Б 43 Беленчук, Н. Л. Развитие идей М. В. Ломоносова в отечественной педагогике ХІХ в. / Н. Л. Беленчук, Е. А Прокофьева, Е. В. Чмелёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 86-94. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта Росії--персоналії педагогів Наука--персоналії вчених історія педагогіки Росії до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагоги Кл.слова (ненормовані): історія російськой науки -- побудова педагогічної теорії -- церковно-слов’янська мова -- виховна роль історії -- забобони -- марновірства Анотація: Стаття присвячена основним просвітницьким ідеям М. В. Ломоносова, покладеним в основу гуманістичної педагогіки Росії ХІХ століття. Статья посвящена основным просветительным идеям М. В. Ломоносова, легшим в основу гуманистической педагогики России ХІХ века. Дод.точки доступу: Прокофьева, Е. А; Чмелёва, Е. В.; Ломоносов, Михайло Васильович (1711-1765) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 27 Перминова, Л. М. Дидактическое наследие М. В. Ломоносова: современный взгляд / Л. М. Перминова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 94-98 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта Росії--персоналії педагогів Наука--персоналії вчених історія педагогіки Росії до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагоги Кл.слова (ненормовані): історія російської науки -- дидактика -- дидактична спадщина -- школи -- гімназії -- університети -- академії -- принцип свободи освіти Анотація: У статті розглядається науково-світоглядне значення дидактичної освітньої спадщини М. В. Ломоносова. В статье рассматривается научно-мировоззренческое значение дидактического образовательного наследия М. В. Ломоносова. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
И 21 Иванова, С. В. Осмысление педагогического наследия М. В. Ломоносова в современной науке / С. В. Иванова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 98-104. - Библиогр.: 28 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта Росії--персоналії педагогів Наука--персоналії вчених історія педагогіки Росії до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагоги Кл.слова (ненормовані): педагогіка -- історія російської педагогіки -- наука -- історія російської науки -- педагогічна спадщина -- наукова педагогічна спадщина -- ломоносовознавство -- ломоносовознавство в Росії -- ломоносовознавство в Україні -- філософсько-педагогічні погляди -- молодь -- виховання сучасної молоді -- виховання обдарованої молоді Анотація: У статті аналізуються російські наукові публікації, присвячені 300-річному ювілею М. В. Ломоносова В статье анализируются российские научные публикации, посвящённые 300-летнему юбилею М. В. Ломоносова. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Науково-педагогічна спадщина Антона Макаренка у практиці сучасних освітніх закладів [Текст] : тези Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 125-й річниці від дня народження Антона Семеновича Макаренка 19 березня 2013 р. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України [та ін.] ; [упоряд. : Лук’янова Л. Б., Щербак О. І.]. - Херсон : Олді-плюс, 2013. - 306 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-2393-27-9 : 24.00 грн. Зміст: Бельченко, В. П Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання / В. П Бельченко. - С .20-25 Бєлік, Т. А. Виховний потенціал системи студентського самоврядування Харківського автомобільно-дорожнього технікуму: сучасність та історико-педагогічний досвід / Т. А. Бєлік. - С .25-28 Годлевська, К. В. Мультимедіа як засіб компетентнісного підходу до інформатизації освіти / К. В. Годлевська. - С .65-68 Зайцева, О. О. Необхідність формування інформаційно-комунікаційних компетенцій при підготовці майбутніх педагогів - вимога сьогодення / О. О. Зайцева. - С .103-106 Огієнко, О. І. Дистанційна освіта як вимога інформаційного суспільства / О. І. Огієнко. - С .196-199 Пащенко, О. В. Інклюзивне навчальне середовище - запорука рівного доступу до професійної освіти для усіх громадян / О. В. Пащенко. - С .202-205 Сергеєва, Л. М. Напрями суспільної диверсифікації в управлінні розвитком професійно-технічного навчального закладу / Л. М. Сергеєва. - С .237-240 Харитоненко, І. І. Використання інформаційно-комунікативних технологій при вивченні іноземної мови в немовних навчальних закладах / І. І. Харитоненко. - С .255-257 РУБ 371(09С) Рубрики: Кафедра педагогіки Освіта Росії--персоналії педагогів Педагогічні системи Дод.точки доступу: Лук’янова, Лариса Борисівна \упоряд.\; Щербак, Ольга Іванівна \упоряд.\; Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ); Національна академія педагогічних наук України (Київ); Київський професійно-педагогічний коледж імені Антона МакаренкаУкраїнський аналітичний центр професійної освіти "Національна обсерваторія" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 11 Міхно, О. П. Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910) [Текст] / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 3. - С. 62-70. Рубрики: Освіта Росії--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): програма вивчення учня -- педагогічна характеристика -- характеристика учня Дод.точки доступу: Віреніус, Олександр Самійлович (російський гігієніст, один з основоположників шкільної гігієни ; 1832-1910) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |