П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 29 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 164 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.33 грн. Зміст: Хаскін, В. Ю. Дистанційна освіта України / В. Ю. Хаскін, К. В. Корсак. - С .3 Могілевцев, О. О. Використання історичного підходу у викладанні технічних дисциплін / О. О. Могілевцев. - С .14 Василенко, С. Д. Геополітика України в контексті європейської інтеграції / С. Д. Василенко. - С .18 Білик, Л. І. Методологічні підходи до організації роботи кураторів у вищій школі / Л. І. Білик. - С .25 Кобзар, О. Б. Роль науково-дослідницької діяльності студентів у підвищенні якості підготовки лікарів / О. Б. Кобзар. - С .33 Антонюк, Р. І. Проблеми вчителя-двомовника у створенні сприятливих умов для розвитку українського етносу та національних меншин / Р. І. Антонюк. - С .41 Невмержицький, О. А. Гендерна культура суспільства як основа соціалізації жіноцтва / О. А. Невмержицький. - С .50 Свириденко, С. О. Формування ціннісних орієнтацій як чинника духовного здоров’я особистості / С. О. Свириденко. - С .58 Підласий, І. П. Визначення поняття норми у вихованні / І. П. Підласий. - С .66 Кравченко, Т. В. Учитель і сім’я: технологія співробітництва / Т. В. Кравченко. - С .76 Ігнатова, О. Трудове виховання в дитячих будинках сімейного типу та його технологія / О. Ігнатова. - С .84 Канішевська, Л. В. Художньо-естетичне виховання учнів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки - найважливіша умова їх соціальної реабілітації / Л. В. Канішевська, Л. Дробот. - С .92 Кушнарьов, С. В. Деякі аспекти підготовки пенітенціарного персоналу до роботи із засудженими похилого віку / С. В. Кушнарьов. - С .101 Білик, Л. І. Розкриття суті гендерних проблем через діяльність просвітницько-виховних структур гуманітарно-виховної частини ЧДТУ / Л. І. Білик, С. Л. Благодєтєлєва-Вовк. - С .106 Супрун, М. О. Внесок К. М. Турчинської в розвиток теорії та історії вітчизняної корекційної педагогіки / М. О. Супрун. - С .116 Негруца, Н. А. Економіка природокористування в системі державного стандарту освіти / Н. А. Негруца. - С .126 Вишневський, С. А. Про особливості викладання курсу "Домашня економіка" / С. А. Вишневський. - С .133 Співаковський, О. В. Методи представлення даних при проектуванні математичних систем / О. В. Співаковський, М. С. Львов, Т. А. Гуржій. - С .136
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Турчинська, Клавдія Михайлівна (1924 - 1976) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП1/2002/1 Журнал 2002р. N 1-2 . - Библиогр. в конце ст. Кисіль, С. Г. Пам’ять у структурі особистості / С.Г. Кисіль. - С.20-25 Кравченко, Т. В. "Життєві сценарії" сім’ї та їхній вплив на соціальний розвиток особистості / Т.В. Кравченко. - С.61-67 Сидоренко, О. Л. Про способи підвищення ефективності взаємодії викладача зі студентами / О.Л. Сидоренко. - С.83-88 Ільченко, О. І. Біопсихологія в соціально-психологічному забезпеченні фізики й хімії як складових систем медико-біологіної освіти / О.І. Ільченко. - С.89-97 Блінова, О. Є. Відкритість як мотиваційна готовність майбутнього вчителя до педагогічного спілкування / О.Є. Блінова. - С.97-104 Коваленко, О. Г. Значення ролей і соціальних очікувань у педагогічному процесі / О.Г. Коваленко. - С.104-109 Бовть, О. Б. Комп’ютерні ігри та дитяча агресивність: випадковий взаємозв’язок чи прикра закономірність? / О.Б. Бовть. - С.110-116 Завгородня, О. В. З досвіду вивчення особистісних характеристик педагогів / О.В. Завгородня, Л.О. Курганська. - С.117-125 Антонець, М. О. Особливості міжособистісних стосунків у діадах погодків / М.О. Антонець, М.Є. Зюков. - С.141-147 Соколовська, С. В. Соціальні та психолого-педагогічні передумови навчання іноземної мови дітей п’ятирічного віку / С.В. Соколовська. - С.155-162 Котко, Т. П. Психокорекційна діяльність практичного психолога з формування сприятливого психічного клімату в колективі школярів / Т.П. Котко. - С.163-169 Летцев, В. М. Георгій Іванович Челпанов - психолог і педагог: До 140-річчя від дня народження / В.М. Летцев. - С.187-197 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Кравченко, Т. В. "Життєві сценарії" сім’ї та їхній вплив на соціальний розвиток особистості [Текст] / Т.В. Кравченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 61-67
Рубрики: психологія сім’ї Соціальна психологія Анотація: В статье раскрывается сущность понятия "социальное развитие" личности, рассматриваются особенности влияния семьи на протекание этого процесса в современных условиях Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2003/3/4 Журнал 2003р. N 3/4 Кузь, В. Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського / В.Г. Кузь. - С.6-16 Побірченко, Н. С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів / Н.С. Побірченко. - С.17-40 М’ясоїд, П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології / П.А. М’ясоїд. - С.41-52 Кравченко, Т. В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном / Т.В. Кравченко. - С.52-62 Іванчук, М. Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання / М.Г. Іванчук. - С.62-72 Хохліна, О. П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей / О.П. Хохліна. - С.72-76 Ганнусенко, Н. І. Позашкільна освіта: трансформація функцій / Н.І. Ганнусенко. - С.87-95 Вєтохов, О. М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект / О.М. Вєтохов. - С.96-105 Устименко, Т. А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму / Т.А. Устименко. - С.113-120 Авдєєва, І. М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків / І.М. Авдєєва. - С.120-130 Порсева, Х. О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку / Х.О. Порсева. - С.131-141 Вольфовська, Т. О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Т.О. Вольфовська. - С.141-148 Лавреньєва, О. О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту / О.О. Лавреньєва, . - С.76-86 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Кравченко, Т. В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном [Текст] / Т.В. Кравченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N3/4. - С. 52-62
Рубрики: розвиток особистості Соціалізація особистості соціальна поведінка Дод.точки доступу: Мертон, Р. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП1/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Сяо, Су. В.О. Сухомлинський у Китаї / Су Сяо. - С.5-13 Лобова, О. В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова. - С.22-31 Кравченко, Т. В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко. - С.32-42 Силко, Є. М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко. - С.42-46 Рудишин, С. Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.47-55 Носенко, Е. Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності / Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава. - С.56-66 Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фвхівців технічного профілю / Н. І. Демченко. - С.66-74 М’ясоїд, П. А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М’ясоїд ; П. А. М’ясоїд. - С.75-89 Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід / Ж. В. Таланова. - С.90-98 Полонська, Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. К. Полонська. - С.99-110 Курбатов, С. Про формування рейтингів університетів в Україні / С. Курбатов. - С.111-120 Безлюдний, О. І. Насильство над дитиною в сім’ї : теоретичні розвідки американських дослідників / О. І. Безлюдний. - С.121-131 Сапожников, С. В. Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській республіці / С. В. Сапожников. - С.131-141 Бондар, Л. С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна / Л. С. Бондар. - С.142-150 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 77 Кравченко, Т. В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини [Текст] / Т. В. Кравченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N 3. - С. 32-42 Рубрики: виховання сімейне Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ФШУ/2010/8 Журнал 2010р. N 8 Даценко, О. Не вір очам своїм, або таємниці людського ока / О. Даценко. - С.17-26 Борис, М. О. Контрольні роботи у 8 класі / М. О. Борис. - С.27-35 Кравченко, Т. В. Юні ерудити : вечір фізики в 7 класі / Т. В. Кравченко. - С.39-41 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 77 Кравченко, Т. В. Юні ерудити [Текст] : вечір фізики в 7 класі / Т. В. Кравченко> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 39-41 Рубрики: викладання фізики в школі позакласна робота--фізика Кафедра фізики методична допомога вчителям Ніжина Кл.слова (ненормовані): вечір фізики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ФШУ/2012/9/10 Журнал 2012р. N 9/10 Редько, Г. Б. Логіка та методика навчання фізики / Г. Б. Редько, Г. М. Толпекіна. - С.2-3 Кравченко, Т. В. Формування валеологічної компетенції учителів та учнів / Т. В. Кравченко. - С.4-8 Ракша, М. П. Листи успішності / М. П. Ракша. - С.9-14 Євдокимова, Т. О. Тестова форма перевірки знань / Т. О. Євдокимова, О. М. Федорчук. - С.15-29 Тараброва, С. М. Тестування як засіб педагогічного дослідження / С. М. Тараброва. - С.30-36 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 77 Кравченко, Т. В. Формування валеологічної компетенції учителів та учнів [Текст] / Т. В. Кравченко> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9/10. - С. 4-8 Рубрики: Валеологія компетентність вчителя Компетентність учнів Кафедра фізвиховання та валеології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Кравченко, Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім’ї та школи / Т. В. Кравченко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв. Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова. - С.11-22. - Бібліогр.: 16 назв. Терентьєва, Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва. - С.22-27. - Бібліогр.: 5 назв. Стецюк, К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк. - С.27-31. - Бібліогр.: 11 назв. Кожедуб, Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.32-36. - Бібліогр.: 10 назв. Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор. - С.36-39. - Бібліогр.: 9 назв. Щекатунова, Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова. - С.40-48. - Бібліогр.: 14 назв. Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтегрованої технології / К. І. Приходченко. - С.49-53. - Бібліогр.: 9 назв. Жовтянська, В. В. Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська. - С.53-60. - Бібліогр.: 6 назв. Набок, М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок. - С.61-66. - Бібліогр.: 15 назв. Вікторова, Л. В. Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі / Л. В. Вікторова. - С.67-70. - Бібліогр.: 14 назв. Дічек, Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХст. / Н. П. Дічек. - С.71-80. - Бібліогр.: 25 назв. Скільський, Д. М. Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський. - С.80-87. - Бібліогр.: 5 назв. Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.88-92. Карпенко, О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань. - С.93-98. - Бібліогр.: 40 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кравченко, Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім’ї та школи / Т. В. Кравченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 5-10. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Учні--профорієнтація Профорієнтація--взаємодія сім’ї і школи Сім’я і школа Сім’я--професійне самовизначення дитини Кл.слова (ненормовані): образ професійного майбутнього -- старшокласники -- взаємодія сім’ї та школи -- батьки Анотація: Розкрито сутність поняття "образ професійного майбутнього", доведено актуальність формування такого образу в сучасних старшокласників, окреслено шляхи такої роботи. Розглянуто зміст взаємодії сім’ї і школи, її основних функцій і напрямів реалізації у контексті формування в учнів образу свого професійного майбутнього. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ФШУ/2012/19 Журнал 2012р. N 19 Кравченко, Т. В. Впровадження мультимедійних конспектів / Т. В. Кравченко. - С.2-3 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 77 Кравченко, Т. В. Впровадження мультимедійних конспектів [Текст] / Т. В. Кравченко> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 19. - С. 2-3 РУБ 22.3 Рубрики: Викладання фізики в школі--інформаційно-комп’ютерні технології Кафедра фізики Кл.слова (ненормовані): мультимедійні технології навчання -- мультимедійні конспекти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ФШУ/2012/22 Журнал 2012р. N 22 Лихота, С. О. Друга наукова школа Європейської організації ядерних досліджень (CERN) / С. О. Лихота. - С.2-8 Арестенко, Г. П. Принцип фасетності в розробці тестових завдань і комп’ютерних завдань і комп’ютерне тестування / Г. П. Арестенко. - С.9-16 Кравченко, Т. В. Засідання наукового товариства "Інтелект" (секція "Фізика") / Т. В. Кравченко. - С.17-20 Актуальні діалоги № 4 : запитуйте - відповідаємо. - С.20/1-20/16 Бабій, Н. М. Метеорити. Іллінецький метеорит на уроках астрономії / Н. М. Бабій. - С.32-35 Бутенко, Т. І. Інтелектуальні фізико-математичні ігри / Т. І. Бутенко. - С.36-39 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 77 Кравченко, Т. В. Засідання наукового товариства "Інтелект" (секція "Фізика") [Текст] / Т. В. Кравченко> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 22. - С. 17-20 Рубрики: Викладання фізики в школі--гуртки Кл.слова (ненормовані): наукові фізичні товариства -- явища тертя -- робота в групах Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Ляшенко, І. П. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв’язування задач / І. П. Ляшенко, Р. І. Швай. - С.5-10. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Кравченко, Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко. - С.11-16. - Бібліогр.: 5 назв. Добрянський, І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу : (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки) / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова. - С.17-23. - Бібліогр.: 11 назв. Левченко, О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко. - С.23-30. - Бібліогр.: 17 назв. Афанасенко, Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки / Л. А. Афанасенко. - С.30-35. - Бібліогр.: 9 назв. Омельчук, С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду / С. А. Омельчук. - С.36-42. - Бібліогр.: 14 назв. Потапчук, Т. В. Теоретичний аналіз поняття "ідентифікація" в науковій царині / Т. В. Потапчук. - С.42-47. - Бібліогр.: 19 назв. Яценко, Л. В. Формування екологічної культури школярів у процесі позаурочної роботи / Л. В. Яценко. - С.48-52. - Бібліогр.: 10 назв. Роговець, О. В. Структура громадянськості молодших школярів / О. В. Роговець. - С.53-59. - Бібліогр.: 15 назв. Кофанова, О. В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова. - С.59-69. - Бібліогр.: 18 назв. Лякішева, А. В. Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи / А. В. Лякішева. - С.69-74. - Бібліогр.: 8 назв. Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С.75-79. - Бібліогр.: 3 назв. Набок, М. В. Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.80-87. - Бібліогр.: 16 назв. Карпенко, О. В. Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Є. Ф. Демида. - С.88-93. - Бібліогр.: 30 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 77 Кравченко, Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Професійне самовизначення--вплив батьків виховання сімейне Кл.слова (ненормовані): батьківська компетентність -- професійне самовизначення -- психолого-педагогічний супровід Анотація: Розглянуто проблему професійного самовизначення старшокласників та особливості впливу батьків на цей процес. Розкрито сутність батьківської компетентності; показано можливості психолого-педагогічного супроводу для її формування і розвитку як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ФШУ/2013/18 Журнал 2013р. N 18 Кравченко, Т. В. Інтеграційні аспекти викладання фізики / Т. В. Кравченко. - С.2-4 Пугач, М. П. Зауваження до вивчення закону Ома / М. П. Пугач, С. І. Лапта. - С.5-6 Фейгин, О. А. Загадки ледяного лежебоки / О. А. Фейгин. - С.16/2-16/7 Кожевников, С. Б. Турниры по физике как средство повышения интереса к предмету / С. Б. Кожевников. - С.16/13-16/16 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |