> Шифр: ПП1/2001/3 Журнал 2001р. N 3-4 . - Зміст журналу за 2001 рік Ільченко, О. І. Психологічні архетипи припущення у світлі еволюційної теорії Дарвіна та кібернетичної системи Всесвіту / О.І. Ільченко. - С.34-42 Кл.слова: ДНК, Едукологія Тищенко, С. П. Психологічна компетентність педагога як складова професійного успіху / С.П. Тищенко. - С.81-89 Кл.слова: Авторитет вчителя, Гуманізація навчання і виховання Мойсеєнко, Л. А. Психологія розуміння творчих математичних задач на різних етапах їхнього розв’язування / Л.А. Мойсеєнко. - С.117-124 Кл.слова: Інтуїція, логіка Сидоренко, В. К. Розумовий розвиток школярів на уроках креслення / В.К. Сидоренко, Н.П. Щетина. - С.111-117 Кл.слова: Мислення Антонець, М. О. Сімейні стосунки - первинна детермінанта формування самосвідомості в погодків / М.О. Антонець. - С.124-132 Кл.слова: Дитинство Шебанова, В. І. Особливості комунікації і типу агресивного реагування молодших школярів / В.І. Шебанова. - С.132-141 Роєнко, Л. М. Прийоми стимулювання трудової активності молодших школярів у предметно-перетворювальній діяльності / Л.М. Роєнко. - С.142-150 Кл.слова: Трудове навчання Остапчук, О. Є. Система педагогічної діяльності вчителя : синергетичний підхід / О.Є. Остапчук. - С.89-96 Кл.слова: Методика педагогіки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ільченко, О. І. Психологічні архетипи припущення у світлі еволюційної теорії Дарвіна та кібернетичної системи Всесвіту [Текст] / О.І. Ільченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2001. - N3-4. - С. 34-42
Рубрики: Едукологія--Біопсихологія Кл.слова (ненормовані): ДНК -- Едукологія Дод.точки доступу: Дарвін, Ч. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2002/1 Журнал 2002р. N 1-2 . - Библиогр. в конце ст. Кисіль, С. Г. Пам’ять у структурі особистості / С.Г. Кисіль. - С.20-25 Кравченко, Т. В. "Життєві сценарії" сім’ї та їхній вплив на соціальний розвиток особистості / Т.В. Кравченко. - С.61-67 Сидоренко, О. Л. Про способи підвищення ефективності взаємодії викладача зі студентами / О.Л. Сидоренко. - С.83-88 Ільченко, О. І. Біопсихологія в соціально-психологічному забезпеченні фізики й хімії як складових систем медико-біологіної освіти / О.І. Ільченко. - С.89-97 Блінова, О. Є. Відкритість як мотиваційна готовність майбутнього вчителя до педагогічного спілкування / О.Є. Блінова. - С.97-104 Коваленко, О. Г. Значення ролей і соціальних очікувань у педагогічному процесі / О.Г. Коваленко. - С.104-109 Бовть, О. Б. Комп’ютерні ігри та дитяча агресивність: випадковий взаємозв’язок чи прикра закономірність? / О.Б. Бовть. - С.110-116 Завгородня, О. В. З досвіду вивчення особистісних характеристик педагогів / О.В. Завгородня, Л.О. Курганська. - С.117-125 Антонець, М. О. Особливості міжособистісних стосунків у діадах погодків / М.О. Антонець, М.Є. Зюков. - С.141-147 Соколовська, С. В. Соціальні та психолого-педагогічні передумови навчання іноземної мови дітей п’ятирічного віку / С.В. Соколовська. - С.155-162 Котко, Т. П. Психокорекційна діяльність практичного психолога з формування сприятливого психічного клімату в колективі школярів / Т.П. Котко. - С.163-169 Летцев, В. М. Георгій Іванович Челпанов - психолог і педагог: До 140-річчя від дня народження / В.М. Летцев. - С.187-197 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ільченко, О. І. Біопсихологія в соціально-психологічному забезпеченні фізики й хімії як складових систем медико-біологіної освіти [Текст] / О.І. Ільченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 89-97
Рубрики: психологія вищої школи педагогічна психологія психобіологія психотерапія психопрофілактика психологія прикладна психічна саморегуляція сприйняття Кл.слова (ненормовані): автоматичне тренування -- біопсихологічне сприйняття Анотація: Рассматривается необходимость объединения на уровне психологической дополнительности законов биологии, химии и физики как следствия интеграции медико-биологического образования и биопсихологического восприятия в системе эколого-индустриализованного взаимопонимания природы как живого организма. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |