Б 35 Бебик, Валерій Михайлович. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг [Текст] : навчально-методичний посібник / В. М. Бебик ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 216 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-213. - ISBN 966-608-106-7 : 10.0 грн. Зміст: ПОЛІТИЧНА ВЛАДА І технології ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ Природа, ресурси і легітимність політичної влади . - С .7-20 Організація та функціонування політичних систем і режимів . - С .20-32 Політична комунікація та інформаційна влада . - С .32-47 Політичне лідерство в технологіях реалізації влади . - С .47-54 ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПОЛІТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ Політичні технології та їх роль у політичному житті суспільства . - С .55-65 Виборчий процес і виборчі технології . - С .65-71 Типологія виборчих систем . - С .71-78 Політичний менеджмент і маркетинг. Маркетинг виборчої компанії . - С .78-87 МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ВИБОРЧОЇ КОМПАНІЇ Формування "кандидатської" команди . - С .88-95 Оцінка політичної ситуації . - С .95-97 Розробка політичної стратегії . - С .97-117 Організація і проведення рекламної кампанії . - С .117-138
РУБ 32 Дод.точки доступу: Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |