88.4
М 33


    Матвеева, Л. В.
    Актульные проблемы психологии массовой коммуникации [Текст] : основные направления исследований, осуществляемые на факультете психологии МГУ имени М. В. Ломоносова / Л. В. Матвеева // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 14-18.
ББК 88.4
Рубрики: Психологія масової комунікації
   Засоби масової інформації (ЗМІ)--вплив

   Засоби масової інформації (ЗМІ)--дослідження--психологічні

   Психологічні дослідження--засоби масової інформації (ЗМІ)

   Засоби масової інформації (ЗМІ)--Інформаційна безпека

   Засоби масової інформації (ЗМІ)--психологічна безпека

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- психологічна безпека


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Саприкін, Олександр.
    Інформаційна експансія, інформаційна війна та інформаційна атака у засобах масової інформації на прикладів Євро-2012 / О. Саприкін // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 1. - С. 40-44. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76(4Укр)
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--Інформаційна безпека
Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- інформаційна війна -- інформаційна експансія -- інформаційна атака -- інформація -- інсинуація -- ЗМІ
Анотація: У статті здійснюється спроба визначення й обгрунтування понять "інформаційна експансія", "інформаційна атака" на підставі повідомлень засобів масової інформації (ЗМІ) напередодні та під час Чемпіонату Європи з футболу в Польщі та Україні


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)


37.035: 355.014
С 79


    Стеценко, Ірина.
    Слова замість гармат. Інформаційна війна - історія, сучасність, правила поведінки [Текст] / І. Стеценко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: 6 назв
УДК
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--Інформаційна безпека
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна війна -- пропагандистський вплив на свідомість людини -- небажані ресурси -- тролінг -- фейки
Анотація: У статті зроблено спробу проаналізувати можливі наслідки інформаційної війни та вплив інформаційних атак на дорослих та дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Надано рекомендації, як має діяти педагог, щоб наскільки можливо нівелювати вплив інформаційної війни на дітей та дорослих людей, що поруч.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)