> Шифр: РШ/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Уйсімбаєва, Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності / Н. Уйсімбаєва. - С.3-6 Щекатунова, А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці / А. Щекатунова. - С.7-12 Гора, Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора. - С.12-13 Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко. - С.14-18 Чорна, О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей / О. Чорна. - С.18-20 Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи / Т. Рогова. - С.21-24 Мельник, С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю / С. Мельник. - С.25-29 Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання / О. Топузов. - С.31-33 Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів / Л. Покась. - С.33-36 Сивачук, Н. Скарбничка фольклорної пам’яті / Н. Сивачук. - С.36-41 Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури / І. Бугайова. - С.41-44 Крижко, В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.44-47 Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи / С. Івашньова. - С.47-49 Матяш, Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти / Н. Матяш. - С.50-51 Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.51-54 Локшин, В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти / В. Локшин. - С.54-56 Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва / Л. Березівська. - С.57-61 Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) / Л. Пироженко. - С.61-64 Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині / О. Караманов. - С.64-66 Ананьян, Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки / Е. Ананьян. - С.66-69 Іванчук, Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки / Г. Іванчук. - С.69-71 Прищак, М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття) / М. Прищак. - С.71-74 Марен, Е. Журналу "Життя школи" - 60! / Е. Марен. - С.74-76 Опенько, М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині / М. Опенько. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині [Текст] / О. Караманов> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 64-66 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. освіта жіноча Кл.слова (ненормовані): жіноча освіта Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ШО1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Савченко, О. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти / О. Савченко. - С.2-6 Красняков, Є. Освітня політика як інструмент впливу держави на систему освіти / Є. Красняков. - С.11-13 Сметанський, М. Суть виховання як складової педагогічного процесу / М. Сметанський. - С.14-17 Локшина, О. Еволюція реформ шкільної освіти в країнах Європейського Союзу / О. Локшина. - С.18-22 Василюк, А. З теорії освітніх реформ / А. Василюк. - С.22-26 Воронка, Г. Інформаційно-ресурсне забезпечення навчального процесу шкіл післядипломної освіти / Г. Воронка. - С.27-28 Оржеховська, В. Педагогіка здорового способу життя / В. Оржеховська. - С.29-32 Галів, М. Мета й завдання формування характеру особистості у вітчизняній педагогіці (20-80-ті роки XX ст.) / М. Галів. - С.43-47 Караманов, О. Головні тенденції розвитку реформаторської педагогіки в Галичині в першій третині XX ст. / О. Караманов. - С.47-50 Можарівська, І. Розвиток чеської освіти на Волині-Житомирщині у 20 - 30-х роках XX ст. / І. Можарівська. - С.50-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Караманов, О. Головні тенденції розвитку реформаторської педагогіки в Галичині в першій третині XX ст. [Текст] / О. Караманов> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 47-50 Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: РШ/2008/1/2 Журнал 2008р. N 1/2 Липова, Л. Профільне навчання: теорія і практика / Л. Липова. - С.3-6 Гринченко, Н. Теоретичний аналіз формування соціально гарсмонійної особистості учня / Н. Гринченко. - С.6-8 Цимбалару, А. До поняття "проектно-технологічна діяльність учителя" / А. Цимбалару. - С.8-10 Бех, І. Виховний процес: глибинні психологічні чинники оптимізації / І. Бех. - С.11-16 Бойко, А. Методологія, теорія, практика виховання - єдина система / А. Бойко. - С.16-21 Кравченко, Т. Національна свідомість як складова соціалізації підлітків / Т. Кравченко. - С.21-23 Вербицький, В. Фандрайзинг - альтернативне рішення для здійснення діяльності позашкільних навчальних закладів (лекційний матеріал для курсів підвищення кваліфікації керівників позашкільних навчальних закладів) / В. Вербицький. - С.28-36 Міронець, Л. Створення та використання комп’ютерних презентацій під час навчання біолгії / Л. Міронець. - С.40-42 Пучков, І. Впровадження електронного підручника в навчальний процес вищого навчального закладу / І. Пучков. - С.42-44 Перехейда, О. Управління інноваційним процесом у гімназії / О. Перехейда. - С.51-54 Старовойт, С. Технологізація освітнього процесу в Україні / С. Старовойт. - С.54-56 Караманов, О. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами музейної педагогіки / О. Караманов. - С.57-58 Гусак, Т. навчання письмовому мовленню іноземних мов на початковому етапі / Т. Гусак. - С.63-64 Мостова, Т. Унепокорений Шаталов / Т. Мостова. - С.67-69 Бутенко, О. Ідеї сімейного виховання в творчій спадщині просвітителів ХVІІІ ст. / О. Бутенко. - С.74-75 Ремезовська, Н. Національний навчальний план як чинник стандартизації шкільної освіти в Англії та Уельсі / Н. Ремезовська. - С.76-78 Ципко, В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європейського союзу / В. Ципко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Караманов, О. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами музейної педагогіки [Текст] / О. Караманов> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N1/2. - С. 57-58 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: педагогіка музейна пізнавальний розвиток учня Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Сисоєва, С. Принципи розвитку неперервної освіти в умовах полікультурного глобалізованого світу / С. Сисоєва. - С.2-6 Уліщенко, А. Екзистенціальна спрямованість як умова якісних змін у системі освіти / А. Уліщенко. - С.7-10 Безкоровайна, О. Особистісне самоствердження: теоретичні підходи і практика реалізації / О. Безкоровайна. - С.10-14 Ловат, Т. Роль релігійного і морального виховання у розв’язанні міжкультурних та міжрелігійних розбіжностей / Т. Ловат. - С.15-19 Караманов, О. Взаємодія музею і школи у контексті демократичних освітніх перетворень (досвід України і Польщі) / О. Караманов. - С.19-23 Ярмошук, І. Інклюзивне навчання в системі освіти / І. Ярмошук. - С.24-28 Власов, В. Контроль навчальних досягнень учнів: аналіз проблемного поля (на прикладі історії) / В. Власов. - С.29-34 Мушка, О. Організація навчально-виховного процесу в київських комерційних училищах на початку ХХ століття / О. Мушка. - С.36-41 Вишневський, В. "Початок" - відправна точка педагогічного подвижництва Спиридона Черкасенка / В. Вишневський. - С.41-43 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Караманов, О. Взаємодія музею і школи у контексті демократичних освітніх перетворень (досвід України і Польщі) [Текст] / О. Караманов> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 19-23 Рубрики: педагогіка музейна педагогіка порівняльна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Тичина, Павло. Квітучий луг і дощик золотий : [текст вірша] / П. Тичина. - 2-га с. обкл. Волик, Л. В. Театралізація навчально-виховного процесу : праксеологічний аспект / Л. В. Волик. - С.2-7. - Бібліогр.: 13 назв. Караманов, О. В. Музейна педагогіка в контексті багатокультурного освітнього середовища в Україні / О. В. Караманов. - С.8-11. - Бібліогр.: 10 назв. Алексеєнко, Т. Ф. Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості / Т. Ф. Алексеєнко. - С.12-16. - Бібліогр.: 7 назв. Сташевська, І. О. Методи порівняльної педагогіки : проблеми класифікації та використання / І. О. Сташевська. - С.17-22. - Бібліогр.: 22 назв. Першукова, О. О. Погляди зарубіжних учених на двомовну та багатомовну освіту школярів у країнах Європи / О. О. Першукова. - С.23-27. - Бібліогр.: 16 назв. До відома авторів. Вимоги до рукописів статей. - С.27 Харченко, Т. Г. Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підготовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко. - С.28-33. - Бібліогр.: 11 назв. Савусин, М. П. Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодження ролей його виконавців / М. П. Савусин, С. Ф. Дімов, С. М. Пеняєв. - С.34-36. - Бібліогр.: 16 назв. Вітченко, А. О. До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко. - С.37-40. - Бібліогр.: 11 назв. Коса, Т. Г. Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій / Т. Г. Коса. - С.41-43. - Бібліогр.: 14 назв. Арцишевський, Р. А. Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський. - С.44-47. - Бібліогр.: 8 назв. ХХІ Всеукраїнська науково-практична конференція. - 3-тя с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 21 Караманов, О. В. Музейна педагогіка в контексті багатокультурного освітнього середовища в Україні / О. В. Караманов> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 8-11. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Педагогіка--музейна педагогіка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): музейна педагогіка -- музеї -- багатокультурність -- культурно-освітня діяльність -- демократичне середовище Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |