> Шифр: ПП/2005/11 Журнал 2005р. N 11 Смольська, Л. М. Щастя дитини як психолого-педагогічна проблема / Л.М. Смольська. - С.12-14 Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л.І. Мороз, С.І. Яковенко. - С.21-37 Активное обучение: инструментарий и методы. - 42-56.(Продолжение следует) Хомик, В. Д. Навчальна програма з курсу "Психологія морального розвитку особистості" / В. Д. Хомик ; О.П. Колісник; Л.П. Пономаренко; Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова. - С.63-64 Колісник, О. П. Навчальна програма з курсу "Психологія саморозвитку особистості" / О. П. Колісник ; Л.П. Пономаренко; Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова. - С.64-66 Пономаренко, Л. П. Роль тренинга родительской эффективности в формировании демократической ментальности / Л. П. Пономаренко ; Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова. - 66-67. Продолжение следует. Вірна, Ж. П. Освіта як автобіографічний факт особистості / Ж. П. Вірна ; І.Ю. Філіппова. - С.68-71 Філіппова, І. Ю. Стереотип поляка в свідомості українця: чинники йоо еволюції / І.Ю. Філіппова. - С.74-77. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Колісник, О. П. Навчальна програма з курсу "Психологія саморозвитку особистості" [Текст] / О.П. Колісник; Л.П. Пономаренко; Ж.П. Вірна; І.Ю. Філіппова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N11. - С. 64-66
Рубрики: навчальні програми саморозвиток Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7 Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18 Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографические тексти" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69 Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73 Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78 Друга Всеукраїнська науково-практична конференція "Теорія і досвід застосування тренінгових технологій у практичній психології". - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості [Текст] / О. П. Колісник> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 12-18
Рубрики: психологія особистості духовність Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Кокун, О. М. Життєве та професійне самоздійснення як предмет дослідження сучасної психології / О. М. Кокун. - С.1-5. - Библиогр. в конце ст. Егорченко, С. П. Взаимосвязь самооценки и эмоциональной зависимости с развитием аддиктивных заболеваний / С. П. Егорченко. - С.5-9. - Библиогр. в конце ст. Шлімакова, І. І. Динаміка змін професійно-значимих ціннісних орієнтацій практичних психологів / І. І. Шлімакова, О. П. Могилевець. - С.9-13 Гаврилькевич, В. К. Структура психологічних захистів у дорослих із ішемічною хворобою серця / В. К. Гаврилькевич. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст. Колісник, О. П. Українська духовна революція як перемога українського духу над українським матеріалізмом / О. П. Колісник. - С.19-22. - Библиогр. в конце ст. Ляльчук, Г. Соціальні уявлення про трансформації сучасної української сім’ї / Г. Ляльчук. - С.22-25 Корнілова, В. В. Застосування проективних методів у дитячій психодіагностиці / В. В. Корнілова. - С.25-34. - Библиогр. в конце ст. Щорс, В. В. Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників / В. В. Щорс. - С.34-47. - Библиогр. в конце ст. Забаровська, С. М. Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів / С. М. Забаровська. - С.47-59. - Библиогр. в конце ст. Шопіна, М. О. Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків / М. О. Шопіна. - С.60-72 Губенко, О. В. Проблема політико-психологічних циклів розвитку суспільства. Три хвилі державної управлінської еліти / О. В. Губенко. - С.73-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 60 Колісник, О. П. Українська духовна революція як перемога українського духу над українським матеріалізмом [Текст] / О. П. Колісник> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 19-22. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Етнопсихологія--етична ідентичність Ідентичність--національна самосвідомість--національна Кл.слова (ненормовані): складні та нелінійні системи -- біфуркація -- перелом культури -- етнічна ідентичність -- етнічний характер -- національна самосвідомість -- національна ідентичність -- духовна революція Анотація: Етнічний стереотип взаємодії зі світом є ніби базовою особистістю цього етносу, яка передається ментально, проявляється на рівні пересічного співучасника, закріплюється психічною інерцією дії у ментальності члена етносу як у його культурному несвідомому, стає звичними проявами його етнічного характеру. Серед соціальних ідентичностей, якими визначає себе у "Я-концепції" людський індивід під час соціалізації, чільне місце займає саме переживана етнічна ідентичність, якою він відрізняє себе від представників інших етносів. У процесі свого соціально-історичного розвитку під впливом еліти, що творить авторську культуру та національну ідею як задум кращого прийдешнього для рідного етносу, цей етнос може перейти у вищий стан нації як більш досконалої форми самоорганнізації спільноти. Національна ідентичність не лише переживається, а й усвідомлюється. Сформаована нація стає ніби "великою особистістю", яка здатна через рефлексію і волю ліпше самоорганізуватися, долати вади етнічного характеру. Ефективний розвиток України і її громадян можливий тоді, коли відбувається духовна революція у вигляді одночасності революціїнаціональної з революцією соціальною. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |