дитяча психологія Психологічна служба системи освіти Практичний психолог освіти Дитинство--психологія Дошкільний вік--психологія Готовність до школи Молодші школярі--психологія Отроцтво--психологія Підлітковий вік--психологія Юнацтво--психологія Адиктивна поведінка--діти--підлітки Важкі діти--психологічна допомога Дод.точки доступу: Дубровина, И. В. \ред.\ Примірників всього: 6 фб (1), Ч.З.№2 (4), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), ав (1) |
Д 53 Дмитрішена, Н. Дитяче щастя [Текст] / Н. Дмитрішена> // Психолог. - 2010. - N 14 (квітень). - С. 31-32 Рубрики: Дитина--щастя Дитинство--психологія Кл.слова (ненормовані): щастя дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 75 Кочубей, Наталія Василівна. Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота / Наталія Кочубей> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Дитинство--психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): дитина -- дитинство -- складність -- постнекласичні практики -- методологія Анотація: У статті дитинство розглядається як супернадскладний феномен, що потребує відповідної методології дослідження. Аналізуються основні ілюзії та хибні судження щодо дитини. Пропонується послугуватися принципами постнекласичних практик та інактивованого пізнання у взаємодії з дитиною. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |