> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Томчук, М. Уроки літератури - те поле, де засіваються зерна любові до ближнього: : Актуальні проблеми виховання толерантності в учнів / М. Томчук. - С.6-8. Гаврилюк, О. Мудрість у взаєморозумінні: формування толерантності школярів у процесі їхнього культурологічного розвитку / О. Гаврилюк. - С.9-10. Толерантність - шлях ло незалежності. - С.11-37. Очеретянюк, О. Як перемогти зло?: Урок пошуків гармонії (6 клас) / О. Очеретянюк. - С.38-40. Зайчук, Л. Як залишитися собою? : Проблема знеособлення людини у суспільстві на уроці за оповіданням Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало" у 8 класі / Л. Зайчук. - С.41-43. Олійник, Л. "У кожного своя дорога до храму...": Урок підготовки до свідомого життєвого вибору (8 клас) / Л. Олійник. - С.44-46. Гаврилюк, О. Чи обов’язково людині бути толерантною? / О. Гаврилюк. - С.47-53. Корнелюк, І. Горе закохалося в нашу жінку... : Урок відвертих вражень за кіноповістю Олександра Довженка "Україна в огні" (11 клас) / І. Корнелюк. - С.54-55. Галунько, Г. Є вічна загадка любові... : Урок розвитку критичного і толерантного мислення в 11 класі / Г. Галунько. - С.56-59. Тимчишина, В. Толерантність як основа розвитку творчої особистості : Як створити у дитячому колективі атмосферу любові: ігрові завдання та ситуації для роботи з обдарованими дітьми / Тимчишина. - С.60-64. Шуманська, Т. "Виховуй у собі людину..." : Виховання толерантності на прикладі творчої спадщини Василя Сухомлинського: система завдань для уроків української мови у старших класах / Т. Шуманська. - С.65-69. Яценко, Т. Курси за вибором якпрілритетний засіб поглибленого вивчення літератури в профільній школі / Т. Яценко. - С.88-92. Глеб, О. Як перетворити "вірш поета" на "вірш читача"? : Оптимальні шляхи подолання труднощів в інтерпретації та шкільному аналізі старшокласниками ліричних і ліро-епічних творів / О. Глеб. - С.93-100. Ковальська, А. Як зрозуміти стилістичні можливості синтаксису : Один із підходів до вивчення теми "Присудок" у старшій школі (на основі тексту новели "Intermezzo" Михайла Коцюбинського) / А. Ковальська, Л. Слободянюк. - С.101-108. Бондаренко, Є. Українська художня культура як фактор інтеграції національного та політкультурного світоглядів : Орієнтовне календарно-тематичне плануваня з курсу "Українська художня культура" / Є. Бондаренко, С. Коваленко. - С.110-113. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
З-17 Зайчук, Л. Як залишитися собою? : Проблема знеособлення людини у суспільстві на уроці за оповіданням Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало" у 8 класі [Текст] / Л. Зайчук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 9. - С. 41-43. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кафедра української літератури методична допомога вчителям Ніжина Дод.точки доступу: Дрозд, Володимир \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |