> Шифр: ПШ-2/2007/8 Журнал 2007р. N 8 Савченко, О. Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися / О. Савченко. - С.1-5 Хоружа, Л. Інтерактивні SMART- технології у початковій школі / Л. Хоружа, Т. Носенко. - С.11-14 Вашуленко, М. Дидактичні можливості букваря для роботи над словом у процесі навчання грамоти / М. Вашуленко. - С.17-20 Петрик, О. Формування діалогічного мовлення учнів 2-4 класів / О. Петрик, О. Гриценко. - С.21-24 Коба, Л. Різнорівневі домашні завдання з української мови для 3 класу / Л. Коба. - С.24-31 Бояр, Н. Інтегрований урок у 4 класі ( етика, логіка, основи здоров’я, природознавство, математика з елементами комп’ютеризації) / Н. Бояр. - С.34-36 Рижова, Т. Роль державних та народних символів України в морально-естетичному вихованні учнів 4-х класів на уроках музики / Т. Рижова. - С.36-38 Веремійчик, І. Виготовлення національної символіки на уроках трудового навчання / І. Веремійчик. - С.42 Надзельська, А. Вплив виховання на формування психологічного інфантилізму суб’єкта / А. Надзельська. - С.56-58 Гудзик, І. Умовно-мовленнєва діяльність та комунікативне використання мовлення у навчанні російської мови / І. Гудзик. - С.47-51 Онишків, З. Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості / З. Онишків, Я. Морська. - С.45-47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Веремійчик, І. Виготовлення національної символіки на уроках трудового навчання [Текст] / І. Веремійчик> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 42 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: навчання в початковій школі трудове навчання символіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Кочерга, О. Психофізіологія дозвілля дитини / О. Кочерга. - С.1-3. Хорошковська, О. Текст як основа розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності на уроках української мови / О. Хорошковська, О. Петрук. - С.11-15 Веремійчик, І. Орієнтовний календарний план з трудового навчання / І. Веремійчик. - С.30-34 Лобчук, О. Підготовка студентів до аналізу уроку української мови в початкових класах / О. Лобчук. - С.37-38 Петровська, Т. Поетика : навчальна програма курсу за вибором для 1-4 класів / Т. Петровська. - С.39-40 Кавуненко, О. Щоб засвітилися слова, або Дещиця зі згадок про Анатолія Костенецьког на тлі його творчості / О. Кавуненко. - С.45-47 Пономарьова, К. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови / К. Пономарьова. - С.49-52 Папіжук, В. Реформування змісту навчання у початковій школі Франції / В. Папіжук. - С.56-59 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 31 Веремійчик, І. Орієнтовний календарний план з трудового навчання [Текст] / І. Веремійчик> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 30-34 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: трудове навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Савченко, О. Вивчення особистості молодшого школяра як передумова успішної організації його навчальної діяльності / О. Савченко. - С.1-6 Митник, О. Елементи логіки і риторики на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодшого школяра / О. Митник, В. Науменко. - С.36-39 Мальцева, Т. Організація спілкування молодших школярів у різновіковій групі продовженого дня / Т. Мальцева. - С.40-41 Охрімчук, Р. Кілька критичних зауважень про школу-парк у м.Києві або Остап Бендер як конкурент Майстра / Р. Охрімчук. - С.46-48 Веремійчик, І. Декоративні композиції у техніці квілінгу / І. Веремійчик. - С.30 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 31 Веремійчик, І. Декоративні композиції у техніці квілінгу [Текст] / І. Веремійчик> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 30 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Мистецтво--напрями--стилі Кл.слова (ненормовані): квілінг Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2015/5 Журнал 2015р. N 5 Мартиненко, С. Особливості індивідуального підходу до учнів у навчально-пізнавальній діяльності / С. Мартиненко. - С.2-6. Сидорова, Н. Розвивальні творчі вправи на уроках / Н. Сидорова. - С.10-15. Веремійчик, І. Методичні розробки окремих уроків трудового навчання за новими підручниками (3 клас) / І. Веремійчик. - С.20-24. Печерська, Е. Формування музично-естетичної культури молодших школярів засобами духовної музики / Е. Печерська, О. Діаковська. - С.28-34. Локшина, О. Трансформаційні процеси в початковій освіті країн Євросоюзу: перспективні ідеї для України / О. Локшина. - С.37-40. Мельник, О. Розвиток електронних освітніх ресурсів для організації навчально-виховного процесу в системі початкової освіти / О. Мельник. - С.40-44. Мовчун, А. Василь Симоненко, який був більшим за самого себе / А. Мовчун. - С.45-51. Волошанюк, В. Формування здоров’язбережувальних технологій у початкових класах / В. Волошанюк. - С.55-57. Семеній, Л. Казка - це диво, сповнене краси (урок літературного читання, 3 клас) / Л. Семеній. - С.59-60. Степанишина, І. Екскурсії в позаурочний час (З досвіду роботи) / І. Степанишина. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 31 Веремійчик, І. Методичні розробки окремих уроків трудового навчання за новими підручниками (3 клас) [Текст] / І. Веремійчик> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 20-24. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки трудового навчання Кл.слова (ненормовані): орігамі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/9 Журнал 2017р. N 9 Ушмарова, В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепціх "Нова українська школа" / В. Ушмарова. - С.1–5. Вашуленко, М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.6–11. Алілуйко, Н. Мандрівка сторінками Букваря : тестові завдання добукварного та букварного періодів / Н. Алілуйко. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви. Машина, З. Формування комунікативної компетентності учнів : (на матеріалі вивчення теми "Прикметник" у 2 класі) / З. Машина. - С.15–18. - Бібліогр.: 10 назв. Єгупова, В. Урок літературного читання у 3 класі / В. Єгупова. - С.18–21. Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.22–29. Лісовець, О. "Україна – європейська держава" : (урок-квест) / О. Лісовець. - С.29–31. Розлучна, О. В моєму серці Україна : (презентація проекту) / О. Розлучна. - С.32–35. - Бібліогр.: 5 назв. Прикмета, О. Осінні зміни в житті тварин : (урок з природознавства у 2 класі) / О. Прикмета. - С.35–39. - Бібліогр.: 3 назви. Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання і математики та образотворчого мистецтва в предметних дидактичних іграх : (1 клас) / І. Веремійчик. - С.39–42. Ковальова, В. Перші уроки, знайомство з учнями : "Добре тому жити – хто вміє дружити" / В. Ковальова. - С.43–44. Мартинюк, О. "Красиві слова і красиве діло" : (урок літературного читання за творами Василя Сухомлинського, 3 клас) / О. Мартинюк. - С.45–47. Чернов, Б. Аналіз програми шкільного курсу з природознавства / Б. Чернов. - С.48–50. - Бібліогр.: 13 назв. Митник, О. Підготовка батьків-вихователів до формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу / О. Митник. - С.51–55. - Бібліогр.: 2 назви. Сидоренко, В. Ми закінчили перший клас. Чого навчив усіх він нас? : (родинне свято) / В. Сидоренко. - С.56–57. Стащенко, К. Казкова вистава "Дім для друзів" / К. Стащенко. - С.59–60. Розлучна, О. В моєму серці Україна / О. Розлучна. - С.62–63. Чудакова, О. Розвідка осінніх прикмет / О. Чудакова. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 31 Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання і математики та образотворчого мистецтва в предметних дидактичних іграх : (1 клас) / Іван Веремійчик> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 39–42. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- методика викладання -- трудове навчання -- математика -- образотворче мистецтво -- дидактичні ігри -- різання паперу -- композиції з рослинних форм -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті подано цикл інтегрованих уроків з трудового навчання, математики та образотворчого мистецтва з тем: "Різання паперу", "Вирізування з паперу заокруглених форм", "Композиції з рослинних форм" для учнів початкової школи під час яких учні виготовляють ігри. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Лук’янець, А. Історія журналу – це історія розвитку і становлення початкової освіти України / А. Лук’янець ; А. Лук’янець. - С.1. Савчук, Т. Сила добрих сердець / Т. Савчук. - С.3–7. Панчак, О. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : (з досвіду роботи) / О. Панчак. - С.8–12. Базарницька, І. Урок української мови у 3 класі з використанням комп’ютерних технологій / І. Базарницька. - С.13–14. Шишова, О. Урок української мови у 4 класі / О. Шишова. - С.15–17. Піддубко, О. Урок математики у 1 класі / О. Піддубко. - С.17–19. Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.19–28. Ісаєва, Л. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків : (3 клас) / Л. Ісаєва. - С.28–30. Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх : (2 і 3 класи) / І. Веремійчик. - С.31–34. Висоцька, Л. Ранкова зустріч / Л. Висоцька. - С.34–36. Губарєва, С. Пташина їдальня / С. Губарєва. - С.37–39. Геряк, Т. Захисники Вітчизни у моїй родині / Т. Геряк. - С.39–40. Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.41–46. - Бібліогр.: 4 назви. Підберезня, Я. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства / Я. Підберезня, О. Ільйонок. - С.47–49. Гонтаровська, Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" : (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Н. Гонтаровська. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв. Зубченко, Т. Культура взаємин у сім’ї / Т. Зубченко. - С.54–57. Палій, В. Гра "23 мислинки" / В. Палій. - С.57. Кацубо, Я. Щаслива родина – щаслива дитина : (свято з елементами гуманної педагогіки) / Я. Кацубо. - С.58–60. Грошева, О. Готуємося до НУШ: співучителювання / О. Грошева, М. Грішак. - С.62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 31 Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх : (2 і 3 класи) / Іван Веремійчик> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 31–34. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- трудове навчання -- образотворче мистецтво -- природознавство -- дидактичні ігри -- орнамент -- геометричні фігури -- орігамі Анотація: У статті представлено розробки інтегрованих уроків із трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики, природознавства з тем: "Орнамент", "Моделі в техніці орігамі" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |