> Шифр: ОД1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Моргун, В. Ф. Обдаровані діти чи обдарування дітей, або Профілювання без профанування / В. Ф. Моргун, Ю. С. Мироненко. - С.2-11 Апостолова, Г. В. Робота з обдарованими дітьми / Г.В. Апостолова. - С.12-17 Череповська, Н. І. Виявлення та стимуляція розвитку творчого потенціалу дітей / Н. І. Череповська. - С.18-22 Климчук, В. О. Мотивація вчителів та учнів: чи існує зв’язок? / В. О. Климчук, Н. В. Грищук. - С.23-26 Біла, І. М. Природа - колиска творчої думки / І. М. Біла. - С.26-31 Остроушко, Т. О. Розвиток дослідницьких здібностей учнів позашкільного навчального закладу еколого-натуралістичного спрямування / Т. О. Остроушко, О. А. Драган. - С.32-42 Яновська, Т. Методи вивчення мислення молодших школярів у навчальній діяльності / Т. Яновська. - С.43-47 Бедлінський, О. І. Гра "Декодування" / О. І. Бедлінський. - С.48-56 Ананко, Ж. П. Історичні завдання, загадки та лічилки для шестикласників / Ж. П. Ананко. - С.66-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Біла, І. М. Природа - колиска творчої думки [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N1. - С. 26-31
Рубрики: творчий розвиток дошкільника розвиваюче середовище природа--психич.розвиток--дитина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/6 Журнал 2008р. N 6 Ваганова, Н. А. Гуманістичні принципи розвитку творчої особистості дитини [дошкільного віку] / Н. А. Ваганова. - С.7-8 Ваганова, Н. А. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова, Г. В. Парандій. - С.9-18 Тищук, Л. І. Творчість як умова особистісного розвитку і підвищення рівня професійної майстерності педагога дошкільного навчального закладу / Л. І. Тищук. - С.19-25 Бірук, Н. П. Система роботи вихователя по розвитку мовленнєвої творчості дошкільника / Н. П. Бірук. - С.26-32 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.43-49 (далі буде) Нечаєва, О. С. Розвиток навичок спілкування підлітків і старшокласників з проявами інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва, О. А. Гомель. - С.50-58 (далі буде) Біла, І. М. Аналіз передумов становлення творчих здібностей у дошкільному віці (на прикладі О.Блока) / І. М. Біла. - С.59-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Біла, І. М. Аналіз передумов становлення творчих здібностей у дошкільному віці (на прикладі О.Блока) [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N6. - С. 59-63 Рубрики: творча особистість дошкільника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2010/11 Журнал 2010р. N 11 Лабунская, В. А. Теоретико-эмпирические основания создания методики "диагностика уровня развития способности к адекватной интерпретации невербального поведения" и ее модификаций / В. А. Лабунская. - С.4-19 Сергиенко, Е. А. Эмоциональный интеллект : модель, структура теста (MSCEIT V 2.0) (русскоязычная адаптация) / Е. А. Сергиенко, И. И. Ветрова. - С.19-29 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.39-50 (далі буде) Сысоева, Т. А. Приемы и стратегии, используемые при идентификации эмоций / Т. А. Сысоева. - С.51-57 Мартиненко, С. М. Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності / С. М. Мартиненко. - С.57-68 Здіорук, С. І. Методичні рекомендації щодо ефективного використання засобів ЗМІ з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання і здорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.68-72 Губенко, О. В. Методичні рекомендації з популяризації здорового способу життя у вищих навчальних закладах / О. В. Губенко. - С.73-74 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Любарт, Т. Эмоции и креативность / Т. Любарт. - С.2-6 (Далі буде) Ємельянова, О. М. Проектна діяльність на уроках математики та інформатики / О. М. Ємельянова. - С.9-21 Зінченко, Р. Ф. Організація роботи з обдарованими дітьми за допомогою гурткової роботи біолого-екологічного спрямування / Р. Ф. Зінченко. - С.22-27 Кашапов, М. М. Диагностика креативности с помощью ассоциативного эксперимента / М. М. Кашапов. - С.28-32 Губенко, О. В. Особливості підготовки та адаптації п’яти- та шестирічних дітей до школи / О. В. Губенко. - С.50-56 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.56-63. Далі буде. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [Текст] / І. М. Біла> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - 39-50 (далі буде) Рубрики: психологія дошкільника Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Б 11 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 9. - 56-63. Далі буде. Рубрики: дошкільники--розумова діяльність Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): аналогізування -- мислення по аналогії -- комбінування -- реконструювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Кузьменко, В. Своєрідність дитячої винахідливості як найвищого прояву творчих здібностей дитини дошкільного віку / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.5-9 Талдонова, Л. О. Стимуляція творчої діяльності засобами мистецтва в гуманітарно-естетичній гімназії / Л. О. Талдонова, Є. С. Тарасенко. - С.9-15 Бурдун, Е. В. Застосування інтерактивної дошки на уроках математики / Е. В. Бурдун. - С.21-27 Кашапов, М. М. Діагностика здібностей творчої особистості / М. М. Кашапов. - С.32-37 Баклажова, О. В. Заняття інтерактивного психологічного театру / О. В. Баклажова. - С.37-42 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.57-66 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 1. - С. 57-66 Рубрики: творчі здібності дітей дошкільники--розумова діяльність Кл.слова (ненормовані): творчі ігри -- творчі завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2011/10 Журнал 2011р. N 10 Шумакова, Н. Б. Как нужно учить одаренного ребенка? / Н. Б. Шумакова. - С.2-7. Заіграєва, Т. Є. Організація роботи з обдарованими дітьми у закладі нового типу / Т. Є. Заіграєва. - С.8-16. Вовченко, О. М. Впровадження методу проектів у навчально-виховний процес / О. М. Вовченко. - С.17-24. Шипілова, І. Ю. Використання комп’ютерних технологій на уроках математики / І. Ю. Шипілова. - С.24-34. Гурлєва, Т. С. Заздрість - хвороба, яка руйнує творчість / Т. С. Гурлєва. - С.46-50. Біла, І. М. Освітньо-виховні стратегії Японії / І. М. Біла. - С.51-58. Онуфрієнко, Л. О. Психологічний комфорт у сім’ї - запорука успішного розвитку особистості дитини / Л. О. Онуфрієнко. - С.59-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Конашук, Г. М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / Г. М. Конашук. - С.23-27. Біла, І. М. Особливості трудового виховання у Японії / І. М. Біла. - С.39-44. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. М. Освітньо-виховні стратегії Японії [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 10. - С. 51-58. Рубрики: Педагогіка--порівняльна педагогіка освіта в зарубіжних країнах Японія--освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Щербина, Л. Ф. Програма розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта / Л. Ф. Щербина. - С.5-27. Семенова, О. М. Розвиток навичок невербальної взаємодії у педагогічному процесі / О. М. Семенова. - С.27-32. Тіунова, О. В. Робота з масками як процес індивідуації / О. В. Тіунова. - С.40-45. Біла, І. М. Перцептогенезис у пренатальний період розвитку / І. М. Біла. - С.48-53. Демида, К. Є. Особивлості соціально-психологічних чинників адаптації сільської та міської молоді до навчання у ВНЗ / К. Є. Демида. - С.59-64. Красновський, В. М. Мережа як насильницька дія соціальної знакової природи / В. М. Красновський, О. А. Степанов. - С.76-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. М. Особливості трудового виховання у Японії [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2012. - N 3. - С. 39-44. Рубрики: Виховання трудове--зарубіжні країни Японія--виховання школярів Кл.слова (ненормовані): творчість -- інновація -- праця -- діти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. М. Перцептогенезис у пренатальний період розвитку [Текст] / І. М. Біла> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 48-53. Рубрики: Вікова психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): пренатальне навчання -- перцептивна активність -- генезис сприймання -- внутрішньоутробний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / І. М. Біла. - С.2-8. - Библиогр. в конце ст. Петренко, Л. Б. Театральна ейдетика: всебічний розвиток обдарувань та загальна гармонізація дитини / Л. Б. Петренко. - С.9-18 Мокрякова, В. П. На шляху до історичного Олімпу : методичні рекомендації з формування історичних уявлень і понять як елементу підготовки до історичних олімпіад / В. П. Мокрякова. - С.19-24 Гончаренко, О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / О. Р. Гончаренко. - С.25-30 Степаненко, Н. П. Декоративне малювання як засіб пізнання та розвитку естетичного сприйняття дошкільнятами навколишнього світу / Н. П. Степаненко. - С.30-38 Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів / Т. О. Філіпенко. - С.39-44 Поліхун, Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів / Н. І. Поліхун. - С.45-49. - Библиогр. в конце ст. Заика, Е. В. Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга (для детей от 10 до 16 лет) / Е. В. Заика. - С.50-57 Калошин, В. Ф. Вера в ребенка создает его будущее / В. Ф. Калошин. - С.58-61 Мельник, А. О. Математичні завдання для учнів 1-го класу / А. О. Мельник. - С.62-65 Шумка, О. Маґда : новела / О. Шумка. - С.66-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 8. - С. 2-8. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Дошкільники--творчий розвиток Кл.слова (ненормовані): творчість дошкільників -- етапи творчого процесу дошкільника -- дослідження дитячої творчості Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Б 11 Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-5 Рубрики: дослідження психологічні Творчі здібності--дошкільники--дослідження Кл.слова (ненормовані): творчість дошкільників -- етапи творчого процесу дошкільника -- дослідження дитячої творчості -- творчі здібності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Митник, О. Я. Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник створення предумов успіху у подальшій професійній кар’єрі учня / О. Я. Митник. - С.1-4 Біла, І. М. Розвиток художнього сприймання у дошкільному віці / І. М. Біла. - С.4-8 Швидкий, А. Л. Профілактика та корекція поведінкової стратегії в конфлікті членів педагогічного колективу / А. Л. Швидкий, Н. А. Бієнко. - С.8-13 Ілляшенко, Т. Д. Корекційно-розвивальні заняття з молодшими школярами у позакласній роботі / Т. Д. Ілляшенко. - С.13-19 Заика, Е. В. Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения / Е. В. Заика. - С.19-24 Левенець, А. Є. Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці / А. Є. Левенець. - С.37-45 Сняданко, І. І. Діагностика рівня навчальної самоефективності студентів / І. І. Сняданко. - С.45-51 Панченко, В. М. Аналіз феномену життєвої перспективи особистості в період навчання у ВНЗ / В. М. Панченко. - С.51-54 Попова, М. І. Психологічні особливості сучасних поглядів на класифікацію когнітивних стилів / М. І. Попова. - С.55-58 Волкова, Л. О. Музичні уподобання як нормоформуюча сфера у неформальних молодіжних об’єднаннях / Л. О. Волкова. - С.59-64 Зінченко, Г. П. Психологічні особливості розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку / Г. П. Зінченко. - С.68-70 Лотоцька, Ю. М. З чим пов’язана успішність життєвих виборів? / Ю. М. Лотоцька, О. В. Панкратов. - С.71-75 Бенедицька, Т. В. Гуманістична спрямованість особистості як основа ціннісного єднання поколінь / Т. В. Бенедицька, І. В. Горшунова. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |