> Шифр: ПП/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Щербина, Л. Ф. Програма розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта / Л. Ф. Щербина. - С.5-27. Семенова, О. М. Розвиток навичок невербальної взаємодії у педагогічному процесі / О. М. Семенова. - С.27-32. Тіунова, О. В. Робота з масками як процес індивідуації / О. В. Тіунова. - С.40-45. Біла, І. М. Перцептогенезис у пренатальний період розвитку / І. М. Біла. - С.48-53. Демида, К. Є. Особивлості соціально-психологічних чинників адаптації сільської та міської молоді до навчання у ВНЗ / К. Є. Демида. - С.59-64. Красновський, В. М. Мережа як насильницька дія соціальної знакової природи / В. М. Красновський, О. А. Степанов. - С.76-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 30 Демида, К. Є. Особивлості соціально-психологічних чинників адаптації сільської та міської молоді до навчання у ВНЗ [Текст] / К. Є. Демида> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 59-64. Рубрики: Адаптація до навчання у ВНЗ Психологія навчання студентів Кл.слова (ненормовані): когнітивне середовище -- життя в гуртожитку -- студентський стиль життя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Ліщинська, О. А. Інформаційно-динамічна модель особистості / О. А. Ліщинська. - С.6-11. Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.11-16. Коваленко, О. Г. Стандартизація методики КОС-2 В. В. Синявського і Б. О. Федоришина для долсідження осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С.17-21. Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.21-28. Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.29-33. Давиденко, А. А. Поняття обдарованості дитини / А. А. Давиденко. - С.34-37. Демида, К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації : за оцінками студентів та викладачів / К. Демида. - С.43-49. Клещерова, І. М. Основні напрямки роботи психолога з матерями дітей з органічними ураженням ЦНС в умовах дитячих реабілітаційних закладів / І. М. Клещерова. - С.53-55. Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.61-62. Губенко, А. В. Переструктуирование как важный механизм творческого обучения / А. В. Губенко. - С.62-71. Верещак, Є. П. Керівник і команда : до 85-річчя від дня народження доктора психологічних наук, професора Юрія Зіновійовича Гільбуха (1928-2000) / Є. П. Верещак. - С.72-75. Тищенко, С. П. Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко : до 30-річчя з дня смерті / С. П. Тищенко. - С.76-77. : портр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 30 Демида, К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації [Текст] : за оцінками студентів та викладачів / К. Демида> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 43-49. Рубрики: Навчання студентів--адаптація до навчання у ВНЗ--психологічні чинники Психологія вищої школи--адаптація студентів до навчання Кл.слова (ненормовані): психологічна адаптація -- особистісний адаптаційний потенціал -- адаптація студентів до навчання -- психологічні чинники адаптації -- особистісні риси -- особистість студента Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |