> Шифр: ВРВШ/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Ботнар, О. Г. Формування психолого-педагогічної компетентності класного керівника / О. Г. Ботнар. - С.6-9. Жолновач, Л. І. Підвищення якості роботи класних керівників у системі шкільної методичної роботи / Л. І. Жолновач. - С.10-15. Гречаник, О. Є. Роль класного керівника в розвитку колективу учнів (засідання педагогічної ради) / О. Є. Гречаник. - С.16-29. Покальчук, Н. В. Підліток і відповідальність. Профілактика правопорушень (педрада у формі "круглого столу") / Н. В. Покальчук. - С.30-34. Хмуренко, Л. І. Хто з нас хазяїн, а хто слуга: електронні пристрої чи я? (7-8 кл.) / Л. І. Хмуренко. - С.46-50. Політико, С. В. Гігієна праці в школі / С. В. Політико. - С.51-55. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 81 Гречаник, О. Є. Роль класного керівника в розвитку колективу учнів (засідання педагогічної ради) [Текст] / О. Є. Гречаник> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 16-29. Рубрики: Класний керівник Кл.слова (ненормовані): дитячий колектив -- типологія груп Л. Уманського -- виховання -- мудрі думки про школу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВРВШ/2014/6 Журнал 2014р. N 6 Гречаник, О. Є. Превентивне виховання в школі / О. Є. Гречаник. - С.2-8. Калошин, В. Ф. Шкідливі батьківські переконання / В. Ф. Калошин. - С.8-16. Шевченко, О. О. Як ефективно діяти в критичних ситуаціях (заняття з елементами тренінгу для класних керівників) / О. О. Шевченко. - С.16-24. Товкун, Л. Г. Вечір зустрічі випускників, присвячений ювілею школи / Л. Г. Товкун. - С.24-32. Перфілова, Н. С. Енергетичні напої - "надають крила" чи вбивають?. (7-9 кл.) / Н. С. Перфілова. - С.32-43. Врублевська, М. О. Інтегрована гра-подорож "природничі науки" (8-10 кл.) / М. О. Врублевська. - С.43-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 81 Гречаник, О. Є. Превентивне виховання в школі [Текст] / О. Є. Гречаник> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 2-8. Рубрики: Виховання--методи--форми Виховання--превентивне виховання Кл.слова (ненормовані): превентивне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВРВШ/2017/6 Журнал 2017р. N 6 Гречаник, О. Є. Управління професійним самовдосконаленням педагогів / О. Є. Гречаник. - С.2-6 Варава, Н. М. Роль особистості керівника гуртка в розвитку творчих, інтелектуальних і духовних здібностей учнів, самовизначенні особистості / Н. М. Варава. - С.7-11 Лесько, Р. В. Жива мова - мова моєї матері : (Літературно-музична композиція) / Р. В. Лесько. - С.21-24 Кубай, Н. О. "Були в народу мужні оборонці- звитяжці, хлібороби, козаки... : (науково-практична конференція, 10 кл.) / Н. О. Кубай. - С.25-30 Жовта, Н. М. Шкільне агенство "Креатив" (проект учнівського самоврядування) / Н. М. Жовта. - С.43-52 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 81 Гречаник, О. Є. Управління професійним самовдосконаленням педагогів [Текст] / О. Є. Гречаник> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 2-6
керівники загальноосвітніх навч.закладів Кл.слова (ненормовані): самовдосконалення педагога Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЗУдР/2018/17/18 Журнал 2018р. N 17/18 Акімов, О. Б. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти / О. Б. Акімов. - С.7-10. Бакумкіна, А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності / А. О. Бакумкіна. - С.11-13. Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога / С. І. Грінчук. - С.14-16. Ельксніт, Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. А. Ельксніт. - С.17-18. Єльникова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльникова. - С.19-21. Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті / В. В. Зелюк. - С.22-26. Коноваленко, А. Ю. Методи управління розвитком професійної компетентності педагогів / А. Ю. Коноваленко. - С.27-29. Черновол-Ткаченко, Р. І. Нетрадиційні форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти / Р. І. Черновол-Ткаченко. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/1-28/6. Гречаник, О. Є. Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти / О. Є. Гречаник. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11. Хлєбнікова, Т. М. Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів / Т. М. Хлєбнікова. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16. Темченко, О. В. Управління якістю освіти за умов реформування освітньої галузі: технологічні засади / О. В. Темченко. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/17-28/23. Курман, Л. В. Розвиток педагогічної творчості вчителів у закладі загальної середньої освіти : організаційний аспект / Л. В. Курман. - С.30-32. Кутявіна, А. В. Казкотерапія в роботі з "особливими” дітьми / А. В. Кутявіна. - С.33-37. Макєєв, С. П. Робота закладу освіти з обдарованими учнями / С. П. Макєєв. - С.38-42. Лужинська, В. А. Діяльність керівника закладу освіти з розвитку професіоналізму вчителів / В. А. Лужинська. - С.43-45. Мережка, О. М. Управління самоосвітньою діяльністю вихователя / О. М. Мережка. - С.46-48. Рудіч, Л. Г. Обґрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема / Л. Г. Рудіч. - С.49-50. Субота, А. О. Сутність інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль в управлінні закладом загальної середньої освіти / А. О. Субота. - С.51-53. Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми / С. В. Бєлінська. - С.54-55. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гречаник, О. Є. Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. Є. Гречаник> // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--виховання в ЗНЗ--методологічні підходи Кл.слова (ненормовані): організація виховного процесу -- виховна діяльність -- методологічні підходи -- системний підхід -- комплексний підхід -- особистісно зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- аксіологічний підхід -- культурологічний підхід -- акмеологічний підхід -- рефлексивний підхід -- синергетичний підхід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2019/7/9 Журнал 2019р. N 7/9 Підласий, І. П. Булінг зупинити не можна, його треба очолити / І. П. Підласий. - С.2–15. Василенко, Н. В. Особливості управління опорною школою за умов освітнього округу : (круглий стіл) / Н. В. Василенко. - С.16–22. Субота, А. О. Сутність інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль в управлінні закладом загальної середньої освіти / А. О. Субота. - С.23–25. - Бібліогр.: 4 назви. Бутко, Ю. А. Інноваційний потенціал телекомунікаційних технологій / Ю. А. Бутко. - С.26–29. - Бібліогр.: 5 назв. Козлов, Г. О. Розвиток інформаційної компетентності педагоів / Г. О. Козлов. - С.30–32. - Бібліогр.: 3 назви. Платоненко, О. С. Особливості управління впровадження медіановацій в освітню практику / О. С. Платоненко. - С.33–35. - Бібліогр.: 4 назви. Гречаник, О. Є. Методологічні засади розвитку управлінської культури менеджерів освіти / О. Є. Гречаник. - С.36–38. - Бібліогр.: 3 назви. Бідюк, А. С. Дистанційне навчання в сучасній школі: потреба чи мода? / А. С. Бідюк. - С.39–42. - Бібліогр.: 7 назв. Софієнко, О. В. Використання хмарних сервісів у процесі управління навчальним закладом / О. В. Софієнко. - С.43–51. - Бібліогр.: 5 назв. Герасимова, З. З. Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі освіти / З. З. Герасимова. - С.52–55. Калошин, В. Ф. Як ми живемо... і виховуємо своїх дітей / В. Ф. Калошин, В. Д. Гоменюк. - С.56–67. Лаврущенко, Є. Ю. Я крокую до майстерності : (пед. тренінг) / Є. Ю. Лаврущенко. - С.68–72. Пригодій, Т. М. Компетентнісний підхід до організації методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. М. Пригодій, Т. О. Козлик. - С.73–93. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 81 Гречаник, О. Є. Методологічні засади розвитку управлінської культури менеджерів освіти / О. Є. Гречаник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7/9. - С. 36–38. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова (ненормовані): управлінська культура -- організаційна культура -- менеджери освіти -- професіоналізм керівника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/7/9 Журнал 2020р. N 7/9 (631-633) Григораш, О. В. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти / О. В. Григораш. - С.2–23. - Бібліогр.: 3 назви. Кл.слова: якість освіти, оцінювання освітньої діяльності, якість освітнього процесу Гречаник, О. Є. Академічна доброчесність учасників освітнього процесу / О. Є. Гречаник. - С.24–33. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: академічна доброчесність, письмові роботи, оцінювання результатів діяльності учнів Огородницька, Н. В. Оцінювання освітнього середовища закладу освіти / Н. В. Огородницька. - С.34–42. Кл.слова: якість освіти, кваліметрична модель, розвиток освітнього середовища Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва. - С.43–54. Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень, оцінювання якості знань, багатобальне оцінювання Перехейда, О. М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень / О. М. Перехейда. - С.55–65. Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень, портфоліо учня, самооцінювання Калошин, В. Ф. Наслідки тільки правильної відповіді / В. Ф. Калошин. - С.66–74. Кл.слова: емоційна напруга, поведінка учнів, зауваження вчителя Кельнер, С. Оцінювання знань як стимул розвитку / С. Кельнер. - С.75–77. Кл.слова: перевірка знань, успішність навчальної діяльності, види порівняльної оцінки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 81 Гречаник, О. Є. Академічна доброчесність учасників освітнього процесу / О. Є. Гречаник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9(631-633). - С. 24–33. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова (ненормовані): академічна доброчесність -- письмові роботи -- оцінювання результатів діяльності учнів -- якість освіти -- плагіат Анотація: У статті визначено сутність академічної доброчесності, розкрито загальні положення, принципи, умови дотримання; обґрунтовано принципи академічної доброчесності під час виконання письмових робіт, у процесі оцінювання результатів діяльності учасників освітнього процесу; подано примірне Положення про академічну доброчесність у закладі загальної середньої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |