Д 75 Дробчак, Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей / Ярослава Дробчак, Іван Кутняк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 51–53. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): нестандартні уроки -- математика -- урок-мандрівка -- міжпредметні зв’язки -- геометричні фігури -- склад числа -- початкова школа Анотація: У статті представлено розробку уроку-мандрівки з математики на тему: "Урок-мандрівка "Я пізнаю світ" для учнів 1 класу. Мета: закріпити знання про геометричні фігури, про їх поділ на окремі частини; узагальнити знання про склад числа, про рослинний і тваринний світ. Дод.точки доступу: Кутняк, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 57 Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію [Текст] / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 58–59. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): нестандартні уроки -- методика викладання -- літературне читання -- виховні заходи -- математика -- природознавство -- початкова школа Анотація: У статті наведено декілька фрагментів нестандартних уроків, які можна проводити під час вивчення літературного читання, математики та природознавства в початковій школі. Дод.точки доступу: Зінченко, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |