Г 94 Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн. Зміст: Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10 Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17 Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24 Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39 Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44 Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51 Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57 Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64 Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71 Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79 Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85 Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93 Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97 Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105 Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114 Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142 Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149 Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156 Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32 Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168 Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180 Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194 Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215 Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227 Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243 Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248 Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254 Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264 Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283 Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290 Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342 Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349 Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370 Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417 Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422 Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433 Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439 Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481 Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516 Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525 РУБ 378 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі викладання народознавства Кл.слова (ненормовані): літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури Дод.точки доступу: Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: Умлш-1/2006/7 Журнал 2006р. N 7 Донченко, Т. Методика навчання української мови як наука і предмет вивчення у педагогічних ВНЗ / Т. Донченко. - С.2-5 Верзацька, Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Л. Верзацька. - С.6-9 Філоненко, Л. Стан роботи над переказами в сучасній школі / Л. Філоненко. - С.10-12 Шелехова, Г. Особливості технології уроків з розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою) / Г. Шелехова. - С.13-18 Скуратівський, Л. Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європі / Л. Скуратівський. - С.18-23 Привалова, С. Шкільний аналіз мови художнього твору / С. Привалова. - С.24-27 Буркалець, Н. Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою) / Н. Буркалець. - С.28-31 Подранецька, Н. Проектна технологія на уроках української мови та літератури / Н. Подранецька. - С.32-35 Рекіта, Г. Урок з літератури у 7 класі на тему "З Україною в серці" (українці в діаспорі) / Г. Рекіта. - С.35-38 Любашенко, О. Українська мова як мова навчання та дисципліна у вищій школі (історико-культурологічний аспект) / О. Любашенко, . - С.39-42 Новиков, А. Театральне мистецтво як естетична проблема (Матеріали до вивчення української драматургії межі XIX-XXcт.) / А. Новиков. - С.43-47 Лавринчук, В. Проблемно- тематичні тенденції прози Олександра Катренка / В. Лавринчук. - С.47-50 Кіт, Д. Багатогранний талант / Д. Кіт. - С.51-53 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Буркалець, Н. Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою) [Текст] / Н. Буркалець> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N7. - С. 28-31 Рубрики: жанр казки аналіз художнього твору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УУ-1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться...Ст. 15: З урахуванням специфіки лірики як літературного роду / Г. Токмань. - С.31-34 Буркалець, Н. Шлях у край свій: Вивчення оповідпння Олени Пчілки "Сосонка" у 5 класі / Н. Буркалець. - С.35-38 Полюга, Л. Збірний образ "еліти" в посланні Тараса Шевченка "І мертвим, і живим...". 9 клас / Л. Полюга. - С.38-41 Погиба, Л. Державна мова - для майбутніх правознавців (Система вправ) / Л. Погиба, Т. Грибіниченко. - С.42-44 Мінчак, Г. Письмо крила дає: Сценарій мовознавчого вечора / Г. Мінчак. - С.45-48 Салига, Т. Народоствердне слово поета: До вивчення творчості Миколи Вінграновського / Т. Салига. - С.49-51 Роговик, С. Спадкові носії мови: характеристика і потреби / С. Роговик. - С.63-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Буркалець, Н. Шлях у край свій: Вивчення оповідпння Олени Пчілки "Сосонка" у 5 класі [Текст] / Н. Буркалець> // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2007. - N1. - С. 35-38 Рубрики: Викладання української літератури в школі Дод.точки доступу: Пчілка, Олена \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Гладіліна, О. Кому однаково? До проблеми осмислення поезії тараса Шевченка та вивчення її у школі / О. Гладіліна. - С.12-17 Манзюк, С. Підготувати до реального самостійного життя. Розробляємо технологію осмислювально-концентрованого навчання / С. Манзюк. - С.18-24 Перенчук, Л. Вектори особистісно орієнтованого уроку. З практики застосування інновацій на уроках української мови та літератури / Л. Перенчук. - С.25-32 Міхальцова, Т. Межа історії та сьогодення проходить через театральні вистави. Конспект уроку-дослідження з теми "Розвиток драматургії другої половини ХІХ сторіччя. Створення українського театру" у 10 класі / Т. Міхальцова. - С.33-40 Буркалець, Н. Жанровим шляхом аналізу (Плани-конспекти уроків з вивчення оповідання "Скарб" Олекси Стороженка у 7 класі) / Н. Буркалець. - С.51-57 Мовчан, Р. Поетичний світ раннього Василя Барки / Р. Мовчан. - С.78-89 Монахова, Т. Концепти "дім" і "дорога" у творах Валерія Шевчука: коментар письменника / Т. Монахова. - С.90-92 Стратілат, А. Думи - окраса національного фольклору / А. Стратілат. - С.147-153 Пісні про правду. - С.154-159 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Буркалець, Н. Жанровим шляхом аналізу (Плани-конспекти уроків з вивчення оповідання "Скарб" Олекси Стороженка у 7 класі) [Текст] / Н. Буркалець> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N1. - С. 51-57 Рубрики: Викладання української літератури в школі Дод.точки доступу: Стороженко, Олекса \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Кисла, Т. Специфіка маски автора фемінного постмодерністського роману ( на матеріалі О.Забужко " Польові дослідження з українського сексу", С.Пиркало " Зелена Маргарита" та Н.Зборовської " Українська Реконкіста") / Т. Кисла. - С.11-14 Буркалець, Н. Вивчення новели як методична проблема : Жанровий аналіз новели Л.Пономаренко " Гер переможений" / Н. Буркалець. - С.15-18 Халін, В. Методика викладання української літератури та її місце у формуванні художнього сприймання студентів - філологів / В. Халін. - С.26-27 Ситченко, А. Дарунки долі ( за казкою Івана Липи "Близнята") 5 клас / А. Ситченко, Н. Огренич. - С.28-29 Надворна, Є. Поетичний образ Орисі ( за однойменним твором Пантелеймона Куліша) 6 клас / Є. Надворна. - С.30-32 Подранецька, Н. Світла нота " Сонячних кларнетів" Павла Тичини. 10 клас / Н. Подранецька. - С.32-37 Сергієнко, А. Організація групових форм роботи під час вивчення творчості письменників-шістдесятників. 11клас / А. Сергієнко. - С.37-40 Привалова, С. Особливості поетичної мови інтимної лірики Івана Франка ( на матеріалі вірша " Чого являєшся мені у сні? ") / С. Привалова. - С.40-41 Ленська, С. Дитячий світ Анатолія Дімарова ( за повістю " На коні і під конем") / С. Ленська. - С.46-49 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Буркалець, Н. Вивчення новели як методична проблема : Жанровий аналіз новели Л.Пономаренко " Гер переможений" [Текст] / Н. Буркалець> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 15-18 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): Гер переможений (критика) Дод.точки доступу: Пономаренко, Любов Петрівна (укр. письменниця ; нар. 1955) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Мунтян, С. Окремі результати діагностики діалогічного мовлення учнів 6-7 класів / С. Мунтян. - С.8-12 Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / Л. Варзацька, О. Янчук. - С.15-18 Буркалець, Н. Порівняння як один із прийомів вивчення творчості Григорія Косинки (за новою програмою) / Н. Буркалець. - С.18-23 Захарова, О. Підвищення мовної культури та грамотності учнів на уроках української мови / О. Захарова. - С.30-33 Чухліб, Л. Система уроків за творчістю Валерія Шевчука / Л. Чухліб. - С.35-42 Єрмоленко, С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці / С. Єрмоленко. - С.42-47 Петленко, Л. Два вірші Івана Франка / Л. Петленко. - С.51-54 Сорокопуд, В. Чарівний світ Всеволода Нестайка: від тридцятитрьохрічної корови Контрибуції і Чарки луципера до свинофірми "Рилос" і пошуку "скоробагатьковських" скарбів / В. Сорокопуд. - С.68-70 Юрачківський, А. Алогізми в сучасному українському слововживанні / А. Юрачківський. - С.71 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Буркалець, Н. Порівняння як один із прийомів вивчення творчості Григорія Косинки (за новою програмою) [Текст] / Н. Буркалець> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 18-23 Рубрики: Викладання української літератури в школі Дод.точки доступу: Косинка, Г. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УУ-1/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Гінзбург, М. Система правил українського ділового та наукового стилю / М. Гінзбург. - С.15-16. Масенко, Л. Мовна гра в літературній антропоніміці роману Юрія Андруховича "Дванадцять обручів" / Л. Масенко. - С.18-20. Федунович-Швед, О. Синоніми і пароніми як композиційний засіб тексту (на матеріалі Лукашевих перекладів "Декамерона" і "Дон Кіхот") / О. Федунович-Швед. - С.25-29. Гаврилюк, О. Відміни іменників та їх групи / О. Гаврилюк. - С.39-40. Буркалець, Н. Термінологічний корпус шкільного літературознавства: казка-притча / Н. Буркалець. - С.40-44. Андієвська, Емма Іванівна. Казка про яян: Лектура з літератури для вчителя й учня / Е. Андієвська. - С.45. Салига, Т. Посттоталітарна недуга деяких франкознавців, або Лікарю, зцілися сам / Т. Салига. - С.46-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Буркалець, Н. Термінологічний корпус шкільного літературознавства: казка-притча [Текст] / Н. Буркалець> // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2007. - N6. - С. 40-44. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): казка-притча Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
В 54 Виховання молодого покоління на принципах християнської моралі в процесі духовного відродження України [Текст] : Міжнародна конференція (м. Острог, 1998): Збірник наукових праць / Національна Академія наук України, Інститут української археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського, Національний університет "Києво-Могилянська Академія" ; За ред. доктора психологічних наук, професора І. Пасічника. - Острог : [б. в.], 1998. - 436 с. - Бібліогр. в кінці статей. - ISBN 966-95166-8-4 : 3.50 грн. Зміст: Зайцев, М. Людина і Бог: взаємність реальності / М. Зайцев. - С .51-67 Нестеренко, В. Ідея нової духовності у філософії Миколи Бердяєва та її відлуння в сучасній культурі / В. Нестеренко. - С .58-63 Гаускін, В. Божественна Софія та історіософія о. Сергія Булгакова / В. Гаускін. - С .64-70 Залужна, А. Мотиваційне поле релігійно-моральної парадигми / А. Залужна. - С .91-97 Пісоцький, В. Три аспекти проблеми толерантності у християнстві / В. Пісоцький. - С .98-105 Нестеренко, В. Математичне знання у філософії Флоренського / В. Нестеренко, О. Соколовська. - С .106-110 Смущинський, В. Сучасний контекст духовної спадщини Петра Могили / В. Смущинський. - С .111-112 Смущинська, І. У що вірував Франсуа Моріак / І. Смущинська. - С .113-115 Криворучко, О. Виховання молоді на принципах християнської моралі під час вивчення курсу вітчизняної історії / О. Криворучко. - С .130-134 Ковалів, В. -Й. Родина - первісна клітина суспільства / В.-Й. Ковалів. - С .143-146 Безукладова, Л. Поняття духовності в Біблії та його екзегетика / Л. Безукладова. - С .147-149 Любченко, В. Ідея соборності в християнському вченні / В. Любченко. - С .150-156 Криловець, А. "В катакомбах" Лесі Українки як антифарисейський, а не атеїстичний твір / А. Криловець. - С .163-171 Климишин, І. Бачити добро в добрі (провідна ідея освіти) / І. Климишин. - С .172-182 Богуш, А. Використання спадщини С. Русової в духовному вихованні дітей дошкільного віку / А. Богуш. - С .192-196 Кл.слова: дошкільне виховання Маключенко, В. Роль митрополита В. Липківського у відновленні і розвитку Української Автокефальної Православної церкви / В. Маключенко, З. Черуха. - С .208-213 Черуха, З. Українська етнопедагогіка і християнська мораль / З. Черуха, В. Маключенко. - С .262-265 Вовчук, Н. Георгій Булашев про християнську мораль та релігійні погляди і вірування українського народу / Н. Вовчук. - С .266-269 Буркалець, Н. Християнські мотиви творчості Богдана Лепкого / Н. Буркалець. - С .270-277 Маковецька, Н. Відродження соборної літературної мови - нагальна потреба українського національного дошкільного закладу / Н. Маковецька. - С .278-283 Крижко, В. Втілення парадигм християської моралі в практику педагогічного менеджменту / В. Крижко. - С .274-289 Крутій, К. Християнська мораль як елемент мовленнєвої культури в спадщині Івана Огієнка / К. Крутій, Н. Маковецька. - С .290-294 Банацька, Н. У пошуках Абсолюбу (спроба нового підходу до тлумачення змісту драматичної поеми Лесі Українки "Одержима" у світлі проблем сучасності / Н. Банацька. - С .307-313 Скільський, Д. Виховання благочестя в педагогіці Я.-А. Коменського / Д. Скільський, Я. Волович. - С .328-334 Кейда, Ф. Утвердження релігійних цінностей у фольклорі про гайдамаччину / Ф. Кейда. - С .342-348 Янковська, Ж. Відображення людських взаємин, основаних на принципах християнської моралі у "Чорній Раді" П. Куліша / Ж. Янковська. - С .349-356 Волочай, В. Проблеми християнського милосердя і добродіяння у ліриці Т. Г. Шевченка для дітей / В. Волочай. - С .357-363 Войцешко, Я. Доцільність і необхідність вивчення Біблії в школі / Я. Войцешко, Н. Катеринчик. - С .396-402 Кл.слова: біблія в школі Катеринчик, Н. Пізначальне і витховне значення притч Іісуса Христа / Н. Катеринчик. - С .403-409 Ільницька, Н. Григорій Савич Сковорода / Н. Ільницька. - С .425-329
РУБ 2 Рубрики: Християнська мораль Методика навчання--історія Методика навчання--Біблія Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): екзистенція -- православна педагогіка -- педагогічний менеджмент Дод.точки доступу: Пасічник, Ігор \ред.\; Бердяєв, М. О. \о нем\; Булгаков, С. Н. \о нем\; Флоренський, Павло \о нем\; Могила, Петро \о нем\; Моріак, Франсуа \о нем\; Соловйов, Володимир \о нем\; Абд-ру-шин \о нем\; Українка, Леся \о ней\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Липківський, В. (митрополит) \о нем\; Тимківський, Іван Назарович \о нем\; Ярмусь, Степан \о нем\; Булашев, Георгій \о нем\; Лепкий, Богдан \о нем\; Огієнко, Іван Теодорович \о нем\; Коменський, Я.-А. \о нем\; Куліш, Пантелеймон \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Сосновський, Томаш-Оскар \о нем\; Острозький, Василь-Костянтин \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Іісус Христос \о нем\; Національна Академія наук України; Інститут української археографії та джерелознавства ім. М. С. Грушевського; Національний університет "Києво-Могилянська Академія"; Українська автокефальна Православна церква \о ней\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |