Шифр: Фіавш/2006/4
   Журнал

Фізика та астрономія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : МОН України, Академія педагогічних наук України, 1995 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 4
Зміст:
Хоменко, О. Інструктивно-методичний лист про вивчення фізики та астрономії у 2006/2007 навчальному році / О. Хоменко. - С.3-7
Осауленко, Л. Урок у випускному класі на тему: "Застосування похідної та інтегралу під час розв’язування задач з фізики" / Л. Осауленко, Н. Попіль. - С.8-9
П’яних, І. Інтегроване заняття з фізики та математики на тему: "Застосування похідно для виведення рівняння, що описує процеси в коливальному контурі". Інноваційні технології: інтегроване навчання / І. П’яних. - С.17-21
Поліхун, Н. Проектна діяльність старшокласників у системі уроків фізики / Н. Поліхун. - С.25-29
Галатюк, Ю. Принцип творчої самодіяльності у навчанні фізики та механізми його забезпечення / Ю. Галатюк. - С.33-36
Гарєєва, Ф. Використання схем і таблиць при вивченні механіки / Ф. Гарєєва, Т. Машталяр. - С.41-47
Рудніцький, В. Використання ЕОМ у процесі реалізації предметно-профільних інтегрованих курсів у середніх профільних закладах / В. Рудніцький. - С.48-50
Коршак, Є. Генрі Гвін Джефріс Мозлі - відкривач фізичного змісту атомного номера хімічного елемента / Є. Коршак, Т. Буяло, Н. Коршак. - С.2 обкладинки, 55
Коршак, Є. Томас Юнг / Є. Коршак. - С.3 обкладинки
Коршак, Є. Макс Лауе / Є. Коршак. - С.3 обкладинки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Галатюк, Ю.
    Принцип творчої самодіяльності у навчанні фізики та механізми його забезпечення [Текст] / Ю. Галатюк // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 33-36
Рубрики: Викладання фізики
   творча діяльність



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Фіавш/2010/6
   Журнал

Фізика та астрономія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : МОН України, Академія педагогічних наук України, 1995 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 6
Зміст:
Галатюк, ю. Методи моделювання та аналогії як засіб і результат розв’язування пізнавальних задач / ю. Галатюк. - С.3-16
Федчишин, О. Розвиток логічного мислення учнів на уроках фізики / О. Федчишин. - С.6-8
Редько, Г. Компетентнісний підхід до підготовки та підвищення кваліфікації вчителів фізики / Г. Редько, Г. Толпекіна. - С.19-21
Харченко, М. Інтеграція міжпредметних зв’язків фізики та математики / М. Харченко. - С.21-26
Богданов, І. Удосконалення фізико-технічної підготовки майбутнього вчителя фізики / І. Богданов. - С.43-48
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.3
Г 15


    Галатюк, Ю.
    Методи моделювання та аналогії як засіб і результат розв’язування пізнавальних задач [Текст] / ю. Галатюк // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 3-16
ББК 22.3
Рубрики: викладання фізики в школі
   Кафедра фізики

Кл.слова (ненормовані):
задачі з фізики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)