Н34 Наука і сучасність [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001. - ISBN 966--581-229-7. Т. ХХIX : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 301 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966-581-290-4 : 3.50 грн. Зміст: ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ Караман, С. О. Застосування методів і прийомів навчання української мови у школах різного типу / С. О. Караман. - С .3-11 Базиль, Л. О. Особливості розвитку шкільної літературної освіти в Україні, зумовлені функціонуванням комплексної системи навчання 1923 - 1928 рр.) / Г. В. Бєленька; Л. В. Биркун; А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня. - С .19-25 Бєленька, Г. В. Особливості формування професійної компетентності у студентів дошкільного фаху в умовах ступеневої освіти / Л. В. Биркун; А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун. - С .26 Биркун, Людмила Вікторівна. Апробація НМК "ABC WORLD" і навчання англійської мови як другої іноземної у початковій школі / А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко. - С .34-42 Булда, А. А. Управління знаннями як фактор медичної підготовки студентів-істориків до викладання суспільних дисциплін в сучасній школі / А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова. - С .43-47 Годлевська, А. І. Діяльність і комунікація в практичній педагогці / Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук. - С .48-54 Гребенюк, Г. Є. До питання про необхідність методів оцінки ефективності правовиховної роботи у середньому професійному навчальному закладі / П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська. - С .55-59 Гусак, П. М. Параметри ефективності діалектичної підготовки майбутніх учителів / О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська. - С .60-65 Данилін, О. В. Особистісно-орієнтований освітній процес в домашньому (гувернерському) навчанні / Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко. - С .66-72 Задорожня, Т. М. Впровадження початків теорії ймовірностей у навчальний процес - потреба часу / Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок. - С .73-77 Зякун, Т. Г. Проблеми формування пізнавального інтересу: теорія питання / І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко. - С .78-82 Клименко, І. М. Специфікка навчання ділової англійської мови на факультетах іноземних мов / О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко. - С .83-86 Кухзнецова, О. А. Деякі проблеми статевого виховання школярфів / С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко. - С .87-92 Кушнірук, С. А. Теоретико-методичні засади формування малих навчальних груп старшокласників / Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа. - С .93-100 Нічуговська, Л. І. Особливості організації самостійної роботи при навчанні математичному моделюванню студентів економічних спеціальностейй / Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .101-108 Павлушенко, Я. О. Українська та російська культури у творчих взаємозв’язках: конфлікт чи діалог? / В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .109-118 Пасинок, В. Г. Мовленнєва підготовка студентів нефілологічних факультетів / Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .119-126 Побірченко, Н. С. На шляху до національного відродження / О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .127-133 Симоненко, О. П. Вирішення народознавчих проблем через навчання в початковій школі / О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .134-140 Скафа, О. І. Сучасні технології навчання та місце евристичної діяльності в них / В. М. Варенко. - С .141-146 ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ Варенко, В. М. Сучасні науково-педагогічні погляди на проблеми виховання принципів християнської моралі в школі / В. М. Варенко. - С .195-199
РУБ 001 Рубрики: Викладання української мови Англійська мова--методика викладання Німецька мова--вивчення Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/11 Журнал 2007р. N 11 Погребенник, В. Кулішева дума про велич і славу України / В. Погребенник. - С.5-7 Зінченко, Н. І. Нечуй-Левицький і російська культура / Н. Зінченко. - С.8-10 Баліна, К. Постмодерністський дискурс Юрія Андруховича / К. Баліна. - С.14-18 Бандура, О. Шляхами життя : Автобіографічний нарис / О. Бандура. - С.19-20 Васюта, С. Роль методу наочності у розкритті образності поетичного слова на уроках літератури в старших класах / С. Васюта. - С.23-28 Бабійчук, Т. Як підготувати відеофрагмент до зйомки і провести зйомку / Т. Бабійчук. - С.29-33 Базиль, Л. Використання творчої спадщини Григорія Ващенка у фаховій підготовці вчителів-словесників / Л. Базиль. - С.34-37 Підвисіцька, Н. Розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках літератури / Н. Підвисіцька. - С.44-45 Балабко, О. Скарб родини Коцюбинських / О. Балабко. - С.55-56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Базиль, Л. Використання творчої спадщини Григорія Ващенка у фаховій підготовці вчителів-словесників [Текст] / Л. Базиль> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N11. - С. 34-37 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Педагогіка України--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): українські педагоги -- підготовка вчителів-філологів -- підготовка вчителів-словесників Дод.точки доступу: Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2008/12 Журнал 2008р. N 12 Лілік, О. Художні особливості екзистенціальної прози / О. Лілік. - С.6-9 Шуляр, В. Літературна освіта школярів : сучасний стан і перспективи / В. Шуляр. - С.10-13 Бондаренко, Ю. Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника / Ю. Бондаренко. - С.17-19 Логвіненко, Н. Фольклористика в системі літературної освіти старшокласників / Н. Логвіненко. - С.22-24 Паламар, С. Робота над художньою деталлю як елемент аналізу літературного твору в 5-7 класах / С. Паламар. - С.25-26 Кондратюк, С. Методика роботи над продуктивним сприйманням епічних творів учнями 5-6 класів / С. Кондратюк. - С.27-29 Мхитарян, О. Проблеми літературного розвитку учнів зі слабкими досягненнями / О. Мхитарян. - С.30-33 Базиль, Л. Роль етнографічної практики в літературознавчій підготовці майбутнього вчителя-словесника / Л. Базиль. - С.34-37 Яценко, Н. Засоби навчання в системі вивчення літератури рідного краю / Н. Яценко. - С.38-39 Шуляр, В. Особливості вивчення історіософської лірики Дмитра Кременя в старшій школі / В. Шуляр, Є. Горкуша. - С.40-42 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Базиль, Л. Роль етнографічної практики в літературознавчій підготовці майбутнього вчителя-словесника [Текст] / Л. Базиль> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N12. - С. 34-37 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів Кл.слова (ненормовані): етнографічна практика -- літературознавча підготовка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Базиль, Л. Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника / Л. Базиль. - С.7-10 Семеног, О. Секрет феномена наукового керівника / О. Семеног. - С.11-13 Шуляр, В. Теорія і методика уроку вивчення й аналізу художньго твору (за сатиричною комедією І. Карпенка-Карого "Хазяїн" / В. Шуляр. - С.19-23 Бойко, В. Поезія давньої української літератури / В. Бойко. - С.26-28 Шкурдода, Л. Невидима присутність "благословенної" України. Вивчення проблеми еміграції на уроках української літератури / Л. Шкурдода. - С.23-26 Голобородько, Я. Герта Мюллер-Банат-Україна. Про лауреатку Нобелівської премії 2009 року / Я. Голобородько. - С.42-45 Коваль, Н. Вічні людські цінності у творах Василя Сухомлинського. Літературно-музична композиція за збіркою "Вічна тополя" / Н. Коваль. - С.46-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Базиль, Л. Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника [Текст] / Л. Базиль> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 7-10 Рубрики: Вчителі української мови та літератури--формування компетентності педагоги України Кл.слова (ненормовані): вчені-методисти -- літературна освіта -- наукова методична школа Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна (вчений-методист з української літератури, педагог ; 1940-2010) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2012/8 Журнал 2012р. N 8 Донченко, Т. Дидактичний матеріал до уроків української мови / Т. Донченко. - С.2-8. Остапенко, О. Особливості використання інтерактивної технології на уроках розвитку зв’язного мовлення учнів / О. Остапенко. - С.8-11. Яценко, Т. Розвиток літературної компетентності учнів основної школи на уроках вивчення української класичної прози / Т. Яценко. - С.16-20. Усатенко, Г. Літературні жанри українського бароко / Г. Усатенко. - С.20-24. Лашкай, В. Дієприкметник як особлива форма дієслова : загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль / В. Лашкай. - С.24-28. Базиль, Л. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів / Л. Базиль. - С.32-38. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 17 Базиль, Л. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Л. Базиль> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 32-38. Рубрики: компетентність вчителя української мови вчитель--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): учитель української мови -- учитель української літератури -- літературознавча компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/5 Журнал 2013р. N 5 Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4 Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6 Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11 Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15 Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20 Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25 Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29 Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32 Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34 Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38 Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41 Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50 Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55 Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57 Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60 Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64 Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67 Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70 Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 20-25. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Вчителі української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): вчитель української мови і літератури -- літературознавча діяльність -- читацька культура Анотація: Статтю присвячено актуальній проблемі літературознавчої діяльності вителя-словесника, що в системі шкільної літературної освіти розширює комплекс практичних умінь і навичок учнів, стимулює науковий пошук як педагога, так і вихованців, сприяє постійному професійному самовдосконаленню педагога, допомагає йому спроектувати освітню стратегію вихованців. Автором виокремлено різновиди літературознавчої праці, що мають місце в професійній діяльності вчителя української мови та літератури і є підгрунтям його праці, спрямованої на підвищення рівня загальної культури підростаючого покоління. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |