(Немає відомостей про примірники)
Шифр: ПП/2004/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 3
Зміст:
Винославська, О. В. Зміст моделі психолого-управлінського консультування працівників навчальних закладів з проблеми ефективної міжособистісної взаємодії / О.В. Винославська. - С.1-4
Трухін, І. О. Методи організації самовиховання учнів / І.О. Трухін, О.Т. Шпак. - С.5-15
Бадалова, М. В. Структура и содержание тренинга интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.16-39
Штепа, О. С. трансформація особистості у тренінгах особистісного зростання та способи її вимірювання / О.С. Штепа. - С.53-57
Болтівець, С. І. Сучасний стан розробленості проблем педагогічної психогігієни / С.І. Болтівець. - С.58-61
Смольська, Л. М. Західні підходи в дослідженнях творчості / Л.М. Смольська. - С.62-66
Латышева, М. А. Исследование биопотенциалов головного мозга у детей 10-12 лет с задержаным психическим развитием / М.А. Латышева. - С.67-72
Шмаргун, В. М. Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання / В.М. Шмаргун. - С.73-80
Немає відомостей про примірники



    Бадалова, М. В.
    Структура и содержание тренинга интеллектуальных навыков консультирования [Текст] / М.В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N3. - С. 16-39
ДРНТІ
ББК 15.81.61
Рубрики: Тренінги
   Консультування



Немає відомостей про примірники