> Шифр: ОД1/2006/9 Журнал 2006р. N 9 Бондаренко, О. О. Продуктивне навчання - невід’ємна умова виховання людини майбутнього / О. О. Бондаренко. - С.3-8 Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкільник: особливості психологічного супроводу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.13-21 Беленькая, Н. М. Формирование качеств творческой личности у дошкольников / Н. М. Беленькая. - С.22-27 Гулько, Ю. А. Навчання учнів стратегії комбінування на уроках української мови / Ю. А. Гулько. - С.28-35 Артемов, Н. Е. Факторы прогнозирования творческой деятельности учащихся / Н. Е. Артемов. - С.36-40 Юдіна, Н. О. Особливості дослідження мотивації навчання учнів молодшої школи / Н. О. Юдіна. - С.41-61 Бондаренко, О. Практикум з розвитку пам’яті для учнів середнього шкільного віку / О. Бондаренко. - С.61-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гулько, Ю. А. Навчання учнів стратегії комбінування на уроках української мови [Текст] / Ю. А. Гулько> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N9. - С. 28-35 Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Пасіхов, Ю. Я. Реалізація концепції інформаційно-освітнього середовища та її вправадження в навчально-виховний процес та адміністративну діяльність у фізико-математичній гімназії / Ю. Я. Пасіхов. - С.2-7 Старчик, Л. М. Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури / Л. М. Старчик. - С.8-10 Мірошниченко, О. К. Методичні рекомендації щодо розвитку пам’яті вихованців в умовах ліцею-інтернату / О. К. Мірошниченко. - С.17-24 (далі буде) Нечаєва, О. С. Шляхи формування мотивації досягнення успіху в обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С.25-30 (далі буде) Калошин, В. Ф. Педагогічні стратегії досягнення успіху / В. Ф. Калошин. - С.31-36 (далі буде) Карабаєва, І. І. Обдаровані дошкільники: методи ознайомлення з буквеними знаками на образній основі / І. І. Карабаєва. - С.44-47 Гулько, Ю. А. Многогранный талант Святого исповедника, архиепископа Симферопольского и Крымского Луки [В.Ф.Войно-Ясенецкого] / Ю. А. Гулько. - С.37-43 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.48-54 (далі буде) Чорна, Л. Г. Психологічні особливості впливу сучасного телебачення на прояви творчого потенціалу дітей / Л. Г. Чорна. - С.56-63 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гулько, Ю. А. Многогранный талант Святого исповедника, архиепископа Симферопольского и Крымского Луки [В.Ф.Войно-Ясенецкого] [Текст] / Ю. А. Гулько> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N9. - С. 37-43 Рубрики: релігійні діячі України Дод.точки доступу: Лука (архієпископ ; 1877-1961) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Чернишова, Д. Л. Робота з обдарованими учнями / Д. Л. Чернишова. - С.2-4 Ємельяненко, С. О. Учнівське самоврядування як засіб розвитку творчої особистості школяра / С. О. Ємельяненко. - С.5-13 Чорна, Л. Г. Визначення особливостей творчого мислення учнів із різною академічною успішністю / Л. Г. Чорна. - С.14-22 Гулько, Ю. А. Формування розумових тенденцій пошуку аналогів і комбінування на уроках природознавства / Ю. А. Гулько. - С.23-28 Кіричевський, Е. В. Журналістська діяльність як прояв творчої обдарованості підлітків / Е. В. Кіричевський. - С.36-42 Мірошниченко, О. К. Виховання духовності ліцеїстів на основі вивчення традицій та звичаїв українського народу / О. К. Мірошниченко. - С.43-46 Вовчик-Блакитна, О. О. Із чого зроблені хлопчики?: Психологія хлопчика-дошкільника / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.54-57 Міненко, Л. П. Джерела творчості / Л. П. Міненко. - С.58-59 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гулько, Ю. А. Формування розумових тенденцій пошуку аналогів і комбінування на уроках природознавства [Текст] / Ю. А. Гулько> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N2. - С. 23-28 Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- уроки природознавства Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Моляко, В. А. Психологические аспекты поэтического восприятия / В. А. Моляко. - С.3-12 Міщиха, Л. П. Спілкування як прояв творчої активності особистості / Л. П. Міщиха. - С.13-19 Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.20-23 Костюк, Т. М. Завжди рівняюсь на молодих...: [Про відомого перекладача, лінгвіста І.В.Корунця] / Т. М. Костюк. - С.24-27 Іваненко, Л. І. Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури як засіб формування творчої особистості / Л. І. Іваненко. - С.32-38 Соснюк, О. П. Психологічний тренінг як засіб профілактики використання маніпуляційних технік в мас-медіа / О. П. Соснюк. - С.39-43 Увага: корекція і розвиток / укладач Колісник Г.О. - С.44-51 Ваганова, Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації / Н. А. Ваганова ; Ю. А. Гулько ; Ю. А. Гулько. - С.52-57 Гулько, Ю. А. Проявление перцептивной одаренности младенцев (первое полугодие жизни) / Ю. А. Гулько. - С.58-65 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гулько, Ю. А. Проявление перцептивной одаренности младенцев (первое полугодие жизни) [Текст] / Ю. А. Гулько> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2009. - N3. - С. 58-65 Рубрики: психологія дошкільника діти обдаровані діти до року Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Бажанюк, В. С. Системний підхід при вивченні особливостей розвитку науково обдарованої молоді / В. С. Бажанюк. - С.2-8 Кащенко, І. В. Розвиток креативності учнів на уроках української мови та літератури / І. В. Кащенко. - С.9-13 Товкач, А. А. Організація групової діяльності учнів в умовах диференційованого різнорівневого навчання / А. А. Товкач. - С.14-19 Черевко, Л. А. Екологічне виховання учнів у навчально-виховному процесі / Л. А. Черевко. - С.19-25 Соцька, М. В. Система психолого-педагогічного супроводу здібних і обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі / М. В. Соцька. - С.39-45 Гулько, Ю. А. Раннее развитие способностей детей (анализ методик) / Ю. А. Гулько. - С.46-57(Окончание. Начало в № 10, 2009) Воропаєва, Н. М. Роль учителя у формуванні й розвитку творчого мислення та інтелекту / Н. М. Воропаєва. - С.58-60 Бакала, І. М. Проектне навчання як засіб розвитку пізнавальних потреб учнів / І. М. Бакала. - С.61-65 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 94 Гулько, Ю. А. Раннее развитие способностей детей (анализ методик) [Текст] / Ю. А. Гулько> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 3. - 46-57(Окончание. Начало в № 10, 2009) Рубрики: Здібності дитини-- Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |