32
Б 35


    Бебик, Валерій Михайлович.
    Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг [Текст] : навчально-методичний посібник / В. М. Бебик ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 216 с. : табл. - Бібліогр.: с. 212-213. - ISBN 966-608-106-7 : 10.0 грн.
    Зміст:
ПОЛІТИЧНА ВЛАДА І технології ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
Природа, ресурси і легітимність політичної влади . - С .7-20
Організація та функціонування політичних систем і режимів . - С .20-32
Політична комунікація та інформаційна влада . - С .32-47
Політичне лідерство в технологіях реалізації влади . - С .47-54
ВИБОРЧІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПОЛІТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ
Політичні технології та їх роль у політичному житті суспільства . - С .55-65
Виборчий процес і виборчі технології . - С .65-71
Типологія виборчих систем . - С .71-78
Політичний менеджмент і маркетинг. Маркетинг виборчої компанії . - С .78-87
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ВИБОРЧОЇ КОМПАНІЇ
Формування "кандидатської" команди . - С .88-95
Оцінка політичної ситуації . - С .95-97
Розробка політичної стратегії . - С .97-117
Організація і проведення рекламної кампанії . - С .117-138
ДРНТІ
ББК 66.3(0)
РУБ 32


Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)