> Шифр: ПП/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Творча спадщина В. А. Роменця: Сучасний погляд (матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.1-5. Мединська, Ю. Я. Психоаналітична інтерпретація феномену стигматизації осіб, котрі страждають на психічні розлади / Ю. Я. Мединська. - С.10-17. Корнілова, В. В. Психокорекційна програма поліпшення емоційної атмосфери у сім’ї (для батьків дітей дошкільного віку) / В. В. Корнілова. - С.22-34. Оверченко, А. І. Дослідження сором’язливості як характерологічної риси особистості в осіб юнацького віку / А. І. Оверченко. - С.62-69. Калошин, В. Ф. Колір та музика як засоби психічної саморегуляції / В. Ф. Калошин. - С.69-76. Горбунова, В. В. Психологічні особливості студентсько-викладацьких взаємин: аналіз психологічного контракту / В. В. Горбунова. - С.76-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнілова, В. В. Психокорекційна програма поліпшення емоційної атмосфери у сім’ї (для батьків дітей дошкільного віку) [Текст] / В. В. Корнілова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 22-34. Рубрики: Діти--виховання Психологія сім’ї Кл.слова (ненормовані): тренінги -- тести з психології -- емоційне благополуччя дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Кокун, О. М. Життєве та професійне самоздійснення як предмет дослідження сучасної психології / О. М. Кокун. - С.1-5. - Библиогр. в конце ст. Егорченко, С. П. Взаимосвязь самооценки и эмоциональной зависимости с развитием аддиктивных заболеваний / С. П. Егорченко. - С.5-9. - Библиогр. в конце ст. Шлімакова, І. І. Динаміка змін професійно-значимих ціннісних орієнтацій практичних психологів / І. І. Шлімакова, О. П. Могилевець. - С.9-13 Гаврилькевич, В. К. Структура психологічних захистів у дорослих із ішемічною хворобою серця / В. К. Гаврилькевич. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст. Колісник, О. П. Українська духовна революція як перемога українського духу над українським матеріалізмом / О. П. Колісник. - С.19-22. - Библиогр. в конце ст. Ляльчук, Г. Соціальні уявлення про трансформації сучасної української сім’ї / Г. Ляльчук. - С.22-25 Корнілова, В. В. Застосування проективних методів у дитячій психодіагностиці / В. В. Корнілова. - С.25-34. - Библиогр. в конце ст. Щорс, В. В. Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників / В. В. Щорс. - С.34-47. - Библиогр. в конце ст. Забаровська, С. М. Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів / С. М. Забаровська. - С.47-59. - Библиогр. в конце ст. Шопіна, М. О. Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків / М. О. Шопіна. - С.60-72 Губенко, О. В. Проблема політико-психологічних циклів розвитку суспільства. Три хвилі державної управлінської еліти / О. В. Губенко. - С.73-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнілова, В. В. Застосування проективних методів у дитячій психодіагностиці [Текст] / В. В. Корнілова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 25-34. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психодіагностика--методики Психодіагностика--дошкільники--проективні методики Кл.слова (ненормовані): психодіагностика дошкільників -- проективні методики -- методика Г.Х. Махортової "Розкажи історію" -- "Розкажи історію" (методика) Анотація: Стаття висвітлює питання використання проективних методів у реальних умовах психологічної практики. Акцентується увага на факторах, що діють у процесі формування і розвитку особистості. Визначено концептуальні основи, відповідні показники і процедури дослідження. Визначається сучасний стан та тенденції розвитку зазначеної проблеми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Ложкін, Г. В. Педагогічна діяльність і її регулятори / Г. В. Ложкін, Н. Ю. Волянюк. - С.1-5. Литовченко, Н. Ф. Особливості смисложиттєвих орієнтацій педагогічних працівників / Н. Ф. Литовченко, Н. Гуторка. - С.5-12. Митник, О. Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О. Я. Митник. - С.12-17. Заїка, Є. В. Тренінг індивідуальності пізнання - шлях до успішності та здоров’я школярів / Є. В. Заїка. - С.17-20. Сєлєзньова, Є. В. Життєві смисли та ефективність самореалізації людини / Є. В. Сєлєзньова. - С.20-29. Біла, І. М. Самоздійснення та самоактуалізація особистості / І. М. Біла. - С.29-32. Хабайлюк, В. В. Соціально-психологічний тренінг навичок конструктивної взаємодії старшокласників у сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.32-37. Костроміна, С. Н. Як здолати труднощі в навчанні дітей / С. Н. Костроміна, Л. Г. Нагаєва. - С.37-44. Литовченко, О. В. Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" / О. В. Литовченко. - С.44-46. Корнілова, В. В. Профілактично-корекційна програма "Подолання страхів у дітей дошкільного віку" / В. В. Корнілова. - С.46-60. Циганчук, Т. В. Причини та наслідки насильства над жінкою в сім’ї / Т. В. Циганчук, Д. Д. Лях. - С.60-71. Мусіна, В. П. Вивчення простору професійної активності / В. П. Мусіна. - С.71-76. Болтівець, С. І. Психологія вчинку людського самоздійснення Володимира Роменця / С. І. Болтівець. - С.76-78. Смольська, Л. М. Позитивна психологія: філософські джерела про людську природу та можливості педагогічних впливів на неї / Л. М. Смольська. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнілова, В. В. Профілактично-корекційна програма "Подолання страхів у дітей дошкільного віку" [Текст] / В. В. Корнілова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 46-60. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Страх--дитячий Кл.слова (ненормовані): причини дитячих страхів -- дитячі страхи -- емоції дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |