Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2010/9
   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки України, видавництво "Педагогічна преса". - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 9
Зміст:
Томчук, М. Уроки літератури - те поле, де засіваються зерна любові до ближнього: : Актуальні проблеми виховання толерантності в учнів / М. Томчук. - С.6-8.
Гаврилюк, О. Мудрість у взаєморозумінні: формування толерантності школярів у процесі їхнього культурологічного розвитку / О. Гаврилюк. - С.9-10.
Толерантність - шлях ло незалежності. - С.11-37.
Очеретянюк, О. Як перемогти зло?: Урок пошуків гармонії (6 клас) / О. Очеретянюк. - С.38-40.
Зайчук, Л. Як залишитися собою? : Проблема знеособлення людини у суспільстві на уроці за оповіданням Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало" у 8 класі / Л. Зайчук. - С.41-43.
Олійник, Л. "У кожного своя дорога до храму...": Урок підготовки до свідомого життєвого вибору (8 клас) / Л. Олійник. - С.44-46.
Гаврилюк, О. Чи обов’язково людині бути толерантною? / О. Гаврилюк. - С.47-53.
Корнелюк, І. Горе закохалося в нашу жінку... : Урок відвертих вражень за кіноповістю Олександра Довженка "Україна в огні" (11 клас) / І. Корнелюк. - С.54-55.
Галунько, Г. Є вічна загадка любові... : Урок розвитку критичного і толерантного мислення в 11 класі / Г. Галунько. - С.56-59.
Тимчишина, В. Толерантність як основа розвитку творчої особистості : Як створити у дитячому колективі атмосферу любові: ігрові завдання та ситуації для роботи з обдарованими дітьми / Тимчишина. - С.60-64.
Шуманська, Т. "Виховуй у собі людину..." : Виховання толерантності на прикладі творчої спадщини Василя Сухомлинського: система завдань для уроків української мови у старших класах / Т. Шуманська. - С.65-69.
Яценко, Т. Курси за вибором якпрілритетний засіб поглибленого вивчення літератури в профільній школі / Т. Яценко. - С.88-92.
Глеб, О. Як перетворити "вірш поета" на "вірш читача"? : Оптимальні шляхи подолання труднощів в інтерпретації та шкільному аналізі старшокласниками ліричних і ліро-епічних творів / О. Глеб. - С.93-100.
Ковальська, А. Як зрозуміти стилістичні можливості синтаксису : Один із підходів до вивчення теми "Присудок" у старшій школі (на основі тексту новели "Intermezzo" Михайла Коцюбинського) / А. Ковальська, Л. Слободянюк. - С.101-108.
Бондаренко, Є. Українська художня культура як фактор інтеграції національного та політкультурного світоглядів : Орієнтовне календарно-тематичне плануваня з курсу "Українська художня культура" / Є. Бондаренко, С. Коваленко. - С.110-113.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4Укр)р
З-17


    Зайчук, Л.
    Як залишитися собою? : Проблема знеособлення людини у суспільстві на уроці за оповіданням Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало" у 8 класі [Текст] / Л. Зайчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 9. - С. 41-43.
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Кафедра української літератури

   методична допомога вчителям Ніжина



Дод.точки доступу:
Дрозд, Володимир \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)