> Шифр: ВМДЗ/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Тищук, Людмила. Партнерська взаємодія, а не жорстокий контроль / Л. Тищук. - С.4-9 Ген, Дора. Вивчення налаштованості педагогів на нову освітню парадигму / Д. Ген, Л. Нєнова. - С.9-18 Синиця, Олена. Толерантність як складова соціальної компетентності дошкільника / О. Синиця. - С.18-28 Тур, Оксана. Як допомогти дитині із затримкою психічного розвитку / О. Тур. - С.28-39 Цепух, Тетяна. Особливості організації корекційно-розвивального середовища у дошкільному закладі для дітей з вадами зору / Т. Цепух. - С.39-44 Панченко, Алла. Парціальна програма студії "Мамина школа" для дітей раннього віку та їхніх батьків / А. Панченко, Р. Корендо, О. Вільчинська. - С.53-70 Твердомед, Олеся. День знань : сценарій для дітей старшого дошкільного віку / О. Твердомед, О. Тімоніна. - С.72-79 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 34 Ген, Дора. Вивчення налаштованості педагогів на нову освітню парадигму [Текст] / Д. Ген, Л. Нєнова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 7. - С. 9-18 Рубрики: Дошкільна освіта--інноваційна діяльність Заклади дошкільної освіти--методична робота Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): творчість педагога дошкільного закладу -- креативність -- оцінка діяльності педагога Дод.точки доступу: Нєнова, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9. Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17. Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26. Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32. Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38. Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі. - С.39. Візуал, аудіал, кінестетик - хто вони?. - С.40-41. Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька : 42-49. Шелудько, Олена. Подорожуємо "Комп’ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57. Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Ненова. - С.58-65. Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму / Л. Ільченко. - С.66-70. Малишева, Ольга. Атестація педагога-сумісника / О. Малишева. - С.71-73. Міжнародний день птахів у дитячому садку. - С.74. Користуємося календарем. - С.72-73. Карачун, Віра. Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля / В. Карачун, С. Артюшенко. - С.75-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Ненова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 58-65. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--консультування Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): форми методичной роботи -- творче мислення -- консультування -- тьютор -- анкети -- плани Анотація: Про форми та методи методичної роботи, надання консультацій педагогічним колективам дошкільних навчальних закладів. Дод.точки доступу: Ненова, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |