П86 Психологическое и социальное сопровождение больных детей и детей-инвалидов [Текст] : Учебное пособие / Под ред. С. М. Безух и С. С. Лебедевой. - СПб. : Речь, 2006. - 112 с. - (Детская психология и психотерапия). - Библиогр.: с. 104. - ISBN 5-9268-0416-7 : 18.60 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальний супровід Діти з особливими потребами--психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): діти-інваліди -- хворі діти -- діти з ушкодженням опорно-рухового апарату -- психологічний супровід -- соціальний супровід Дод.точки доступу: Безух, Светлана Михайловна \ред.\; Лебедева, Светлана Соломоновна \ред.\ Примірників всього: 10 фб (1), Ч.З.№2 (4), ав (1), НМК ф-т ПСР (2), аб (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), ав (1), НМК ф-т ПСР (2), аб (2) |
Бібліотека "Шкільного світу", Психолог. Бібліотека [Текст] / Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . N 4 : Діти з розладами поведінки : психологічна допомога / І. І. Мамайчук, М. І. Смирнова. - 2012. - 120 с. - Б. ц. Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід Психологічна допомога--діти "групи ризику"--девіантні діти Психологічне консультування Корекційна робота --діти Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): психологічне консультування дітей -- психологічна корекція дітей -- сімейний психологічний супровід -- діти з розладами поведінки -- девіантна поведінка Дод.точки доступу: Смирнова, Марина Іванівна Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 59 Соколова, Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Ганна Соколова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 36–44. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічний супровід -- професійна діяльність психолога -- особистісно-орієнтований підхід -- психокорекційний вплив -- психологічна робота -- психологічна безпека дитини Анотація: Висвітлене питання психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено значущість питання, пов’язаних з успішною інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в соціум, що спонукає необхідність розробки сучасних технологій психологічного супроводу дитини в процесі навчання та життєдіяльності. Узагальнено висновки літературних джерел, у яких охарактеризовано поняття "супровід" з різних підходів: як систему професійної діяльності психолога; як комплексний психологічний вплив на особистість та інтерпретовано поняття "супровід" у контексті інклюзивного навчання. Визначено психологічний супровід як основний засіб, що сприяє всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особлими освітніми потребами, окреслено шляхи дослідження психологічного супроводу цих дітей в аспекті особистісно орієнтованого підходу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-66 Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами [Текст] / О. Орлов> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 44–52. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
Діти з особливими потребами--реабілітаційна робота Кл.слова (ненормовані): мікрополяризація -- нейромодуляція -- психологічний супровід -- реабілітація -- діти з особливими освітніми потребами -- інвазивний підхід -- неінвазивний підхід -- транскраніальна стимуляція -- електрична стимуляція -- магнітна стимуляція Анотація: Охарактеризовано сучасні підходи до нейромодуляції, зокрема: інвазивний та неінвазивний. Описано їх теоретичні основи та визначено науково обгрунтовані сфери їх застосування в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано дві основні технології транскраніальної нейромодуляції – магнітну та електричну. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |