> Шифр: ПП/2005/10 Журнал 2005р. N 10 Максименко, С. Д. Наркоманія: підходи до профілактики та подолання / С.Д. Максименко. - С.1-3 Шаварська, Н. Г. Духовність особистості і дотик до прекрасного / Н. Г. Шаварська. - С.3-5 Юнг, К. Г. Пам’яті Зигмунда Фройда / К. Г. Юнг. - С.6-9 Бартон, Е. Гуманістичні внески до психотерапії: шанування людського начала й надання свободи терапевтові / Е. Бартон. - С.9-17 Гридковець, Л. М. Роль релігійного фактора в розвитку психосексуальної ультури сучасної студентської молоді / Л. М. Гридковець. - С.17-20 Зуев, І. О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації / І. О. Зуев. - С.21-25 Коваленко, О. Г. Емоційні аспекти педагогічного спілкування. Програма спецурсу для підготовки студентів педагогічних спеціальностей / О. Г. Коваленко. - С.25-36 Губенко, О. О. Інтерактивні форми роботи з батьками шестирічних першокласників / О. О. Губенко, Л. В. Мельничук. - С.36-52 Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів / О. І. Бедлінський. - С.53-57 Кисляк, О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт / О. П. Кисляк. - С.59-64 Найдьонова, Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків / Л. М. Найдьонова. - С.65-67 Чепелєва, Н. В. Здатність до творчого читання як прояв обдарованості особистості / Н. В. Чепелєва. - С.68-69 Третяк, Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого птенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.69-72 Скальська, Л. О. Феноменологічна сутність поняття "обдарованість" / Л. О. Скальська, Л. О. Кондртенко. - С.72-73 Болтівець, С. І. Психогігієнічні чинники розвитку обдарованості / С. І. Болтівець. - С.73-75 Тищенко, С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього / С. П. Тищенко. - С.75-76 Москаленко, В. В. Обдарованість і діяльність / В. В. Москаленко. - С.76-77 Цап, В. Й. Діагностичні методики для роботи з обдарованими дітьми / В. Й. Цап. - С.77 Кондратенко, Л. О. Сім’я в долі обдарованої особистості (протидія як механізм саморозвитку) / Л. О. Кондратенко. - С.78-79 Мар’яненко, Л. В. Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів [Текст] / О. І. Бедлінський> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N10. - С. 53-57 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Моргун, В. Ф. Обдаровані діти чи обдарування дітей, або Профілювання без профанування / В. Ф. Моргун, Ю. С. Мироненко. - С.2-11 Апостолова, Г. В. Робота з обдарованими дітьми / Г.В. Апостолова. - С.12-17 Череповська, Н. І. Виявлення та стимуляція розвитку творчого потенціалу дітей / Н. І. Череповська. - С.18-22 Климчук, В. О. Мотивація вчителів та учнів: чи існує зв’язок? / В. О. Климчук, Н. В. Грищук. - С.23-26 Біла, І. М. Природа - колиска творчої думки / І. М. Біла. - С.26-31 Остроушко, Т. О. Розвиток дослідницьких здібностей учнів позашкільного навчального закладу еколого-натуралістичного спрямування / Т. О. Остроушко, О. А. Драган. - С.32-42 Яновська, Т. Методи вивчення мислення молодших школярів у навчальній діяльності / Т. Яновська. - С.43-47 Бедлінський, О. І. Гра "Декодування" / О. І. Бедлінський. - С.48-56 Ананко, Ж. П. Історичні завдання, загадки та лічилки для шестикласників / Ж. П. Ананко. - С.66-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бедлінський, О. І. Гра "Декодування" [Текст] / О. І. Бедлінський> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N1. - С. 48-56
Рубрики: психокорекція Самооцінка Ігрові методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2010/2 Журнал 2010р. N 2 Семенов, Н. Н. Развитие творческой личности С. Л. Рубинштейна и периодизация его профессиональной деятельности / Н. Н. Семенов. - С.1-8. Чернобровкіна, В. А. Особистісна свобода людини як предмет психологічного дослідження / В. А. Чернобровкіна. - С.8-19. Бедлінський, О. І. Гра "Креативність" як засіб розвитку творчого мислення сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) / О. І. Бедлінський. - С.26-32. Мерзлякова, Е. Л. Профилактика психологической манируляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова. - С.32-38. Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.38-43. Галкович, О. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1- класів) / О. В. Галкович ; О. В. Голкович ; О. В. Голкович. - С.43-47. Єсип, М. З. Апробація методики "Людина - бог: тиологія переживань" (ЛБТП) / М. З. Єсип. - С.47-56. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.56-63. Дроздов, О. Ю. Суїцидна поведінка як вид аутоагресії / О. Ю. Дроздов. - С.63-66. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Б 38 Бедлінський, О. І. Гра "Креативність" як засіб розвитку творчого мислення сприйняття підлітків (на матеріалі природничих предметів) [Текст] / О. І. Бедлінський> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 26-32. Рубрики: Мислення творче Психологія підлітка Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): ГРА В ПСИХОЛОГІЇ -- ПРИРОДНИЧИЙ ПРОФІЛЬ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Авдєєва, І. М. Фасилітація особистісного розвитку хронічно неуспішних молодших школярів / І. М. Авдєєва. - С.1-7. Семенов, И. Н. Рефлексивно-деятельностная педагогика как социокультурный фактор развития инновационного образования / И. Н. Семенов. - С.7-11. Климчук, В. О. Методики дослідження внутрішньої мотивації / В. О. Климчук, В . В. Горбунова. - С.11-16. Максименко, С. Д. Модифікація методики дослідження агресивності людини "тест руки" (hand test) / С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов. - С.16-22. Сісків, М. В. Адаптація модифікованого україномовного варіанту методики Танга Т. "Шкала грошової етики" (ШГЕ) / М. В. Сісків. - С.22-26. Антонова, Н. О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога / Н. О. Антонова. - С.31-35. Куфтяк, Е. В. Совладающее с трудностями поведение в семье / Е. В. Куфтяк. - С.36-44. Широка, А. О. Сепарація в дочірньо-материнських стосунках крізь призму сюжету давньогрецького міфу про Деметру та Персефону / А. О. Широка. - С.45-49. Бедлінський, О. І. Проблема періодизації підліткового віку в сучасному суспільстві / О. І. Бедлінський. - С.49-54. Хуснутдинова-Жербер, Л. Дети не от мира сего / Л. Хуснутдинова-Жербер. - С.54-56. Савиченко, О. М. Розвиток здібностей у спортивній діяльності / О. М. Савиченко. - С.56-64. Синявський, В. В. Борис Олексійович Федоришин (1930-2007) - засновник української школи професійної орієнтації / В. В. Синявський. - С.64-70. Ригин, А. С. О Бердяеве, русской метафизике и вечном городе / А. С. Ригин. - С.70-73. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 38 Бедлінський, О. І. Проблема періодизації підліткового віку в сучасному суспільстві [Текст] / О. І. Бедлінський> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 49-54. Рубрики: Психологія підлітка Підлітковий вік Кл.слова (ненормовані): підліткова криза -- періодизація підліткового віку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |